Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: DK op april 16, 2017, 11:05:55
tjong, daar hebben ze bijna 10 jaar over gedaan om daar achter te komen??? ik dacht dat dit al een gepasseerd station was... geeft wel weer de betrokkenheid vanuit de gemeente aan, mocht dit waar zijn..  die lui zijn gemeenteraadslid van leeuwarden en zijn nog nooit in het stadion geweest??

Neem je dit verhaal serieus dan?

DK

Citaat van: Lore op april 16, 2017, 11:28:08
Neem je dit verhaal serieus dan?

ik had me de discussie 10 jaar geleden voor kunnen stellen ja, maar nu niet meer... Neemt niet weg dat ik het gemeentebestuur hier al lang niet meer serieus neem..

jimny

Citaat van: DK op april 16, 2017, 12:41:48
ik had me de discussie 10 jaar geleden voor kunnen stellen ja, maar nu niet meer... Neemt niet weg dat ik het gemeentebestuur hier al lang niet meer serieus neem..

Maaaaarrrrrrrr Cambuur heeft de gemeente heel hard nodig en Smid toetert al vele jaren dat het de gemeente niks kost maar de welbekende aap is uit de mouw gekomen dat Cambuur de gemeente heel hard nodig heeft en het valt me hier op dat iedereen hier heel luchtig over schrijft maar de tijd zal het uitwijzen hoe dit af gaat lopen.

piene hassus

Tís toch al 1 april weest?

PePe

Citaat van: piene hassus op april 16, 2017, 14:38:15
Tís toch al 1 april weest?

Krijst d'r gewoan piene hassus van, dat nije stadion.

Yellow Army

Nog even geduld boys, de inkt moet alleen nog even drogen.
Area 58

moodygrunn

Citaat van: jimny op april 16, 2017, 14:28:23
Maaaaarrrrrrrr Cambuur heeft de gemeente heel hard nodig en Smid toetert al vele jaren dat het de gemeente niks kost maar de welbekende aap is uit de mouw gekomen dat Cambuur de gemeente heel hard nodig heeft en het valt me hier op dat iedereen hier heel luchtig over schrijft maar de tijd zal het uitwijzen hoe dit af gaat lopen.
De gemeente kan jaarlijks ook kosten besparen met het nieuwe stadion. Situatie in Groningen was vergelijkbaar. Daar is de politie inzet gehalveerd met de komst van het nieuwe stadion. De gemeente heeft dus wel degelijk wat te winnen. Het enige wat cambuur volgens mij vraagt is een garantstelling
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Citaat van: moodygrunn op april 16, 2017, 15:53:32
De gemeente kan jaarlijks ook kosten besparen met het nieuwe stadion. Situatie in Groningen was vergelijkbaar. Daar is de politie inzet gehalveerd met de komst van het nieuwe stadion. De gemeente heeft dus wel degelijk wat te winnen. Het enige wat cambuur volgens mij vraagt is een garantstelling
Zonder garantstelling gaat er geen paal in de grond denk ik, want er is geen grotere onzekerheid dan in voetbal.
En die garantstelling is een heet hangijzer in de Raad, want je gaat wel een verplichting aan die je als het misgaat de gemeenschap veel geld kan gaan kosten.






Huzumer

Er zijn meerdere alternatieven, waarvan eigen stadion met garantstelling door gemeente er één is, komt goed!


Viper

Wel fijn dat de persberichten al klaar liggen. Of liggen die volgend jaar ook nog klaar? Maar goed, nog steeds wat 'formaliteiten' dus.

Noordcambuur

Hoe langer het gaat duren hoe moeilijker gaat het worden om structureel in de eredivisie te blijven,kijk maar naar de Eagles.
Er moet zo snel mogelijk een nieuw stadion komen anders is er in en dan weer eruit.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 23, 2017, 15:46:43
Hoe langer het gaat duren hoe moeilijker gaat het worden om structureel in de eredivisie te blijven,kijk maar naar de Eagles.
Er moet zo snel mogelijk een nieuw stadion komen anders is er in en dan weer eruit.

Hoe bedoel je dat? Het 'langer duren' zal, als het door gaat, toch niet meer dan 1 seizoen zijn? Of bedoel je dat als wij promoveren dat dan er eigenlijk direct al een stadion zou moeten staan om te kunnen handhaven?

Noordcambuur

Citaat van: Lore op april 23, 2017, 16:41:34
Hoe bedoel je dat? Het 'langer duren' zal, als het door gaat, toch niet meer dan 1 seizoen zijn? Of bedoel je dat als wij promoveren dat dan er eigenlijk direct al een stadion zou moeten staan om te kunnen handhaven?
nou promoveren we nu dan wordt het weer lastig om volgend seizoen er in te blijven,met het nieuwe stadion heb je meer hou vast.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 23, 2017, 16:59:39
nou promoveren we nu dan wordt het weer lastig om volgend seizoen er in te blijven,met het nieuwe stadion heb je meer hou vast.

Ja precies, dan volg ik je. Maar ook met een nieuw stadion zullen wel weer eens degraderen. Alleen hogere begrotingen zorgen er uiteindelijk voor dat promoveren weer makkelijker wordt








Vraag maar aan NAC  :_schater