Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Len Cantello op april 26, 2016, 19:51:23
Tzjezus. Zucht. Wat een opmerking. Sluit perfect aan op dat achterlijke stuk in de LC van vandaag en die kinderachtige huilverhalen over het prijsniveau van de seizoenskaarten.

Anti-Fries prima, maar ga dan ook niet selectief verontwaardigd lopen jankeballen dat de provincie geld erin moet steken.
Area 58

Lore

Aangezien iedereen inmiddels in een depressie zit, toch nog een spankje hoop voor de toekomst. Het nieuwe stadion hangt dus af van de supermarkt (Jumbo) en de bioscoop. De supermarkt mag alleen als er een andere sluit. Dit is geen probleem en lijkt daardoor niet een opstakel te worden.

De bioscoop mag alleen als het geen concurrentie wordt voor de binnenstad. Dit leek mij een groot probleem. Tot ik afgelopen week nieuwe informatie kreeg. PAthe komt in het centrum en hierdoor is er nog steeds een grote bioscoop in het centrum. Hiernaast zullen de oude bioscopen sluiten, maar om er voor te zorgen dat zij niet in te veel verweer schieten, zijn de oude eigenaren aangenomen als bedrijfsleiding op de bioscopen bij het stadion. Hiermee zullen zij ook geen bezwaar aan gaan tekenen.

Daarmee zijn wij er nog niet, maar het is wederom een stap die is genomen.

jeff

Dat zou positief zijn.

Vlampiep

Citaat van: Lore op mei 02, 2016, 08:10:52
Aangezien iedereen inmiddels in een depressie zit, toch nog een spankje hoop voor de toekomst. Het nieuwe stadion hangt dus af van de supermarkt (Jumbo) en de bioscoop. De supermarkt mag alleen als er een andere sluit. Dit is geen probleem en lijkt daardoor niet een opstakel te worden.

De bioscoop mag alleen als het geen concurrentie wordt voor de binnenstad. Dit leek mij een groot probleem. Tot ik afgelopen week nieuwe informatie kreeg. PAthe komt in het centrum en hierdoor is er nog steeds een grote bioscoop in het centrum. Hiernaast zullen de oude bioscopen sluiten, maar om er voor te zorgen dat zij niet in te veel verweer schieten, zijn de oude eigenaren aangenomen als bedrijfsleiding op de bioscopen bij het stadion. Hiermee zullen zij ook geen bezwaar aan gaan tekenen.

Daarmee zijn wij er nog niet, maar het is wederom een stap die is genomen.
Nou, ik denk dat we er nog lang niet zijn en dat deze soap nog lang niet is afgelopen.

Lore

Citaat van: jeff op mei 02, 2016, 08:24:59
Dat zou positief zijn.

Zeker, weer een stapje verder!



Citaat van: Vlampiep op mei 02, 2016, 10:08:42
Nou, ik denk dat we er nog lang niet zijn en dat deze soap nog lang niet is afgelopen.

De ontknoping nadert wel snel! Als het verzoek dan wordt afgewezen staan wij weer terug bij af, maar ik wordt steeds positiever!

Cor

Citaat van: Lore op mei 02, 2016, 19:43:55
Zeker, weer een stapje verder!



De ontknoping nadert wel snel! Als het verzoek dan wordt afgewezen staan wij weer terug bij af, maar ik wordt steeds positiever!

Als ik de Graaf zo lees bij de NOS is alles rond en hangt alles nu af van de gemeente

Lore

Citaat van: Cor op mei 02, 2016, 21:18:45
Als ik de Graaf zo lees bij de NOS is alles rond en hangt alles nu af van de gemeente

Dat is ook zo, maar daar wordt wel de belangrijkste beslissing genomen. Gelukkig lijkt Cambuur wel binnen de lijnen van de ontwikkelbrief te blijven

Cor

Citaat van: Lore op mei 02, 2016, 21:33:51
Dat is ook zo, maar daar wordt wel de belangrijkste beslissing genomen. Gelukkig lijkt Cambuur wel binnen de lijnen van de ontwikkelbrief te blijven

Is er zicht op het moment van beslissen?

Lore

Citaat van: Cor op mei 02, 2016, 21:36:25
Is er zicht op het moment van beslissen?

Ik heb echt geen idee, misschien iemand anders?

nikjeuh

Citaat van: Cor op mei 02, 2016, 21:36:25
Is er zicht op het moment van beslissen?
Pfff... is er OOIT in Nederland een andere club geweest waar de plannen van (ver)nieuwbouw tot daadwerkelijk opening van een (her)nieuw(d) stadion zoooo lang hebben geduurd? Ook hierin zijn we weer uniek....  w:)

Vlampiep

Citaat van: Lore op mei 02, 2016, 21:33:51
Dat is ook zo, maar daar wordt wel de belangrijkste beslissing genomen. Gelukkig lijkt Cambuur wel binnen de lijnen van de ontwikkelbrief te blijven
Wat ik heb begrepen, is dat de bedrijven die zich in het nieuw te bouwen stadion vestigen niet mogen concurreren met bedrijven in de binnenstad en centrale.
Een te vestigen bioscoop mag niet een concurrent worden van de nieuwe Pathé en supermarkten mogen zich alleen vestigen als er 1 sluit in de  stad.
Met andere woorden, het blijven plannen die nog lang niet tot uitvoering gaan komen.


zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 03, 2016, 15:31:45
Wat ik heb begrepen, is dat de bedrijven die zich in het nieuw te bouwen stadion vestigen niet mogen concurreren met bedrijven in de binnenstad en centrale.
Een te vestigen bioscoop mag niet een concurrent worden van de nieuwe Pathé en supermarkten mogen zich alleen vestigen als er 1 sluit in de  stad.
Met andere woorden, het blijven plannen die nog lang niet tot uitvoering gaan komen.
dat heeft lore toch ook allemaal beschreven en hoe dat is/ wordt opgelost

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 03, 2016, 16:03:31
dat heeft lore toch ook allemaal beschreven en hoe dat is/ wordt opgelost
Nou dan ben ik zeer benieuwd hoe dat dan opgelost gaat worden.
Weet jij misschien meer dan Lore en ik?

Nightmarelwd

Citaat van: Vlampiep op mei 03, 2016, 15:31:45
Wat ik heb begrepen, is dat de bedrijven die zich in het nieuw te bouwen stadion vestigen niet mogen concurreren met bedrijven in de binnenstad en centrale.
Een te vestigen bioscoop mag niet een concurrent worden van de nieuwe Pathé en supermarkten mogen zich alleen vestigen als er 1 sluit in de  stad.
Met andere woorden, het blijven plannen die nog lang niet tot uitvoering gaan komen.

JT bioscoop die bij het stadion komt trekt ander publiek dan Pathe.

Jumbo bij het stadion en een andere Jumbo dicht.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: nikjeuh op mei 03, 2016, 12:19:05
Pfff... is er OOIT in Nederland een andere club geweest waar de plannen van (ver)nieuwbouw tot daadwerkelijk opening van een (her)nieuw(d) stadion zoooo lang hebben geduurd? Ook hierin zijn we weer uniek....  w:)

Heracles heeft 8 jaar geduurd.
MI-Sider for Life