Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Gemeente Rotterdam is akkoord over een nieuw Feyenoordstadion en zal 135 miljoen bijdragen.
Totale investering 1,5 MILJARD!!!!


PePe

12 miljoen van de provincie voor nieuwbouw zwembad De Welle in Drachten.
Zucht, ik snap het niet meer!!

JurjenS7

Citaat van: PePe op mei 11, 2017, 23:40:37
12 miljoen van de provincie voor nieuwbouw zwembad De Welle in Drachten.
Zucht, ik snap het niet meer!!
Voor zwemmen? wat heeft dit te maken met ons stadion?

vialli

Citaat van: JurjenS7 op mei 12, 2017, 01:00:00
Voor zwemmen? wat heeft dit te maken met ons stadion?

Dat de provincie ook wel eens een bijdrage kan leveren aan het WTC project zoals
dat dertig kilometer verderop gebruikelijk is. (Thialf en Sportstad)

sunderland

Niet liegen ....sportdorp

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe


Agy

#5932
Citaat van: jimny op mei 11, 2017, 21:01:53
Waar basseer je deze onzin op, ik weet uit alleerste hand dat de infrastructuur bij het WTC 32 miljoen bedraagt en leg jij me nu eens uit waar die andere 168 miljoen dan voor bestemd is.

Dat moet je niet aan mij vragen maar zo staat het in het artikel. Het stadion kost tientallen miljoenen en de rest is voor infrastructuur en gebiedsontwikkeling. En dit moet ook gebeuren als het stadion er niet komt dus waarom dat bedrag zo hoog is weet ik niet, staat in elk geval los van het stadion. Zal me niet verbazen als het een verzin optelsommetje van de LC is om weer eens lekker te stoken.

Yellow Army

Citaat van: Agy op mei 12, 2017, 14:19:08
Dat moet je niet aan mij vragen maar zo staat het in het artikel. Het stadion kost tientallen miljoenen en de rest is voor infrastructuur en gebiedsontwikkeling. En dit moet ook gebeuren als het stadion er niet komt dus waarom dat bedrag zo hoog is weet ik niet, staat in elk geval los van het stadion. Zal me niet verbazen als het een verzin optelsommetje van de LC is om weer eens lekker te stoken.

Sowieso 70 miljoen voor het aanboren van een aardwarmtebron
Area 58

Bankzitter

En dat is alleen nog maar voor de veldverwarming. De gouden lichtmasten en marmeren stadiontrappen komen daar nog bovenop.

Chris Cambuur

De velt verwarming zou toch van de nieuwe ijshal komen? De hitte van het maken van ijs zou gebruikt worden om het velt te ver warmen. Visa versa. Dus het afgekoelde water gaat dan weer richting ijshal? Zou al rekening mee gehouden zijn ?gehoord in de wandelgangen!  Dus geen  concrete bron .van de makers(  bouwers) de ijshal gehoord! !

Yellow Army

Die 70mln is overigens subsidie van het rijk
Area 58

piene hassus

Opent dat perspectieven?

ChantiSCC

Citaat van: piene hassus op mei 12, 2017, 18:22:14
Opent dat perspectieven?

Opent perspectieven om weer piene hassus te krijgen  ;)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op mei 12, 2017, 20:31:48
Opent perspectieven om weer piene hassus te krijgen  ;)

Ja precies,
van het lachen ook.....

Top opmerking

nieuwbouw zwembad De Welle in Drachten.
Voor het Zwemmen???? :_schater
Ook de marmeren trappen en de gouden lichtmasten doen mee
en dan nog...  De hitte van het maken van ijs zou gebruikt worden om het velt te ver warmen....
veldje lekker warm zoals in Dubai... heerlijk die warme zandkorreltjes.... 8P

Jongens bedankt ! Dit is leuker als een avondje cabaret :y

:_schater :_schater