Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Huzumer

De Provincie schijnt indertijd miljoenen in Sportstad Heerenveen te hebben gestoken, het stadion incluis ...

Yellow Army

Citaat van: Huzumer op april 12, 2017, 20:33:09
De Provincie schijnt indertijd miljoenen in Sportstad Heerenveen te hebben gestoken, het stadion incluis ...

En de miljoenen aan huur hangt dkv als een molensteen om de nek. Nee, liever geen provincie. Daarbij is dit een totaal verschillende business case waarbij de provincie geen enkele rol in speelt.
Area 58

nannenijpscc

Citaat van: Yellow Army op april 12, 2017, 20:55:06
En de miljoenen aan huur hangt dkv als een molensteen om de nek. Nee, liever geen provincie. Daarbij is dit een totaal verschillende business case waarbij de provincie geen enkele rol in speelt.
Daar heb je gelijk in, maar omdat de Provincie jaarlijks zoveel geld overhoudt, kan een goede injectie in het nieuwe stadion om mij geen kwaad!

Montana

De provincie is voor 40% eigenaar van Abe stadion. Dkv heeft al gesmeekt om de stadionhuur te verlagen

Vlampiep

Citaat van: Montana op april 13, 2017, 20:32:48
De provincie is voor 40% eigenaar van Abe stadion. Dkv heeft al gesmeekt om de stadionhuur te verlagen
We kenne niet meer uut dit ouwe stadion, ut is inzeegend met een enorm kruus, dus ken ut nooit meer beter. Tempels wudde toch oek niet afbroken.

speculeter

Stadion prachtig in beeld!

zeewolde

Citaat van: speculeter op april 13, 2017, 22:30:14
Stadion prachtig in beeld!
alleen hadden ze voor van Velzen beter de echte Judas neer kunnen zetten die van Dkv :insane

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op april 13, 2017, 22:59:57
alleen hadden ze voor van Velzen beter de echte Judas neer kunnen zetten die van Dkv :insane
:_schater

jimny

De raadsleden zijn een tijdje geleden in het stadion geweest en men heeft zich hardop afgevraagd waarom het huidige stadion niet geschikt zou zijn na een renovatie een duidelijk antwoord hebben de raadsleden niet gekregen, naar nu blijkt zijn de kosten van renovatie dus een nieuwe zuidtribune en hoofdtribune aan de oostkant maar 12 miljoen gaat kosten.

Agy

#5784
Citaat van: jimny op april 14, 2017, 23:47:36
De raadsleden zijn een tijdje geleden in het stadion geweest en men heeft zich hardop afgevraagd waarom het huidige stadion niet geschikt zou zijn na een renovatie een duidelijk antwoord hebben de raadsleden niet gekregen, naar nu blijkt zijn de kosten van renovatie dus een nieuwe zuidtribune en hoofdtribune aan de oostkant maar 12 miljoen gaat kosten.

Jaja want de raadsleden waren ook nog nooit eerder in het stadion geweest en dit was toch niet normaal dat dit nog nooit bedacht was. Ook ruimte zat achter zuid om even wat ruimers op te trekken en gelukkig verkeren de resterende hoofd- en noord tribune in blakende staat. En alle infrastructuur problemen zijn ook gelijk opgelost... en toen... uh... ja...

:| :O :|

Yellow Army

Citaat van: jimny op april 14, 2017, 23:47:36
De raadsleden zijn een tijdje geleden in het stadion geweest en men heeft zich hardop afgevraagd waarom het huidige stadion niet geschikt zou zijn na een renovatie een duidelijk antwoord hebben de raadsleden niet gekregen, naar nu blijkt zijn de kosten van renovatie dus een nieuwe zuidtribune en hoofdtribune aan de oostkant maar 12 miljoen gaat kosten.

En wie gaat die 12mln ophoesten? De projectontwikkelaar of andere investeerders niet in ieder geval
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op april 15, 2017, 00:57:45
En wie gaat die 12mln ophoesten? De projectontwikkelaar of andere investeerders niet in ieder geval
Ja dat is even de vraag wie dat bedrag kan ophoesten, maar dit zou denk ik voor Cambuur de mogelijkheid kunnen zijn de eigen identiteit als volksclub te kunnen behouden en niet zoals Groningen, ADO enz. ver weg van de aanhang te geraken.

Galdiano

De hele identiteit wordt toch al uit de wijk gehaald, met sloop van alle woningen rondom de Insulinde en balistraat. Als je een stap vooruit wil maken moet je helaas het Cambuurplein verlaten. Te weinig investeerders zien het zitten op huidige locatie.
Als er goed naar de supporters zal worden geluisterd gaat de sfeer niet verloren.

Alhoewel sfeer? Die is al weken weg in het stadion!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op april 15, 2017, 09:14:56
De hele identiteit wordt toch al uit de wijk gehaald, met sloop van alle woningen rondom de Insulinde en balistraat. Als je een stap vooruit wil maken moet je helaas het Cambuurplein verlaten. Te weinig investeerders zien het zitten op huidige locatie.
Als er goed naar de supporters zal worden geluisterd gaat de sfeer niet verloren.

Alhoewel sfeer? Die is al weken weg in het stadion!
De sfeer wordt bepaald en gecreƫerd door de supporters.
Misschien is onze aanhang niet zo super als altijd wordt beweerd, want aan de resultaten kan het liggen.

DK

Citaat van: jimny op april 14, 2017, 23:47:36
De raadsleden zijn een tijdje geleden in het stadion geweest en men heeft zich hardop afgevraagd waarom het huidige stadion niet geschikt zou zijn na een renovatie een duidelijk antwoord hebben de raadsleden niet gekregen, naar nu blijkt zijn de kosten van renovatie dus een nieuwe zuidtribune en hoofdtribune aan de oostkant maar 12 miljoen gaat kosten.

tjong, daar hebben ze bijna 10 jaar over gedaan om daar achter te komen??? ik dacht dat dit al een gepasseerd station was... geeft wel weer de betrokkenheid vanuit de gemeente aan, mocht dit waar zijn..  die lui zijn gemeenteraadslid van leeuwarden en zijn nog nooit in het stadion geweest??