Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op december 07, 2016, 14:21:46
Zet het stadion dan maar bij E10 neer. Is voor mij ook een stuk dichterbij  :zweep
ik vond het idee van janou wel een goeie :_schater

Bolle

Zet de kantine van Be Quick Dokkum maar bij de E10, Dokstra! Kun je er op je roze olifant naartoe... :fant :zweep

Die eerste paal moet de grond in bij t WTC. En rap een beetje!

weestwel

Citaat van: Bolle op december 07, 2016, 22:42:32
Zet de kantine van Be Quick Dokkum maar bij de E10, Dokstra! Kun je er op je roze olifant naartoe... :fant :zweep

Die eerste paal moet de grond in bij t WTC. En rap een beetje!

Tegen die tijd heeft de nieuwe gemeente "de Waadhoeke" ook wel wat plek vrij.

Dokkumer

Citaat van: Bolle op december 07, 2016, 22:42:32
Zet de kantine van Be Quick Dokkum maar bij de E10, Dokstra! Kun je er op je roze olifant naartoe... :fant :zweep

Die eerste paal moet de grond in bij t WTC. En rap een beetje!
Die kantine zetten ze maar in het inteeltdorp neer Bolle..

John Hiatt

Gisteren weer overleg geweest, nog steeds geen oplossing. Soap gaat vrolijk verder over de rug van Cambuur.

Geelblauwstiens

Citaat van: John Hiatt op december 08, 2016, 16:55:33
Gisteren weer overleg geweest, nog steeds geen oplossing. Soap gaat vrolijk verder over de rug van Cambuur.
Benieuwd wie er dan eigenlijk overleggen en met welke status.
Ik overleg ook wel 's....

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op december 08, 2016, 17:36:50
Benieuwd wie er dan eigenlijk overleggen en met welke status.
Ik overleg ook wel 's....

En daar gaat het dus mis   :devil

jimny

Pathé in het gelijk gesteld voor het bouwen van een bioscoop theater bij de Harmonie door de raad van State.

Is dit goed of slecht nieuws voor de plannenmakers van het nieuwe stadion, persoonlijk denk ik het laatste omdat in de bussines case betreffende het nieuwe stadion ook een grote bioscoop is ingepland en dat gaat elkaar bijten, maar de tijd zal het leren

Delfzijl/Cambuur

Er zal vast niet nog een bioscoop bijkomen, trouwens de bios in de euroborg draait ook voor geen meter.
Ze kunnen beter voor een echte trekker gaan zoals een primark.

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2016, 16:00:53
Er zal vast niet nog een bioscoop bijkomen, trouwens de bios in de euroborg draait ook voor geen meter.
Ze kunnen beter voor een echte trekker gaan zoals een primark.

Er is een andere bioscoopketen die interesse in het stadion heeft, dus daar heeft Pathe geen invloed op.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: hobbes op december 21, 2016, 16:55:35
Er is een andere bioscoopketen die interesse in het stadion heeft, dus daar heeft Pathe geen invloed op.

Nou het is natuurlijk een enorm risico om een nieuwe bios te bouwen bij het WTC terwijl er al een fonkelnieuwe bios in het centrum is, dus geen invloed zou
ik niet te snel zeggen,

vialli

Al met al alweer een jaar voorbij  :O hoelang laten we ons nog de gek aansteken :(

PePe

Citaat van: vialli op december 21, 2016, 21:49:29
Al met al alweer een jaar voorbij  :O hoelang laten we ons nog de gek aansteken :(

Je wordt er zo moe van, een lijdensweg langzamerhand!

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2016, 19:22:11
Nou het is natuurlijk een enorm risico om een nieuwe bios te bouwen bij het WTC terwijl er al een fonkelnieuwe bios in het centrum is, dus geen invloed zou
ik niet te snel zeggen,

Klopt, maar deze keten is op de hoogte van de ontwikkeling van Pathé en er dat schijnt voor hun niet uit te maken

666

Citaat van: hobbes op december 22, 2016, 07:19:03
Klopt, maar deze keten is op de hoogte van de ontwikkeling van Pathé en er dat schijnt voor hun niet uit te maken

En dan heb je ook nog de leeuwarder bioscopen, of verdwijnen die dan? Kan mij dat niet voorstellen. Tivoli cinema pathe en die andere partij, hebben we iig wat te kiezen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander