Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Alhoewel ik het niet leuk vind om te zeggen, kan ik mij goed voorstellen dat het daar er snel doorheen is gegaan. Het is ook niet vergelijkbaar bij ons. Ze profiteren van de lagere rente en verzekeren zich de komende 15 jaar van de belangrijkste huurders.

vialli

In Leeuwarden is de rente natuurlijk een stuk hoger :_schater

Lore

Citaat van: vialli op juni 09, 2017, 08:30:29
In Leeuwarden is de rente natuurlijk een stuk hoger :_schater

Er is wel een klein verschil tussen een nieuwe lening en een lening oversluiten!  :proost

vialli

Het enigste wat ik wilde zeggen is: zijn ze daar zo slim en in Leeuwarden zo DOM :proost

Montana

Dat stadion komt er echt wel

AL

Citaat van: Montana op juni 09, 2017, 20:46:53
Dat stadion komt er echt wel

Ik geloof er niet meer in.

gobo

Citaat van: AL op juni 09, 2017, 21:02:50
Ik geloof er niet meer in.
al een hele tijd niet meer...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Bankzitter

Ach, er zijn supporters van clubs die hoop gevestigd hebben op liefdadigheid van een Chinees, een criminele Rus, een panda liefhebber of Manchester City.

Wij doen tenminste nog ons best om op een beetje normale manier een gezonde club te blijven.

Bernardo

Citaat van: Montana op juni 09, 2017, 20:46:53
Dat stadion komt er echt wel

Het zal er vast ooit wel komen....

speculeter

Maar of wij het nog meemaken?

piene hassus

ken ik dr dan oek nog met myn rollator in?

666

Citaat van: piene hassus op juni 10, 2017, 15:23:08
ken ik dr dan oek nog met myn rollator in?

Nee kan een slagwapen zijn en je kan er mee gooien.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

ik begrijp dat ik hier niet hoef te lezen maar kan er geen eind gebreid worden aan dit onzin-topic?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

NRG

Ons huidige stadion is zo goed als op.  Er moet op niet al te lange termijn toch iets gebeuren. Of een nieuw stadion, of veel geld investeren in de huidige accommodatie. Geld wat je niet gaat terug verdienen ben ik bang.

Dokkumer

Er wordt elk jaar al geld gereserveerd voor de pleisters in het stadion, anders was de hele meuk nu allang in elkaar gedonderd...