Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Unify

Citaat van: Collingwood op juni 20, 2017, 10:18:10
Ik neem aan dat er in de plannen al voldoende rekening gehouden is met de binnenstad, want dit was voor de gemeente ook al een heet hangijzer en die is/gaat nu akkoord.

Daarom verwacht ik ook ondanks het vele schreeuwen, dat de plannen lekker door denderen en hopelijk al snel de eerste paal de grond in wordt geknald! :)

justremco

Citaat van: SCC-J op juni 20, 2017, 10:31:29
Wat een selectieve verontwaardiging hier, dat bewoners en middenstand in actie komen gebeurt toch overal.

En gelukkig worden ze toch niet al te serieus genomen  :D

Bolle

Citaat van: DK op juni 20, 2017, 09:39:15
typisch liwwadders..  bewoners en middenstand zien alleen maar beren op de weg..  er zijn ook veel bewoners uit de aangrenzende wijken die de komst van het stadion wel zien zitten (waaronder moi).. op een steenworp afstand wordt een enorm stuk bedrijvigheid en vermaak gecreĆ«erd.. dat maakt het voor de wijken toch ook aantrekkelijk?? maar de azijnpissers zien alleen maar problemen wanneer er 1x in de 2 weken een voetbalwedstrijdje wordt gespeeld..

Volledig eens! Hoor overigens ook (vrijwel) alleen maar voorstanders hier...

AL

Hoe laat persconferentie nou?
ik zie zowel 13.00 uur als 14.00 uur staan.

Bij OF live te volgen. Is dat op TV of via de site?

Galdiano

13:00 tot 14:00. Live op TV, site van Omroep Abr rn live via facebook via Cambuur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

058-4life

Citaat van: AL op juni 20, 2017, 12:20:12
Hoe laat persconferentie nou?
ik zie zowel 13.00 uur als 14.00 uur staan.

Bij OF live te volgen. Is dat op TV of via de site?
Iemand al enig idee voor wat betreft een tv bijdrage?

058-4life

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2017, 12:24:18
13:00 tot 14:00. Live op TV, site van Omroep Abr rn live via facebook via Cambuur.
Kiek, was mie net voar...  :thumbsup

okkele


deze staat klaar op de beamer,volgens onbetrouwbare bronnen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Foto's in de mail, ziet er goed uit

drg

Net een mailtje ontvangen met de beelden, ziet er echt prachtig uit!

Unknown

Ook de foto's ontvangen via mail. Ik ben niet verkocht. Had denk ik toch liever 1 tribuni ipv van 4 losse tribunes. Al vind ik bvb het Utrecht stadion best Ok ondanks de open hoeken

058-4life

Zijn de foto's ook beschikbaar op t forum? Ik zie enkel twee schetsen van buiten.

Stiens


Collingwood

Intentie is om er een hybride grasmat (voornamelijk natuurgras met klein percentage kunstgras) in te leggen, dan moet er wel een trainingslocatie gevonden worden.
Kalmte alleen kan u redden.

058-4life

Citaat van: Collingwood op juni 20, 2017, 13:23:22
Intentie is om er een hybride grasmat (voornamelijk natuurgras met klein percentage kunstgras) in te leggen, dan moet er wel een trainingslocatie gevonden worden.
Hybride ja..... ik wil het gras kunnen ruiken!  ;(