Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

DKV heeft een elk jaar een gat in de begroting en sportief is het matig tov de begroting.Wij maken winst en presteren prima op één seizoen na. En dat is al een jaar of vijf zo... maar dat verkoopt geen krantjes.

polderrob

vroeger stond er pontificaal nog op de voorzijde van de DKV bode: Heerenveense Krant. Stiekem hebben ze alles overgenomen, net zoals Omrop Fryslân. Als er maar een pompeblèd zichtbaar is hijgen ze al bij de sportredacties. Jammer,maar de boeren maken de stad kapot. Kijk maar provinciale staten. DKV krijgt alles en Leeuwarden kan bijna alles zelf oplossen. Dus, anti fries is erg verklaarbaar, maar wel jammer!

Lore

Jezus wat een Calimero-gedrag!

Ik word altijd zo moe van om allemaal complottheorieën te bedenken!

Dokkumer

Citaat van: polderrob op juni 23, 2017, 10:44:31
vroeger stond er pontificaal nog op de voorzijde van de DKV bode: Heerenveense Krant. Stiekem hebben ze alles overgenomen, net zoals Omrop Fryslân. Als er maar een pompeblèd zichtbaar is hijgen ze al bij de sportredacties. Jammer,maar de boeren maken de stad kapot. Kijk maar provinciale staten. DKV krijgt alles en Leeuwarden kan bijna alles zelf oplossen. Dus, anti fries is erg verklaarbaar, maar wel jammer!
Eerlijk gezegd vind ik de Omrop de laatste jaren niet zeer negatief over onze mooie club. De Geeuwarder ben ik allang op uitgekeken, daar heb ik het niet over.
Waar Leeuwarden destijds heeft liggen slapen heeft dkv zich ontwikkeld als sportdorp, die hebben daar destijds uitstekend op ingespeeld, waardoor de topsportconcentratie zich daar bevindt. Leeuwarden is daardoor meer voor de breedtesport gekomen.
Denk je bijvoorbeeld dat de financiële problemen rond Aris zo groot waren geweest als hier? Nee, daar hebben ze het gewoon structureel beter aangepakt. De kleingeestigheid binnen de diverse gemeenteraden over de afgelopen decennia hebben daarvoor gezorgd, niet een suf krantje of de provinciale staten.

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op juni 23, 2017, 08:41:38
Dat is geen toeval meer. Voor wat betreft SCC werkelijk altijd het glas half leeg. Laatste stuk staat ook weer bol van aannames en veronderstellingen.  Zie het stuk in FD waar ondernemer Faber ook aan het woord komt. Dat is toch gewoon een prima afspiegeling van de werkelijkheid. Ik wordt echt kotsmisselijk van de Leeuwarder kut courant!

Zo ook dat recente artikel over Cambuur-hooligans die op de vuist gingen met Vitesse-fans. Over stemmingmakerij gesproken...
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juni 23, 2017, 10:57:47
Eerlijk gezegd vind ik de Omrop de laatste jaren niet zeer negatief over onze mooie club. De Geeuwarder ben ik allang op uitgekeken, daar heb ik het niet over.
Waar Leeuwarden destijds heeft liggen slapen heeft dkv zich ontwikkeld als sportdorp, die hebben daar destijds uitstekend op ingespeeld, waardoor de topsportconcentratie zich daar bevindt. Leeuwarden is daardoor meer voor de breedtesport gekomen.
Denk je bijvoorbeeld dat de financiële problemen rond Aris zo groot waren geweest als hier? Nee, daar hebben ze het gewoon structureel beter aangepakt. De kleingeestigheid binnen de diverse gemeenteraden over de afgelopen decennia hebben daarvoor gezorgd, niet een suf krantje of de provinciale staten.

Klopt idd, OA is ondanks dat spraakgebrek absoluut meer pro SCC dan LC
Area 58

hobbes

En dat was ie al, de eerste klaag brief in het LC

666

Citaat van: hobbes op juni 24, 2017, 08:42:21
En dat was ie al, de eerste klaag brief in het LC

Kan iemand hem posten? Die gast uit Goutum zeker.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

SC Cambuur verhuist
Zoals wel verwacht: SC Cambuur gaat verhuizen. Nou ja, wie tegen de plannen is kan nog bezwaar maken. Niets blijft hetzelfde. De miljoenen vliegen tijdens de persconferentie van links naar rechts over de tafel. Of wij als bewoners van de stad daar, via belastinggelden, nu ook geld in steken, zou ik graag willen weten. Of onze mooie Vossenparkwijk er last van krijgt, laten ze het eerlijk zeggen.
En vooruit maar: ook nog een patatzaak erbij, dan blijft de drukte en onrust een feit. We moeten als omwonenden toch even gaan praten met de wijze heren en dames.
Jan Bleijinga. Leeuwarden


hobbes

Beetje zo'n AZC reactie, best dat het er komt, maar niet bij mij in de buurt

Geelblauwstiens

Citaat van: hobbes op juni 24, 2017, 09:02:16
Beetje zo'n AZC reactie, best dat het er komt, maar niet bij mij in de buurt
Nimby

Scc4-ever

Citaat van: michello op juni 24, 2017, 09:00:27
SC Cambuur verhuist
Zoals wel verwacht: SC Cambuur gaat verhuizen. Nou ja, wie tegen de plannen is kan nog bezwaar maken. Niets blijft hetzelfde. De miljoenen vliegen tijdens de persconferentie van links naar rechts over de tafel. Of wij als bewoners van de stad daar, via belastinggelden, nu ook geld in steken, zou ik graag willen weten. Of onze mooie Vossenparkwijk er last van krijgt, laten ze het eerlijk zeggen.
En vooruit maar: ook nog een patatzaak erbij, dan blijft de drukte en onrust een feit. We moeten als omwonenden toch even gaan praten met de wijze heren en dames.
Jan Bleijinga. Leeuwarden
jan is dus niet blij hij doet zijn naam geen eer aan.  Weerstand was er al. Dat was bekend. Je kan t nooit iedereen naar t zin maken. Dus ook deze jan niet hij is niet blij. Nou ik anders wel. Ja okeey t was mooier geweest als cambuur op de huidige locatie kon blijven. Maar ja dat zit er helaas niet in.

piene hassus

rondom de huidige plek wudt oek mar raak mopperd

Bolle

Iemand die zijn eigen wijk niet eens goed kan spellen nemen we toch hopelijk sowieso niet serieus?  :_schater

VOSSEPARK PRO NIEUWE PLANNEN EN STADION! :0=

Noordcambuur

Ik kots al een hele tijd van de lc krant
We zullen zien deze maanden wat er gaat gebeuren.