Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: vialli op januari 06, 2017, 17:48:53
Maar een paar maanden geleden zeiden ze toch dat dat commercieel een onhaalbare kaart was en dat ze toch voor het WTC hadden gekozen. Al met al een onduidelijk verhaal van Ype Smid om daar weer op terug te komen.
Precies, en daarom denk ik dat t hele plan bij wtc op losse schroeven staat, en de gemeente uiteindelijk kiest voor huidige locatie, wat ik wel kan waarderen....
Teveel gedoe bij wtc, en mijn inziens geen haalbare kaart daar...
We zullen zien binnenkort....hopelijk

vialli

#5476
Citaat van: Zuid1991 op januari 06, 2017, 18:07:12
Precies, en daarom denk ik dat t hele plan bij wtc op losse schroeven staat, en de gemeente uiteindelijk kiest voor huidige locatie, wat ik wel kan waarderen....
Teveel gedoe bij wtc, en mijn inziens geen haalbare kaart daar...
We zullen zien binnenkort....hopelijk

De gemeente kiest helemaal niks maar gaan dan lekker achterover zitten en spelen de
FINANCIËLE bal weer terug naar Cambuur om één en ander rond te krijgen, met alle vertragingen van dien.

reisbureau

Citaat van: Zuid1991 op januari 06, 2017, 18:07:12
Precies, en daarom denk ik dat t hele plan bij wtc op losse schroeven staat, en de gemeente uiteindelijk kiest voor huidige locatie, wat ik wel kan waarderen....
Teveel gedoe bij wtc, en mijn inziens geen haalbare kaart daar...
We zullen zien binnenkort....hopelijk

Beleidsbepalers BVO moeten nu gewoon politiek gaan bedrijven en dat is Plan C.
Een plan indienen om op de huidige locatie een nieuw stadion te laten ontwikkelen voor pak weg 20.000 toeschouwers en training/jeugd accommodaties en alle toeters en bellen eraan.
Om e.e.a. te realiseren (verhuur opstallen) allemaal Retail opties intekenen (concurrentie voor Centrum en Centrale).

Dat trekt de gemeente absoluut niet, maakt de nieuwbouw wijk naast stadion opeens geheel onaantrekkelijk en geeft bij iedere thuiswedstrijd mega gedoe qua infra structuur.

Dus plan A en B helemaal niet meer serieus nemen en noemen maar vol op de aanval met C.




vialli

Geef mij maar een stadion van 93000 dan ken heel LIWADDEN d'r in en prate we nergens meer over :_schater

YellowBlue

Citaat van: vialli op januari 06, 2017, 17:48:53
Maar een paar maanden geleden zeiden ze toch dat dat commercieel een onhaalbare kaart was en dat ze toch voor het WTC hadden gekozen. Al met al een onduidelijk verhaal van Ype Smid om daar weer op terug te komen.

Klopt, maar onderdeel van het verhaal is dat er 2 verschillende business cases gemaakt moesten worden, 1 voor huidige locatie en 1 voor WTC gebied.

John Hiatt

Verhaal van YellowBlue klopt. Een eis vanuit de gemeente was om met 2 cases te komen. En dat doet Cambuur. Gisteren bij de nieuwjaarsreceptie van de provincie met diverse betrokkenen gesproken. Deze maand valt beslssing en volgens de geleerden ziet het er goed uit.

Zuid1991

Citaat van: John Hiatt op januari 07, 2017, 11:16:14
Verhaal van YellowBlue klopt. Een eis vanuit de gemeente was om met 2 cases te komen. En dat doet Cambuur. Gisteren bij de nieuwjaarsreceptie van de provincie met diverse betrokkenen gesproken. Deze maand valt beslssing en volgens de geleerden ziet het er goed uit.
John Hiatt, dat klinkt inderdaad positief. Maar wat denk jij dan t.a.v de geleerden?: huidige locatie of wtc

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op januari 07, 2017, 11:16:14
Verhaal van YellowBlue klopt. Een eis vanuit de gemeente was om met 2 cases te komen. En dat doet Cambuur. Gisteren bij de nieuwjaarsreceptie van de provincie met diverse betrokkenen gesproken. Deze maand valt beslssing en volgens de geleerden ziet het er goed uit.

Goed uit voor welk scenario?
Area 58

John Hiatt

Ik ga uit van het WTC! De businesscase voor het Cambuurplein zal uitwijzen dat het daar onhaalbaar is.

En degenen met wie ik heb gesproken gisteren, zitten heel dicht bij het vuur.

Bolle

Zou het dan toch...?

Hoorde ook dat het bij het WTC-terrein (oa) nog om een handtekening/ instemming gaat van een betrokkene in die omgeving.

vialli

Citaat van: John Hiatt op januari 07, 2017, 12:25:22
Ik ga uit van het WTC! De businesscase voor het Cambuurplein zal uitwijzen dat het daar onhaalbaar is.

En degenen met wie ik heb gesproken gisteren, zitten heel dicht bij het vuur.

NAMEN GRAAG,want er is al genoeg kat en muis gespeeld :proost

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: vialli op januari 07, 2017, 17:31:35
NAMEN GRAAG,want er is al genoeg kat en muis gespeeld :proost

Garfield en Ienie Mieni

Yellow Army

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 07, 2017, 21:28:54
Garfield en Ienie Mieni

Ienie minie is een muuske, die kest niet vertrouwe
Area 58

Lore

Citaat van: John Hiatt op januari 07, 2017, 11:16:14
Verhaal van YellowBlue klopt. Een eis vanuit de gemeente was om met 2 cases te komen. En dat doet Cambuur. Gisteren bij de nieuwjaarsreceptie van de provincie met diverse betrokkenen gesproken. Deze maand valt beslssing en volgens de geleerden ziet het er goed uit.

Dat zou super zijn!

Lore

Citaat van: vialli op januari 06, 2017, 17:22:35
Mocht het toch weer op de oude lokatie uitdraaien dan zouden dus alle moeite en kosten bij het WTC voor niks zijn geweest. Dat zal dan weer jaren touwtrekken met de gemeente worden en komen we dus NOOIT een streep verder. Maar daar zijn ze ook gewoon op uit bij de gemeente, want ze willen eigenlijk HELEMAAL NIKS.
We zullen het zien!!!

Dan hebben wij in ieder geval jaren verloren!