Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Even een Leeuwarden reactie, 40% kans van niet dus :P

richard


Oetseuuh


speculeter


scc-aaron

Laten we in hemelsnaam hopen op positief nieuws. Meer negativiteit trek ik niet.

Viper

Of je zoiets in procenten uit kunt drukken is sowieso de vraag, maar erg vrolijk word ik er niet van. Ype zei laatst op Omroep Abe dat het er 'verdomd goed' uitziet. We wachten maar weer af.

Geelblauwstiens

#5016
Citaat van: speculeter op juni 08, 2016, 16:17:37
Morgen in de krant.
De Fabeltjeskrant? Ik lees niets over t stadion.

speculeter

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 09, 2016, 07:04:29
De Fabeltjeskrant? Ik lees niets over t stadion.
overmorgen in de krant??

Geelblauwstiens


koosZevenaar

Laat je niet opnaaien door iemand die hier een percentage de lucht in blaast.
Vooruit ik doe er nog een paar procentjes bij, ik schat het op 66%
Zulke mensen moeten ze hier weg halen.
Ze denken iets te weten, alleen jammer dat ze het in hun dromen hebben ontvangen.

Chris Cambuur

Wanneer komt er nu nieuws? ?
Gas geve!

Jandehulk

Word er zoooo moe van he... Die F5 had beter op t stadion kinne neerpleuren.... Dan moest er wel wat worden gebouwd

Huzumer

Dat er niets in het nieuws komt, wil niet zeggen dat er geen ontwikkelingen zijn. Teneur is nog steeds positief, maar er zijn altijd showstoppers. Probleem ligt niet zozeer meer bij Cambuur(-stadion), maar het gaat om totale gebiedsontwikkeling en dus heel veel partijen en centen. Logisch dat zorgvuldigheid gaat boven snelheid. Ype gaf tijdens forum-avond aan dat hij hoopt dat er voor de zomervakantie echt nieuws naar buiten komt; hij durfde inmiddels geen datum meer te noemen en dat lijkt mij ook verstandig.

Bolle

#5023
Zo, dat is n poos geleden dat ik heb gepost...

Dit duurt idd allemaal extreem lang, maar ik kan jullie wel vertellen dat Schuurmans Vuurwerkfabriek vanaf 20/6 volledig leeg moet zijn. Heeft ws met de oplevering/ overdracht te maken... Ook zijn er al diverse gesprekken gevoerd met de betrokkenen aangaande de (aan te kopen) grond. Dit is nog niet definitief. Om vragen over bronnen etc voor te zijn: daar doe ik (nog steeds) niet aan... :devil

Binnenkort maar weer lullen over de roze olifantjes, net als vroeger! 8)

moodygrunn

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 13:48:43
Zo, dat is n poos geleden dat ik heb gepost...

Dit duurt idd allemaal extreem lang, maar ik kan jullie wel vertellen dat Schuurmans Vuurwerkfabriek vanaf 20/6 volledig leeg moet zijn. Heeft ws met de oplevering/ overdracht te maken... Ook zijn er al diverse gesprekken gevoerd met de betrokkenen aangaande de (aan te kopen) grond. Dit is nog niet definitief. Om vragen over bronnen etc voor te zijn: daar doe ik (nog steeds) niet aan... :devil

Binnenkort maar weer lullen over de roze olifantjes, net als vroeger! 8)

Wie gaat de grond aankopen? De gemeente, de club of een ontwikkelcombinatie? (zoals bij de Euroborg is gebeurd)
In Henk en Sandor we trust