Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: DCKM op oktober 09, 2016, 12:03:29
Tsjaa de discussie/soap over het nieuwe stadion gaat maar door. De gemeente Leeuwarden bestaat al jaren uit een stel luchtfietsers die graag met domme projecten hoger op willen komen.
Nou en wat is er van die projecten gekomen, juist 9 op de 10 is een flop.
Nu zeg ik op mijn beur stop met dat plannen van een stadion bij wtc. Ga je huidige stadion verbouwen tot een stadion van pakweg 17500 toeschouwers. Hoeken dicht en beginnen op zuid. Daarna oost en als dat gedaan is naar noord. Om te eindigen op west. Op deze manier kan je het stadion ook weer up to date maken en is volgens mijn informatie goedkoper dan nieuwbouw. In en om het stadion betere sanitaire gelegenheden. Meer verkooppunten eten en drinken. Grotere supportershome.

Hoor ik wel eens wat van de mensen die in een werkgroep zitten voor het nieuwe stadion. Deze mensen zouden zich met de inrichting bemoeien. Nou wil ik wel eens weten wat ze doen en willen in het nieuwe stadion. Denken zij ook aan de verbouw mogelijkheden huidige locatie?

Nou tot zover maar weer en ik zeg verbouwen op huidige locatie.

Kom maar op met jouw "informatie" want met dit slappe verhaal kunnen we niet zoveel.

Marc S

Citaat van: DCKM op oktober 09, 2016, 12:03:29
Tsjaa de discussie/soap over het nieuwe stadion gaat maar door. De gemeente Leeuwarden bestaat al jaren uit een stel luchtfietsers die graag met domme projecten hoger op willen komen.
Nou en wat is er van die projecten gekomen, juist 9 op de 10 is een flop.
Nu zeg ik op mijn beur stop met dat plannen van een stadion bij wtc. Ga je huidige stadion verbouwen tot een stadion van pakweg 17500 toeschouwers. Hoeken dicht en beginnen op zuid. Daarna oost en als dat gedaan is naar noord. Om te eindigen op west. Op deze manier kan je het stadion ook weer up to date maken en is volgens mijn informatie goedkoper dan nieuwbouw. In en om het stadion betere sanitaire gelegenheden. Meer verkooppunten eten en drinken. Grotere supportershome.

Hoor ik wel eens wat van de mensen die in een werkgroep zitten voor het nieuwe stadion. Deze mensen zouden zich met de inrichting bemoeien. Nou wil ik wel eens weten wat ze doen en willen in het nieuwe stadion. Denken zij ook aan de verbouw mogelijkheden huidige locatie?

Nou tot zover maar weer en ik zeg verbouwen op huidige locatie.

Dit verhaal was 2 jaar geleden nog relevant. Nu niet meer. Huidige plek is geen optie.

brambo3004

Citaat van: Marc S op oktober 09, 2016, 21:51:45
Dit verhaal was 2 jaar geleden nog relevant. Nu niet meer. Huidige plek is geen optie.

Als het alternatief zo mager is zal ik daar nooit enthousiast over worden.

Yellow Army

Citaat van: DCKM op oktober 09, 2016, 12:03:29
Tsjaa de discussie/soap over het nieuwe stadion gaat maar door. De gemeente Leeuwarden bestaat al jaren uit een stel luchtfietsers die graag met domme projecten hoger op willen komen.
Nou en wat is er van die projecten gekomen, juist 9 op de 10 is een flop.
Nu zeg ik op mijn beur stop met dat plannen van een stadion bij wtc. Ga je huidige stadion verbouwen tot een stadion van pakweg 17500 toeschouwers. Hoeken dicht en beginnen op zuid. Daarna oost en als dat gedaan is naar noord. Om te eindigen op west. Op deze manier kan je het stadion ook weer up to date maken en is volgens mijn informatie goedkoper dan nieuwbouw. In en om het stadion betere sanitaire gelegenheden. Meer verkooppunten eten en drinken. Grotere supportershome.

Hoor ik wel eens wat van de mensen die in een werkgroep zitten voor het nieuwe stadion. Deze mensen zouden zich met de inrichting bemoeien. Nou wil ik wel eens weten wat ze doen en willen in het nieuwe stadion. Denken zij ook aan de verbouw mogelijkheden huidige locatie?

Nou tot zover maar weer en ik zeg verbouwen op huidige locatie.

En wie gaat dat betalen???
Area 58

Geelblauwstiens

Citaat van: Yellow Army op oktober 10, 2016, 13:21:04
En wie gaat dat betalen???

Gewoon stoppen met dit soort emotionele ongefundeerde betogen zoals dat grote verhaal hier boven. Deze weg is afgesloten want er is al lang geen eigen stadion meer dus kansloos en idd onbetaalbaar! Alle kaarten op WTC terrein. Positief naar voren!

brambo3004

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 10, 2016, 14:32:47
Gewoon stoppen met dit soort emotionele ongefundeerde betogen zoals dat grote verhaal hier boven. Deze weg is afgesloten want er is al lang geen eigen stadion meer dus kansloos en idd onbetaalbaar! Alle kaarten op WTC terrein. Positief naar voren!

Dat de gedroomde oplossing (verbouw of nieuwbouw op huidige locatie) niet haalbaar is betekent niet dat het alternatief (WTC) ineens de droomoplossing is. Ik zie het positieve niet van een voorlopig grotendeels ongewis plan op een allesbehalve ideale locatie. Er kan een boel verloren gaan, zeker met schrikbeelden als Zwolle en ADO in het achterhoofd. Voor mij voelt het alsof het WTC-plan ook is gebaseerd op luchtkasteelideeën als 'we moeten mee in de vaart der volkeren' of 'we moeten er alles aan doen om in de Eredivisie stabiel mee te komen'. Ik hou mijn hart vast nu ik vrijwel alleen maar berichten lees over de snelheid van het proces ipv de kwaliteit van het eindproduct.

Spine

Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2016, 13:05:44
1 partij valt dan direct af, namelijk de PvdA.
:_schater Enige partij in dit college die vóór is en die valt af????

Geelblauwstiens

Citaat van: brambo3004 op oktober 10, 2016, 15:04:01
Dat de gedroomde oplossing (verbouw of nieuwbouw op huidige locatie) niet haalbaar is betekent niet dat het alternatief (WTC) ineens de droomoplossing is. Ik zie het positieve niet van een voorlopig grotendeels ongewis plan op een allesbehalve ideale locatie. Er kan een boel verloren gaan, zeker met schrikbeelden als Zwolle en ADO in het achterhoofd. Voor mij voelt het alsof het WTC-plan ook is gebaseerd op luchtkasteelideeën als 'we moeten mee in de vaart der volkeren' of 'we moeten er alles aan doen om in de Eredivisie stabiel mee te komen'. Ik hou mijn hart vast nu ik vrijwel alleen maar berichten lees over de snelheid van het proces ipv de kwaliteit van het eindproduct.
De relatie snelheid en kwaliteit kan ik nog rijmen. Toch lees ik weinig nieuwsberichten waaruit blijkt dat eea niet zorgvuldig gaat. Ik denk dat het met de kwaliteit wel goed zit nl.

speculeter

Snelheid?
Ja van een schildpad.
We zijn al jaren bezig toch.

Montana

Gemeente moet nu kleur bekennen. Opschieten want men moet los

Vlampiep

Citaat van: Montana op oktober 11, 2016, 09:59:20
Gemeente moet nu kleur bekennen. Opschieten want men moet los
We zullen moeten wachten tot er belanghebbenden, zoals bouwmaatschappijen projectontwikkelaars met "smeergelden" gaan strooien.
Pas dan wordt de politiek actief en gaan plannen werkelijkheid worden.
Bij het realiseren van grote projecten is er nog nooit een politicus iets te kort gekomen wat betreft cadeaus, reisjes enz.

weestwel

Citaat van: Montana op oktober 11, 2016, 09:59:20
Gemeente moet nu kleur bekennen. Opschieten want men moet los

Opschieten? Ik verwacht voor 2020 echt niet dat er een nieuw stadion staat. Het belangrijkste voor de gemeente op dit moment is KH 2018. Daarna gaan ze zich wel eens buigen over de eventuele komst van een nieuw stadion. Dus wacht gerust nog maar een jaar of 3 tot 5.

Montana

Citaat van: Spine op oktober 10, 2016, 15:09:09
:_schater Enige partij in dit college die vóór is en die valt af????

Het CDA is een pain in the ass. Pvda'ers roepen daarnaast veel maar doen weinig

PePe

Leeuwarden KH 2018? dan kun je de voetbal cultuur van Leeuwarden niet negeren?

vialli

Dat stadion zal er echt niet komen, het gaat er nu alleen nog om wie ze de SWARTE PIET
zullen toespelen want ze zijn natuurlijk doodsbenauwd voor de reacties.
1 ding is zeker, als het niet doorgaat is het EINDE betaald voetbal in Leeuwarden :(