Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Dat is allemaal duidelijk. Voor 2020 in ieder geval geen nieuw stadion.  ;( ;(

Dokkumer

Voordeel is wel dat velen hier dan inmiddels al wel de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt en elk detail van de bouw hier tot in den treure kunnen beschrijven :_schater

vialli

#5297
De gemeente wringt zich in allerhande bochten om een nieuw stadion te voorkomen
want ze WILLEN HET GEWOON NIET.
JA, JA volgend VOORJAAR!!!!!!

moodygrunn

Zoals ik het beluister wil de raad en het college het over het nieuwe jaar heentillen, ipv het deze maand al op de agenda te zetten. Dat zou ik echt schandalig vinden. Dat zou namelijk voor de minimaal tweede keer zijn.
In Henk en Sandor we trust

jimny

Kennelijk is de businesscase ook nog steeds niet 100% rond in tegenstelling wat Ype steeds roept en zolang dat het geval niet is geeft de gemeente echt geen groen licht.
Dan zit men nog met het bestemmingsplan wat gewijzigd moet worden, ze mogen blij zijn als ze in 2020 in het nieuwe stadion kunnen voetballen en de bezwaarmakers staan vast al in de rij.
Kort samengevat jammer maar ben bang dat het er nooit zal komen en dat is van een kant triest maar van de andere kant ook heel realistisch.

moodygrunn

Citaat van: jimny op november 29, 2016, 17:34:13
Kennelijk is de businesscase ook nog steeds niet 100% rond in tegenstelling wat Ype steeds roept en zolang dat het geval niet is geeft de gemeente echt geen groen licht.
Dan zit men nog met het bestemmingsplan wat gewijzigd moet worden, ze mogen blij zijn als ze in 2020 in het nieuwe stadion kunnen voetballen en de bezwaarmakers staan vast al in de rij.
Kort samengevat jammer maar ben bang dat het er nooit zal komen en dat is van een kant triest maar van de andere kant ook heel realistisch.

De verslaggever zegt vlg mij dat de businesscase rond is, wat bevestigd wordt door meerdere bronnen. Dus ik weet niet zo goed waar jouw stelling op gebaseerd is. Op 1:35 wordt het trouwens gemeld in het audiofragment op OF.
In Henk en Sandor we trust

Oosttribune

Cambuur is klaar de gemeente is aan zet, zou in november in het college komen, is uitgesteld. Zou vandaag in college komen maar onbekend of het gebeurd is aldus OA.

Conclusie is heel simpel, het CDA!!! Tegenstander van het eerste uur, etters

jimny

#5302
Citaat van: moodygrunn op november 29, 2016, 19:10:59
De verslaggever zegt vlg mij dat de businesscase rond is, wat bevestigd wordt door meerdere bronnen. Dus ik weet niet zo goed waar jouw stelling op gebaseerd is. Op 1:35 wordt het trouwens gemeld in het audiofragment op OF.

Kwestie van goed lezen er staat zo goed als rond is in mijn ogen niet helemaal rond, maar als hulpje van Ype valt het mij wel op dat je meteen in hrt geweer komt

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/681050-nieuw-cambuurstadion-komt-definitief-bij-het-wtc

moodygrunn

Citaat van: jimny op november 29, 2016, 19:42:58
Kwestie van goed lezen er staat zo goed als rond is in mijn ogen niet helemaal rond, maar als hulpje van Ype valt het mij wel op dat je meteen in hrt geweer komt

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/681050-nieuw-cambuurstadion-komt-definitief-bij-het-wtc

Volgens die link ontbreekt alleen nog de goedkeuring toch? En dat ik hier wat post is meer dat ik hoop dat het nieuwe stadion rondkomt dan dat ik Ype te allen tijde wil verdedigen. Er valt namelijk  ook nog genoeg aan te merken op zijn besluiten door de tijd heen. Volgens mij ben ik daar in het verleden ook aardig kritisch op geweest.

In Henk en Sandor we trust

jimny

Citaat van: moodygrunn op november 29, 2016, 19:55:45
Volgens die link ontbreekt alleen nog de goedkeuring toch? En dat ik hier wat post is meer dat ik hoop dat het nieuwe stadion rondkomt dan dat ik Ype te allen tijde wil verdedigen. Er valt namelijk  ook nog genoeg aan te merken op zijn besluiten door de tijd heen. Volgens mij ben ik daar in het verleden ook aardig kritisch op geweest.

Er staat letterlijk zo goed als rond en dat betekent nog niet helemaal rond en dat men in mei 2017 pas openheid van zaken geeft is ook weer verdacht, dat hebben we met zijn allen al zo vaak gehoord toch en wordt steeds opgeschort.
Daarom heb ik ook kritiek op Ype hij lult maar wat aan en ik denk dat ons waardeloos gemeente bestuur daar inmiddels ook op afknapt.


Yellow Army

Citaat van: jimny op november 29, 2016, 20:08:20
Er staat letterlijk zo goed als rond en dat betekent nog niet helemaal rond en dat men in mei 2017 pas openheid van zaken geeft is ook weer verdacht, dat hebben we met zijn allen al zo vaak gehoord toch en wordt steeds opgeschort.
Daarom heb ik ook kritiek op Ype hij lult maar wat aan en ik denk dat ons waardeloos gemeente bestuur daar inmiddels ook op afknapt.

Want OA weet op de letter nauwkeurig wat er mogelijk nog ontbreekt? Lijkt me niet aangezien die verslaggever nog vol vraagtekens zit. Kortom, een artikel met 0 nieuwswaarde.
Area 58

Spine

Vind het maar een vreemd verhaal van OA.....
Blijkbaar volgen ze de ontwikkelingen al jaren niet en bovendien komen ze nu ook weer met as wat dan dat verhaal.

PePe

De gemeente boycot Cambuur?
WAAROM?
Wij boycotten KH2018 toch ook niet!

Vlampiep

Citaat van: PePe op november 29, 2016, 21:17:23
De gemeente boycot Cambuur?
WAAROM?
Wij boycotten KH2018 toch ook niet!
Het college wacht met het voorleggen van de plannen aan de Raad om hierin toestemming te verlenen.
Wat ik heb begrepen is dat Wethouder Deinum bepaalde toezeggingen heeft gedaan aan de ondernemers van de Centrale. Dus zijn politieke geloofwaardigheid is in het geding en zal het wel duren tot de nieuwe gemeente raad verkiezingen.





vialli

Citaat van: Vlampiep op november 29, 2016, 21:30:36
Het college wacht met het voorleggen van de plannen aan de Raad om hierin toestemming te verlenen.
Wat ik heb begrepen is dat Wethouder Deinum bepaalde toezeggingen heeft gedaan aan de ondernemers van de Centrale. Dus zijn politieke geloofwaardigheid is in het geding en zal het wel duren tot de nieuwe gemeente raad verkiezingen.

Die zijn dus op 21 maart 2018 en tegen die tijd gooien de investeerders de handdoek in de ring zodat ze die de schuld kunnen geven dat het niet doorgaat en treft de gemeente geen blaam.