Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#5970
Nogmaals, wees blij dat we een topic Nieuw/verbouw stadion hebben en niet:

- waarom 2 pandaberen maar geen spits?
- Wangbeleid, hoe lang nog ?
- huurspelers Man city: dit jaar wel beter dan onze eigen jeugd?
- Free Korotaev !

We zijn gezond, staan op eigen benen en voeren realistisch beleid. De enige 2 doelen zijn nog promotie en een goede accommodatie en daarna kunnen we volop de concurrentie aan met het linkerrijtje Eredivisie. Een stuk beter dan afhankelijk te zijn van de grillen van externe partijen zoals sommige clubs.

rvw

Op korte termijn weten we meer.
nog even afwachten

PePe

Citaat van: rvw op juni 11, 2017, 09:38:47
Op korte termijn weten we meer.
nog even afwachten

De korte termijn bleek de afgelopen jaren, telkens de lange termijn te zijn.
Als ze dit gaan omdraaien, dan krijg ik er misschien meer geloof bij?

rvw

Ik hoop op heel korte termijn. Alles is klaar, maar we zijn afhankelijk van een aantal externe factoren. We moeten (helaas) nog even geduld hebben. Ik vertrouw erop dat het goedkomt. Dit is het antwoord van ard de graaf op een vraag van mij over de status van het nieuwe stadion.Gezien de antwoorden van hem op andere vragen, geloof ik er nog steeds in.

zeewolde

Citaat van: rvw op juni 11, 2017, 10:04:42
Ik hoop op heel korte termijn. Alles is klaar, maar we zijn afhankelijk van een aantal externe factoren. We moeten (helaas) nog even geduld hebben. Ik vertrouw erop dat het goedkomt. Dit is het antwoord van ard de graaf op een vraag van mij over de status van het nieuwe stadion.Gezien de antwoorden van hem op andere vragen, geloof ik er nog steeds in.
standaard antwoorden die steeds terugkomen.

vialli

#5975
Ze wachten gewoon weer op de gemeenteraadsverkiezing in november :R
Voor de vakantie komt het niet meer in de raad en dan moet de nieuwe raad er over beslissen onder het mom dat het hier een miljoenenprojekt betreft. Nou tegen die tijd staat de vlag
er natuurlijk weer heel anders voor. Maar ik hoop dat ik het helemaal mis heb.

Collingwood

#5976
Zou ook juist een argument kunnen zijn voor de zittende partijen om het nog voor de verkiezingen rond te breien. Om goede sier te maken en stemmen te winnen. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Kalmte alleen kan u redden.

Vakje 9

Tegen beter weten in klamp ik mij maar vast aan de Haak om Leeuwarden. Dit heeft ook "even" op zich laten wachten.

In 1997 werd door Rijkswaterstaat, de provincie Friesland, het stadsgewest Leeuwarden en de Gemeente Leeuwarden een studie gestart naar de verkeerssituatie rondom Leeuwarden. Eén van de conclusies van dit onderzoek was dat het aanleggen van een nieuwe verbinding essentieel is in het oplossen van de problemen bij de verkeersafwikkeling op de Rijksweg 31. Naar aanleiding van een verkenningenstudie heeft de minister van Verkeer en Waterstaat in oktober 2001 de regio groen licht gegeven voor een planstudie, die uiteindelijk heeft geresulteerd in een aantal mogelijk tracés.

In november 2006 werd door de minister van Verkeer en Waterstaat, op basis van de Trajectnota/MER, de verschillende inspraakreacties en het advies van Rijkswaterstaat Noord-Nederland, de gemeenten Littenseradeel, Menaldumadeel en Leeuwarden en de provincie, een voorkeur uitgesproken voor het Midden-oost alternatief, dat sindsdien verder werd uitgewerkt.

Tracébesluit[bewerken]
Het Ontwerp Tracébesluit Rijksweg 31 Leeuwarden werd op 15 april 2009 ondertekend door de ministers Cramer (VROM) en Eurlings (Verkeer & Waterstaat).[1] Bij de goedkeuring door de Leeuwarder gemeenteraad op 31 augustus 2009 kwam naar voren dat Rijkswaterstaat nog zorgen heeft over de veiligheid van het toekomstige knooppunt Werpsterhoek.[2] Het complexe ontwerp van het knooppunt zou tot problemen kunnen leiden. Daarom is besloten een aantal bochten in verbindingswegen te verruimen en geen weefvakken te maken.[3] Oud-minister Camiel Eurlings heeft in februari 2010 het tracébesluit voor de aanleg getekend. In mei 2010 werd overeenstemming bereikt tussen de provincie en het rijk over de financiering van de Haak om Leeuwarden en enkele andere wegenprojecten in Friesland.[4] Begin 2012 werd gestart met voorbereidende werkzaamheden door de aannemerscombinatie De Heak Súd. Het project is eind 2014 afgerond.[5]

vialli

#5978
So hevve we oek meer dan VEERTIG JAAR op un keunstiisbaan wachte mutten :_spank

richard

Ik zeg binnen een week?

poelie-lwd

Citaat van: richard op juni 12, 2017, 18:51:05
Ik zeg binnen een week?

Voor het weekend. Zet de kletsen maar koud  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Mooi jullie weten meer, vertel!

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op juni 12, 2017, 19:18:52
Voor het weekend. Zet de kletsen maar koud  :proost

Kunnen we beginnen met heien? Of mogen we eindelijk de vergunningenprocedure in?
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Belastingdienst gaat akkoord?  :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

jimny

Citaat van: richard op juni 12, 2017, 18:51:05
Ik zeg binnen een week?

Als Richard het zegt weet ik zeker dat de info goed is