Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Ben heel enthousiast.
Trainen zal ergens anders moeten ivm hybride  gras begreep ik.
Ze willen proberen zoveel mogelijk sfeer mee te nemen naar het nieuwe stadion.
Benieuwd  naar de reacties  van Wiekie1969  vannacht

666

Ik vind de binnenkant op de plaatjes prima.... Is er een mogelijkheid om in de toekomst de hoeken dicht te bouwen met tribunes? Je weet nooit of je in de toekomst gaat doorgroeien, of is dat niet mogelijk?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Citaat van: 666 op juni 20, 2017, 16:36:54
Ik vind de binnenkant op de plaatjes prima.... Is er een mogelijkheid om in de toekomst de hoeken dicht te bouwen met tribunes? Je weet nooit of je in de toekomst gaat doorgroeien, of is dat niet mogelijk?

Volgens het artikel op de Huis aan Huis-site wel.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Collingwood op juni 20, 2017, 16:47:19
Volgens het artikel op de Huis aan Huis-site wel.

Ja ik las het net, eventueel 2500 plekken er bij.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Unify

Citaat van: 666 op juni 20, 2017, 16:54:24
Ja ik las het net, eventueel 2500 plekken er bij.

Het stadion zullen ze ook wel zo bouwen dat mocht het nodig zijn, er een 'ring' (geen idee hoe je dat bij losse tribunes mag noemen :P) bovenop gebouwd kan worden:)

mescc

Mijn complimenten voor dit ontwerp!  |:)  |:) Hopelijk nog een mooie kroeg op loopafstand erbij..

Noordcambuur

Citaat van: mescc op juni 20, 2017, 17:05:16
Mijn complimenten voor dit ontwerp!  |:)  |:) Hopelijk nog een mooie kroeg op loopafstand erbij..
cambuurbar wordt verplaatst
Zonder gekheid er komt een supportershome. :hein :hein

AL

Binnenkant heel mooi!!
Maar hoe krijg je het toch voor elkaar om zo'n buitenkant te ontwerpen??
Heeft Leeuwarden eindelijk zijn Ikea.

Desondanks erg blij met het nieuwe stadion!

piene hassus

Cambuur ker dr oek niks an doen dat Ikea de blauw/gele kleur jat het

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

666

Citaat van: mescc op juni 20, 2017, 17:05:16
Mijn complimenten voor dit ontwerp!  |:)  |:) Hopelijk nog een mooie kroeg op loopafstand erbij..

Het centrum is ook op loopafstand  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op juni 20, 2017, 17:32:49
Binnenkant heel mooi!!
Maar hoe krijg je het toch voor elkaar om zo'n buitenkant te ontwerpen??
Heeft Leeuwarden eindelijk zijn Ikea.

Desondanks erg blij met het nieuwe stadion!
Ach zo heeft ieder zijn eigen smaak. Ik ben erg tevreden zowel over het ontwerp van binnen en buiten. Kan niet wachten om het in het echt te zien. En collegae hier in Groningen moeten toegeven dat ze buitenkant juist veel mooier dan dat grijze geval van hun vinden.

Casuals-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 20, 2017, 18:04:19
Ach zo heeft ieder zijn eigen smaak. Ik ben erg tevreden zowel over het ontwerp van binnen en buiten. Kan niet wachten om het in het echt te zien. En collegae hier in Groningen moeten toegeven dat ze buitenkant juist veel mooier dan dat grijze geval van hun vinden.
Dat snap ik er bestaat ook geen lelijkere buitenkant dan die vd Euroborg, maar vind deze buitenkant van het nieuwe stadion ook maar niks iets als die van NAC ofzo pas prima geweest gewoon simpel houden.

thankyou

Heel tevreden met de plannen, de buitenkant.. Moeilijk in te schatten hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien maar 1 vraag.. Zoals naar verluid hier moderne winkels etc in het stadion en er naast etc. Hoe zou Je anders een oldskool buitenkant kunnen creeeren?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Montana

Buitenkant staat nog niet vast. Details kunnen aangepast worden