Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Ik bemerk goed speurwerk op ons forum ?

Vlampiep

Citaat van: vialli op april 26, 2016, 12:57:05
De lafaards durven nu weer uit de spelonken te komen nu na enkele mooie jaren de club weer op de rug ligt in de eredivisie.
Mijn oma had vroeger een wijs gezegde wat slaat op DKV.
Al draagt een aap een gouden ring, het blijft altijd een lelijk ding. :clint

vialli

Citaat van: Geelblauwstiens op april 26, 2016, 12:59:42
Ik bemerk goed speurwerk op ons forum ?

De POLITIEKE BEERPUT FRIESLAND moet open!!!!

Lore

Citaat van: Vlampiep op april 26, 2016, 13:00:46
Mijn oma had vroeger een wijs gezegde wat slaat op DKV.
Al draagt een aap een gouden ring, het blijft altijd een lelijk ding. :clint

Hey, dat zei mijn ex-schoonmoeder ook vaak over mij!

Vlampiep

Citaat van: vialli op april 26, 2016, 13:02:16
De POLITIEKE BEERPUT FRIESLAND moet open!!!!
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren want deze weekdieren hebben te weinig slijm achtergelaten voor het stellen van een juiste DNA.

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 26, 2016, 13:40:08
Hey, dat zei mijn ex-schoonmoeder ook vaak over mij!
Vice versa toch?

John Hiatt

Even wat politieke feiten:
1. De provincie heeft inmiddels meer dan 20 miljoen euro gestoken in sportdorp dkv, waaronder een zeer groot gedeelte risicodragend kapitaal was voor grondaankopen!
2. Cambuur heeft 2 jaar geleden alle fractievoorzitters uit Provinciale Staten uitgenodigd om bijgepraat te worden over de plannen, opkomst ...... 1!

Waar de prioriteit ligt van de provincie, lijkt me duidelijk.

666

Citaat van: John Hiatt op april 26, 2016, 18:46:41
Even wat politieke feiten:
1. De provincie heeft inmiddels meer dan 20 miljoen euro gestoken in sportdorp dkv, waaronder een zeer groot gedeelte risicodragend kapitaal was voor grondaankopen!
2. Cambuur heeft 2 jaar geleden alle fractievoorzitters uit Provinciale Staten uitgenodigd om bijgepraat te worden over de plannen, opkomst ...... 1!

Waar de prioriteit ligt van de provincie, lijkt me duidelijk.

Wie was die man vrouw, dat vraag ik mij dan weer af  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op april 26, 2016, 18:46:41
Even wat politieke feiten:
1. De provincie heeft inmiddels meer dan 20 miljoen euro gestoken in sportdorp dkv, waaronder een zeer groot gedeelte risicodragend kapitaal was voor grondaankopen!
2. Cambuur heeft 2 jaar geleden alle fractievoorzitters uit Provinciale Staten uitgenodigd om bijgepraat te worden over de plannen, opkomst ...... 1!

Waar de prioriteit ligt van de provincie, lijkt me duidelijk.

Is ook niet verwonderlijk voor een club waarvan de aanhang pretendeert anti-fries te zijn.
Area 58

Len Cantello

#4914
Citaat van: Yellow Army op april 26, 2016, 19:40:57
Is ook niet verwonderlijk voor een club waarvan de aanhang pretendeert anti-fries te zijn.
Tzjezus. Zucht. Wat een opmerking. Sluit perfect aan op dat achterlijke stuk in de LC van vandaag en die kinderachtige huilverhalen over het prijsniveau van de seizoenskaarten.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PePe

Zijn de PEB miljoenen op? (graag investeren in een nieuw Cambuur stadion)

Cor

Maar als er geen plaats is voor twee clubs in de ere in friesland dan stoppen ze toch gewoon bij dkv?

vialli

Citaat van: Cor op april 27, 2016, 11:51:08
Maar als er geen plaats is voor twee clubs in de ere in friesland dan stoppen ze toch gewoon bij dkv?

Dat gaat ook gebeuren als dat nieuwe Cambuurstadion er komt, maar dat is juist het probleem.

Geelblauwstiens

Citaat van: vialli op april 27, 2016, 12:26:21
Dat gaat ook gebeuren als dat nieuwe Cambuurstadion er komt, maar dat is juist het probleem.

Dan blijkt betonnen vesting erg gedateerd te zijn. Met een huur van 3 mio p/j?

Treb

Citaat van: Len Cantello op april 26, 2016, 19:51:23
Tzjezus. Zucht. Wat een opmerking. Sluit perfect aan op dat achterlijke stuk in de LC van vandaag en die kinderachtige huilverhalen over het prijsniveau van de seizoenskaarten.

Kun je vinden. Het klopt helemaal wat hij zegt.

De provincie heeft niks met Cambuur. Vraag jezelf maar eens af waarom..