Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: John Hiatt op mei 31, 2013, 14:17:25
Ik zou ook gaan voor noodtribunes voor oost, west en noord. Je bent ook al 700 kwijt aan het uitvak. Denk dat het aantal seizoenkaarten richting 8000 zal gaan. Dan blijft er echt weinig over voor losse verkoop. Bouw de ruimte maar vol en creƫer voldoende uitgangen.

waar wil je die uitgangen dan maken??? en het kost oek geld om alles te bouwen toch en we binne nou al 6 ton kwijt of su.je bent 550 kwijt aan uit vak met
het voordeel dat die plaatsten komend seizoen wel regelmatig bezet zijn ipv inde 1e div dat er soms 10  a 20 kwamen en soms niks.

SCC-J

Citaat van: denistel op juni 10, 2013, 12:33:50
waar wil je die uitgangen dan maken??? en het kost oek geld om alles te bouwen toch en we binne nou al 6 ton kwijt of su.je bent 550 kwijt aan uit vak met
het voordeel dat die plaatsten komend seizoen wel regelmatig bezet zijn ipv inde 1e div dat er soms 10  a 20 kwamen en soms niks.
Bij Gae lijkt het me ook lastig ... maar doen/kunnen ze het ook

brambo3004

#557
Nou sorry hoor, maar als de Euroborg de standaard is geworden... Dat moet nogal wat beter kunnen. Het is vrij standaard bedoening, met al dat beton. De buitenkant straalt niets uit, die tweede ring is ronduit lelijk en onnodig en het uitvak is weggestopt ergens in een verre bovenhoek. Dat de stoeltjes daar tot het veld lopen is allemaal wel leuk, maar vergelijk je het met de Adelaarshorst, dan heeft dat stadion een veel echtere uitstraling, ook al is het wat uit de tijd.
Nee, in Leeuwarden mag wel wat mooiers komen dan de Euroborg. Tegenwoordige is de kinderhand wel erg gauw gevuld. Laten we beginnen met mooie ronde hoeken, een rij of 20 hoog. Zo gebouwd dat ruimte optimaal wordt gebruikt om zoveel mogelijk mensen te herbergen. Uitvak op een fatsoenlijke plek, dat hoort ook bij de uitstraling van een stadion. Het liefst staanplaatsen op de korte zijde. Uitgangen in de tribune. Een goede echte grasmat.
Wat ook niet mooi is aan de Euroborg is dat doordat de Z-side op de onderste ring op de korte zijde zit, de 'harde' kern helemaal is uitgesmeerd op de gehele korte zijde. Dit komt de sfeer absoluut niet ten goede.
Ook moet er voor gewaakt worden dat de focus wel erg ligt op winkels en bioscopen en concerten en andere onzin en dat je dan halverwege bedenkt..o shit we wilden er ook nog in voetballen. Want die indruk krijg ik bij zwolle altijd. Wat daar is neergelegd is echt afschuwelijk.

0517

Wat gebeurt er verder allemaal in het stadion?

Heb begrepen dat het spelershome wordt verbouwd, de comfort galery een makeover krijgt en dat het bouwerk bij de ingang bij noord wordt weggehaald? Wat is hierde bedoeling van/mee?

Destroyer

Citaat van: 0517 op juni 16, 2013, 13:41:54
Wat gebeurt er verder allemaal in het stadion?

Heb begrepen dat het spelershome wordt verbouwd, de comfort galery een makeover krijgt en dat het bouwerk bij de ingang bij noord wordt weggehaald? Wat is hierde bedoeling van/mee?

Ik vraag me ook af waarom dat gebouw op de hoek ineens gesloopt wordt. Omdat dit in de planning lag of omdat cambuur nu eredivisie gaat spelen? zag dat de mooie schilderingen al weg waren gehaald bij ingang Noord.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Heb ook niks met euroborg. Veel kaal beton in het zicht. Persoonlijk tribunes dicht op het veld is prachtig. Toda stadion vind ik mooi gebouwd ondanks dat tribunes niet op veld staan. Graafsch heeft ook een knus stadion. Capaciteit tussen dertien en zeventien duizend lijkt me ruim zat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Citaat van: 0517 op juni 16, 2013, 13:41:54
Wat gebeurt er verder allemaal in het stadion?

Heb begrepen dat het spelershome wordt verbouwd, de comfort galery een makeover krijgt en dat het bouwerk bij de ingang bij noord wordt weggehaald? Wat is hierde bedoeling van/mee?

De gymzaal?

Nightmarelwd

Citaat van: 0517 op juni 16, 2013, 13:41:54
Wat gebeurt er verder allemaal in het stadion?

Heb begrepen dat het spelershome wordt verbouwd, de comfort galery een makeover krijgt en dat het bouwerk bij de ingang bij noord wordt weggehaald? Wat is hierde bedoeling van/mee?

Wat ik heb begrepen is dat;

Waar nu de Action zit komt een Jumbo. De winkel wordt uitgebreid met nieuwbouw op de plek waar nu nog het sporthalletje staat. Er komt een bewaakte fietsenstalling achter.
Action verhuist naar het pand waar nu de C1000 in zit.
MI-Sider for Life

Daddy T.

Citaat van: Destroyer op juni 16, 2013, 14:19:03
.... Capaciteit tussen dertien en zeventien duizend lijkt me ruim zat.

De komende seizoenen in de eredivisie zal blijken waar we in een nieuw stadion naar toe moeten, liever de hut iedere week vol en een wachtlijst dan een Roda effect waar het stadion gemiddeld voor 60% vol zit. Eerst maar es met 10-12 duizend beginnen met optie tot uitbreiding naar 15.000.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

SCCRulez

Citaat van: papier op juni 10, 2013, 03:59:05
Wat is er niet mooi aan de Euroborg? Ik vind die fantastisch, ook overal goed zicht op het veld, fanatieke supporters op de korte zijde en stoelen tot heel erg dicht op het veld. Geweldig. Liever 1 ring maar dat is dan ook alles. De buitenkant kan me niks schelen.
Ben er nu keer of 5 geweest en heb er gewoon niks mee. Misschien wel voor groot deel door die lelijke aanblik vanaf moment dat je aan komt lopen maar is ook kwestie van gevoel.

papier

Dat is ook zo, ik vond het vooral mooi bij binnenkomst van het stadion. Van buiten is het inderdaad een gedrocht, dat staat buiten kijf en het feit dat het stadion in zo'n nieuwbouw gebiedje staat doet ook weinig goeds. Maar bij binnenkomst, naar beneden kijken zie je het veld, stoeltjes er dicht op, helemaal in de clubkleuren. Dat vond ik mooi. Voor ons zelf zou een stadion a la de vijverberg misschien wat beter zijn, ook mooi dicht erop en wat kleiner.

0517

Begin het steeds spijtiger te vinden dat we op dit moment niet zijn doorgegroeid zijn naar een nieuw stadion. Zeker nu je ziet wat er allemaal rondom onze club gebeurd, was het. Achtig geweest om in een mooi nieuw engels stadion te starten met alle (top) faciliteiten voor spelers, supporters en sponsoren. Een enorm en mooi groot home, commerciƫle ruimten, skyboxen en een prachtige eigen fanshop.

We blijven nog maar even dromen en de gemeente slaapt rustig uit....

Treb

Heracles krijgt groen licht voor nieuw stadion.

Het kan dus overal behalve in LWD.  :zucht

Andre-Lwd

Citaat van: Treb op juni 19, 2013, 08:27:14
Heracles krijgt groen licht voor nieuw stadion.

Het kan dus overal behalve in LWD.  :zucht

Weet je hoelang die daar mee bezig zijn, tis te hopen dat het hier in Lwd niet zo lang gaat duren, want dan zijn we allemaal  :clint

Dokkumer

Citaat van: Andre-Lwd op juni 19, 2013, 08:58:12
Weet je hoelang die daar mee bezig zijn, tis te hopen dat het hier in Lwd niet zo lang gaat duren, want dan zijn we allemaal  :clint
Hun huidige stadion staat nog maar een jaar 12-13? Zo lang zijn wij onderhand ook al bezig met geouwehoer omtrent ons stadion :devil