Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: vialli op november 29, 2016, 22:35:46
Die zijn dus op 21 maart 2018 en tegen die tijd gooien de investeerders de handdoek in de ring zodat ze die de schuld kunnen geven dat het niet doorgaat en treft de gemeente geen blaam.
En hoeft Deinum niet persoonlijk met zijn dikke reet op de blaren te zitten.

Treb

In Rotterdam snappen ze het.. in Deventer snappen ze het.. in Leeuwarden hebben ze er werkelijk waar geen kaas van gegeten.

Scc4-ever

En t duurt maar en t duurt maar. Hoelang zijn ze inmiddels al bezig over t nieuwe stadion. Sowieso al jaren. En elke keer weer werd t uitgesteld. T stadion had er allang kunnen staan.

vialli

#5313
Zolang de gemeente zonder blikken of blozen in een DKV bus stapt hoeven we niks te verwachten :rodekaart

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: vialli op november 30, 2016, 10:18:43
Zolang de gemeente zonder blikken of blozen in een DKV bus stapt hoeven we niks te verwachten :rodekaart
allemaal eruit schoppen en opnieuw beginnen.

Noordcambuur

Ze houden iedereen voor de gek Cambuur en de supporters ben er al een hele tijd klaar mee.
Maar straks komen er weer verkiezingen dan gaat het gebeuren er is al onrust in de landelijke politiek.

Ff wat anders kijk je bij thuiswedstrijden bij Cambuur wat loopt er ontzettend veel politie rond om het stadion en wat gebeurd er nou helemaal niks.
En Crone maar roepen we zetten zoveel politie uren in bij wedstrijden van Cambuur het kost allemaal geld.Het kan wat minder hoor burgemeester :wall

ChantiSCC

Ongelooflijk wat een politie soms inderdaad. Cambuur - FC Oss, 0 uitsupporters, 4 ME busjes. Cambuur-Achilles, 0 uitsupporters, 4 ME busjes. Cambuur-NAC, 130 uitsupporters, 4 ME busjes  :_schater Lijkt gewoon standaard om rond het stadion 4 ME busjes neer te zetten. Het totaal geen zin  8P

speculeter

Inderdaad belachelijk.
Laatste wedstrijd waar ik was...tegen Volendam waren we bijna als laatste uit stadion.
Stonden er nog 6 politie mensen...

Vlampiep

Citaat van: speculeter op november 30, 2016, 13:03:59
Inderdaad belachelijk.
Laatste wedstrijd waar ik was...tegen Volendam waren we bijna als laatste uit stadion.
Stonden er nog 6 politie mensen...
De politiek wil koste van alles het gelijk aan hun kant hebben en verzinnen desnoods situaties omtrent veiligheid om te kunnen aantonen dat het stadion op deze plaats om veiligheidsredenen niet meer wenselijk is.
Daarom zet ik dan ook grote vraagtekens bij de uitkomsten van het door de gemeente ingestelde onderzoek of een nieuw stadion op de zelfde plaats mogelijk is.






brambo3004

Citaat van: Treb op november 30, 2016, 09:46:23
In Rotterdam snappen ze het.. in Deventer snappen ze het.. in Leeuwarden hebben ze er werkelijk waar geen kaas van gegeten.

Inderdaad!
En bij Zwolle, ADO en Groningen moesten ze ook zo nodig mee in de vaart der volkeren en kijk wat voor sfeerloze gedrochten daar zijn gekomen. Nog een paar jaar genieten, want daarna lopen we over een eindeloze parkeerplaats naar een weggestopt functioneel betonblokstadion. Weer klaagt iedereen over de snelheid van het hele proces, terwijl men geen benul heeft van wat voor stadion er komt en wat er tov nu verloren kan/zal gaan.

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op november 30, 2016, 11:51:06
Ongelooflijk wat een politie soms inderdaad. Cambuur - FC Oss, 0 uitsupporters, 4 ME busjes. Cambuur-Achilles, 0 uitsupporters, 4 ME busjes. Cambuur-NAC, 130 uitsupporters, 4 ME busjes  :_schater Lijkt gewoon standaard om rond het stadion 4 ME busjes neer te zetten. Het totaal geen zin  8P
en dan nog politie in burger en nog 2 politiemensen op paard dit is echt niet normaal hoor........hier kun je wel een nieuw stadion voor bouwen met al die kosten :y

Noordcambuur

Citaat van: brambo3004 op november 30, 2016, 15:01:02
Inderdaad!
En bij Zwolle, ADO en Groningen moesten ze ook zo nodig mee in de vaart der volkeren en kijk wat voor sfeerloze gedrochten daar zijn gekomen. Nog een paar jaar genieten, want daarna lopen we over een eindeloze parkeerplaats naar een weggestopt functioneel betonblokstadion. Weer klaagt iedereen over de snelheid van het hele proces, terwijl men geen benul heeft van wat voor stadion er komt en wat er tov nu verloren kan/zal gaan.
nou Bram wat wil je dan zitten blijven waar we nu zitten.

brambo3004

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2016, 15:04:33
nou Bram wat wil je dan zitten blijven waar we nu zitten.

Jij niet dan?
Op het Cambuurplein blijven schijnt een gepasseerd station te zijn, maar ik zal nooit de polonaise lopen de dag dat bekend wordt gemaakt dat we met Gods gratie mogen verhuizen naar een achteraflocatie waarbij vooral veel nadruk ligt op commerciƫle ruimtes.
Dat is - natuurlijk - als er nog ruimte mag zijn voor een kritisch geluid op dit door WTC-juichaapjes gedomineerd forum.

papier

Citaat van: Treb op november 30, 2016, 09:46:23
In Rotterdam snappen ze het.. in Deventer snappen ze het.. in Leeuwarden hebben ze er werkelijk waar geen kaas van gegeten.

Zo zonde