Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

En tribunes dicht op het veld en zo te horen zijn de korte kanten hoger,steiler.

058-4life

Citaat van: hobbes op juni 20, 2017, 13:26:13
En tribunes dicht op het veld en zo te horen zijn de korte kanten hoger,steiler.
Klinkt goed!

janou

 komen er staantribune's?
ziet er goed uit, had alleen gehoopt op wat meer foto's van de tribunes

SCC

Is dat het nieuwe shirt op de achtergrond (paspop, uiterst links)? Want dat ziet er wel heel fraai uit, zo met die gele (korte)mouwen.

janou

ja, is paar dagen geleden gepresenteerd :)

Bolle

Het stadion, maar zeer zeker ook het totaalconcept, is werkelijk fantastisch!  |:)

De bewoners uit de nabij gelegen wijken worden op de wenken bediend en kunnen nu hopelijk eindelijk ook de voordelen (in)zien van dit plan...

058-4life

Citaat van: Bolle op juni 20, 2017, 13:36:09
Het stadion, maar zeer zeker ook het totaalconcept, is werkelijk fantastisch!  |:)

De bewoners uit de nabij gelegen wijken worden op de wenken bediend en kunnen nu hopelijk eindelijk ook de voordelen (in)zien van dit plan...
Reken er maar niet teveel op. Zullen wel genoeg bezwaren binnen komen vrees ik.

Agy

Nieuw Cambuurstadion wordt volledig energieneutraal, Lidl en Jumbo verhuizen naar complex
13 minuten geleden   Friesland

Aannemer Dijkstra Draisma wil het nieuwe Cambuurstadion volledig energieneutraal maken. Een primeur voor Nederland, volgens directeur Biense Dijkstra.

Bij het stadion wordt een put geboord voor geothermie. Deze levert 15 megawatt op, genoeg om duizenden woningen te verwarmen en energie voor het stadion te leveren.

Het stadion krijgt open hoeken. De tribunes hebben verschillende hellinggraden en krijgen een Engelse sfeer. De grasmat zal waarschijnlijk een mix zijn van gewoon gras en kunstgras. Met dit stadion moet Cambuur de veertiende club van Nederland kunnen worden, is de verwachting.

De plannen voor het nieuwe stadion werden dinsdagmiddag gepresenteerd door Cambuur, de gemeente, de aannemer en ontwikkelaar Wijckerveste.

Bij het stadion van 15.000 zitplaatsen komt 22.000 vierkante meter winkeloppervlak met onder meer een bouwmarkt en twee supermarkten (Lidl en Jumbo) die van elders in de stad naar het terrein bij het WTC verhuizen. Ook is er ruimte voor een McDonald's en komt er een 'leisure dome' met verschillende activiteiten.

Agy

Citaat van: 058-4life op juni 20, 2017, 13:37:24
Reken er maar niet teveel op. Zullen wel genoeg bezwaren binnen komen vrees ik.

Dat maakt niet uit, ze moeten wel gegrond zijn anders gaan ze linea recta de prullenbak in zonder maar door de bezwarencommissie bekeken te worden.

058-4life

Liever een burger king ipv mcdonalds maar goed. Persoonlijk naast het gras mijn enige minpunten. Wat weinig schetsen in de mail trouwens.

SCC

Typisch, Cambuur.nl ligt plat. Te veel animo/ belangstelling, dat de server overbelast is. Kan je nagaan wat alleen een nieuwsbericht / vooraankondiging al doet met een club.

hobbes

Citaat van: 058-4life op juni 20, 2017, 13:40:52
Liever een burger king ipv mcdonalds maar goed. Persoonlijk naast het gras mijn enige minpunten. Wat weinig schetsen in de mail trouwens.

Burger King, dat had Jhonny mooi gevonden.

Agy

Mogelijke huurders worden Lidl, Jumbo, Karwei en Action (retail/supermarkt). De hele Cambuur Boulevard zal 97.000 vierkante meter zijn.

Leisure Dome Cambuur moet onder meer bestaan uit VUE, Spacejump, The Game Box, Happy Italy, McDonald's. Totaal 22.820 vierkante meter.

Viper

De binnenkant is werkelijk fantastisch! |:)

De buitenkant lijkt (nog) veel op het stadion van PEC. Misschien de lichtmasten nog wat hoger? Maar ik ben al heel tevreden.

Treb

Ik mag hopen dat er meer illustraties zijn van de binnenkant?