Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2017, 12:45:45
Als het stadion klaar is, is het doel bereikt voor DD.
Dan is de wegvrij voor A-Ware om in te stappen als hoofdsponsor!  8)

Maar snap de achterliggende gedachte van A-ware niet, waarom zou je als kaas explotant stappen in het WTC?
Jan Anker zit er privé in, niet met A-ware. Al kan dat uiteraard wel een opening zijn tot een mooie samenwerking.

John Hiatt

Volgens mijn bronnen is de eindstreep in zicht! Het nieuwe stadion komt er!

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2017, 17:27:34
Volgens mijn bronnen is de eindstreep in zicht! Het nieuwe stadion komt er!

Ook geen obstakels in de gemeenteraad meer?
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op januari 17, 2017, 17:41:36
Ook geen obstakels in de gemeenteraad meer?

Ik ben niet zo'n gemeenteraad kenner, maar lijkt mij wel lastig dat als de gemeente zegt aan welke voorwaarden je plan moet voldoen en je voldoet daaraan, dat zij dan het plan afkeuren!

John Hiatt

Citaat van: Yellow Army op januari 17, 2017, 17:41:36
Ook geen obstakels in de gemeenteraad meer?

Heb altijd minder problemen verwacht in de raad dan in het college. Er kinnen altijd gekke dingen gebeuren, maar dat is niet mijn inschatting.

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2017, 17:27:34
Volgens mijn bronnen is de eindstreep in zicht! Het nieuwe stadion komt er!

Gemeente is akkoord, maar dan mogen omwonenden en Middenstand binnenstad etc nog bezwaar indienen toch?

Noordcambuur

Heeft Kees Geerts uit goutum al gereageerd in de media :_schater

Lore

Citaat van: DayDreamer op januari 18, 2017, 09:42:30
Gemeente is akkoord, maar dan mogen omwonenden en Middenstand binnenstad etc nog bezwaar indienen toch?

Maar dat is de reguliere procedure. Dat kan vertragend werken, maar zal de gehele boel toch niet kunnen blokkeren?

Agy

#5513
Citaat van: DayDreamer op januari 18, 2017, 09:42:30
Gemeente is akkoord, maar dan mogen omwonenden en Middenstand binnenstad etc nog bezwaar indienen toch?

Citaat van: Lore op januari 18, 2017, 11:42:34
Maar dat is de reguliere procedure. Dat kan vertragend werken, maar zal de gehele boel toch niet kunnen blokkeren?

Dat is idd de reguliere/standaard procedure waar een tijdsplan aan kan worden gehangen. Gezien de voorwaarden die de gemeente gesteld heeft m.b.t. het concurrentiebeding elders in de stad en de plannen voor (her)inrichting van de infrastructuur m.b.t. het bespoedigen van toevoer en vooral afvoer van supporters, zullen de meeste bezwaren middels een commissie als ongegrond worden verklaard. Die enkele bezwaren die er dan nog over blijven zullen dan door de rechter moeten worden beoordeeld maar of dit vertragend werkt is nog maar de vraag gezien men met de ombouw van het Europaplein ook gewoon begonnen is terwijl hier nog bezwaren liepen.

Kortom... ziet er gewoon goed uit..  :y

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

nannenijpscc

su te zien allemaal positieve opmerkingen over ut stadion! laat mar komme! :thumbsup :thumbsup

rvw

Zijn de foto's op facebook (laat sien ast foor cambuur bist) realistisch?

Viper

Ze zijn in ieder geval professioneel. De binnenkant oogt mooier dan de buitenkant, dat meer weg heeft van een kantoor. De tribunes mogen wat mij betreft stijler, om het wat imposanter te maken. En de lichtmasten misschien iets spannender? Hoger kunnen ze waarschijnlijk niet, i.v.m. de vliegbasis.

hobbes

De Lidl aan de Snekertrekweg in Leeuwarden sluit op 18 februari zijn deuren.

Het bedrijf beschouwt de nieuwe supermarkt bij de wijk Techum als vervanging van deze winkel. Dat de oude zaak dicht zou gaan, zong al lange tijd rond in de stad, hoewel Lidl dit eerder niet wilde bevestigen.

Ook Aldi wil weg van de Snekertrekweg, zo schreef dit bedrijf afgelopen zomer in een brief aan de gemeente. Binnenkort wordt bekend welke supermarkt zich bij het nieuwe Cambuurstadion achter het WTC mag vestigen.

Het LC vandaag. De laatste alinea suggereert dat er al een besluit genomen

John Hiatt

Ff met Crone gesproken. Volgens hem worden er binnen 1-2 maand knopen doorgehakt. Niet dat ik hem geloof.....