Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2016, 08:40:25
Grote ondernemingen zullen ongetwijveld ook tegen zijn.
Maar kleine ondernemers zullen zich ook absoluut gaan verzetten.
Als er nog meer mensen uit met nieuwstad zal worden geweerd, komt er helemaal geen kip meer op de Voorstreek en Oosterstraat.

Ik ben van mening, dat ondernemers niet moeten piepen.
Als ondernemer moet je durven investeren, als je niet investeert, en de trein is voorbij ben je te laat, en hoef je ook niet te piepen.

De winkels die daar zitten zijn veelal speciaalzaken met een uniek assortiment. Veel vaste en gerichte klanten. Mensen kunnen voor die artikelen niet op de centrale of bij het nieuwe stadion terecht. De bioscopen en bestaande bouwmarkten zullen het meeste problemen er mee hebben.

John Hiatt

Het is wel duidelijk, de gemeente wil niet en werpt steeds nieuwe drempels op. Nu weer die exporuimte van 5000m2. Dat verhaal met de rabobank is ook al lang bekend bij de gemeente, hebben ze ook nog niet opgelost. Nee, ik heb er geen vertrouwen meer in. Einde Cambuur....

hobbes

Citaat van: John Hiatt op oktober 07, 2016, 10:26:46
Het is wel duidelijk, de gemeente wil niet en werpt steeds nieuwe drempels op. Nu weer die exporuimte van 5000m2. Dat verhaal met de rabobank is ook al lang bekend bij de gemeente, hebben ze ook nog niet opgelost. Nee, ik heb er geen vertrouwen meer in. Einde Cambuur....

Wat heeft het FEC hiermee te maken?

John Hiatt

Citaat van: hobbes op oktober 07, 2016, 10:39:49
Wat heeft het FEC hiermee te maken?

In principe niks, maar de gemeente heeft dit erbij betrokken. Een van de drempels die ze hebben opgeworpen. Ook dat probleem hebben Cambuur en de ontwikkelaars vorig jaar al opgelost, maar de gemeente bedenkt steeds iets nieuws om de boel te frustreren. Ze gokken er gewoon op dat de investeerders afhaken.

denistel


Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op oktober 07, 2016, 10:42:21
In principe niks, maar de gemeente heeft dit erbij betrokken. Een van de drempels die ze hebben opgeworpen. Ook dat probleem hebben Cambuur en de ontwikkelaars vorig jaar al opgelost, maar de gemeente bedenkt steeds iets nieuws om de boel te frustreren. Ze gokken er gewoon op dat de investeerders afhaken.
Zorgen dat dit College niet weer 4 jaar met hun dikke reten op het pluche komt te zitten.
Dus is het interessant te weten welke politieke partijen zich sterk maken voor het nieuwe stadion. 1 partij valt dan direct af, namelijk de PvdA.

Bolle

Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2016, 07:35:14
Ik denk dat Bolle het kan beamen, vanuit Vosseparkwijk, zijn positieve geluiden. Echter ook een deelndie zich wil gaan verzette, te samen met kleine wijkje naast WTC en Harlingerstraatweg.

Klopt. En ook in het gedeelte van de Vosseparkwijk 'aan de overzijde' (naast WTC) zitten genoeg voorstanders. Afgaande van wat ik om me heen hoor, kun je van een 'deel' die zich wil gaan verzetten een 'klein deel' maken.

We zullen het meemaken, er is iig weer wat beweging!

Lore

Maar niemand had er toch op gerekend dat er geen verzet zou komen vanuit verschillende partijen in de stad toch? Dat hoort bij zon groot project!

Bolle

Citaat van: Lore op oktober 07, 2016, 19:55:01
Maar niemand had er toch op gerekend dat er geen verzet zou komen vanuit verschillende partijen in de stad toch? Dat hoort bij zon groot project!

Precies. Lijkt me dat dat (vrijwel) altijd en overal het geval is met dergelijke bouwwerken/ ondernemingen. Kan me niet voorstellen dat dit niet al is meegenomen en er op de meeste zaken al een antwoord/ oplossing klaar ligt... Genoeg tijd gehad inmiddels lijkt me...

John Hiatt

Bezwaren krijg je toch, daar draait ditvook niet om.

Kernvraag is: wil de gemeente wel echt meewerken aan een nieuw stadion?

vialli

Citaat van: John Hiatt op oktober 07, 2016, 20:08:30
Bezwaren krijg je toch, daar draait ditvook niet om.

Kernvraag is: wil de gemeente wel echt meewerken aan een nieuw stadion?

Natuurlijk willen ze meewerken want we zijn toch de HOOFDSTAD van Friesland en wat blijft er over van Leeuwarden ZONDER CAMBUUR. NIKS HELEMAAL NIKS.

Vlampiep

Citaat van: vialli op oktober 07, 2016, 22:47:47
Natuurlijk willen ze meewerken want we zijn toch de HOOFDSTAD van Friesland en wat blijft er over van Leeuwarden ZONDER CAMBUUR. NIKS HELEMAAL NIKS.
Er was eens en ze leefden nog lang en gelukkig.

jimny

Een gerenoveerd stadion of Ype's Luchtkasteel het feit ligt er nu er zal wat moeten gebeuren zo niet dan gaat Cambuur naar de kloten, dus geacht gemeente bestuur laat de geschiedenis zich niet herhalen toen jaren geleden een jachthaven belangrijker was dan een nieuw Cambuur  Stadion en in Heerenveen een nieuw stadion werd gebouwd, een 400 meter overdekte IJshal die later door Heerenveen werd gerealiseerd zijnde het huidige Thialf.
Er is wel een vermogen gestopt in de Harmonie (nog steeds dus) en nu kortgeleden in de Neushoorn kennelijk vindt onze gemeente dat belangrijker en laten ze als het er op aankomt de Cambuur supporters en voetbal liefhebbers in Leeuwarden in de kou staan, met allerlei waardeloze argumenten en als de hokjes straks weer rood gekleurd moeten worden beloofd men dat het stadion er moet komen.
Kortom pak eens door (...)gemeente


DCKM

Tsjaa de discussie/soap over het nieuwe stadion gaat maar door. De gemeente Leeuwarden bestaat al jaren uit een stel luchtfietsers die graag met domme projecten hoger op willen komen.
Nou en wat is er van die projecten gekomen, juist 9 op de 10 is een flop.
Nu zeg ik op mijn beur stop met dat plannen van een stadion bij wtc. Ga je huidige stadion verbouwen tot een stadion van pakweg 17500 toeschouwers. Hoeken dicht en beginnen op zuid. Daarna oost en als dat gedaan is naar noord. Om te eindigen op west. Op deze manier kan je het stadion ook weer up to date maken en is volgens mijn informatie goedkoper dan nieuwbouw. In en om het stadion betere sanitaire gelegenheden. Meer verkooppunten eten en drinken. Grotere supportershome.

Hoor ik wel eens wat van de mensen die in een werkgroep zitten voor het nieuwe stadion. Deze mensen zouden zich met de inrichting bemoeien. Nou wil ik wel eens weten wat ze doen en willen in het nieuwe stadion. Denken zij ook aan de verbouw mogelijkheden huidige locatie?

Nou tot zover maar weer en ik zeg verbouwen op huidige locatie.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Geelblauwstiens

 :?
Citaat van: DCKM op oktober 09, 2016, 12:03:29
Tsjaa de discussie/soap over het nieuwe stadion gaat maar door. De gemeente Leeuwarden bestaat al jaren uit een stel luchtfietsers die graag met domme projecten hoger op willen komen.
Nou en wat is er van die projecten gekomen, juist 9 op de 10 is een flop.
Nu zeg ik op mijn beur stop met dat plannen van een stadion bij wtc. Ga je huidige stadion verbouwen tot een stadion van pakweg 17500 toeschouwers. Hoeken dicht en beginnen op zuid. Daarna oost en als dat gedaan is naar noord. Om te eindigen op west. Op deze manier kan je het stadion ook weer up to date maken en is volgens mijn informatie goedkoper dan nieuwbouw. In en om het stadion betere sanitaire gelegenheden. Meer verkooppunten eten en drinken. Grotere supportershome.

Hoor ik wel eens wat van de mensen die in een werkgroep zitten voor het nieuwe stadion. Deze mensen zouden zich met de inrichting bemoeien. Nou wil ik wel eens weten wat ze doen en willen in het nieuwe stadion. Denken zij ook aan de verbouw mogelijkheden huidige locatie?

Nou tot zover maar weer en ik zeg verbouwen op huidige locatie.
:O