Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 09:33:04
Hoe is het mogelijk dat zo'n zwak betoog in de krant geplaatst wordt? Is er hier niet iemand met schrijftalent die een ingezonden stuk kan schrijven waarom het stadion wél moet komen, en tegelijk dit verhaal onderuit kan halen?

Die hebben we hier vast wel! Lijkt me idd wenselijk.
Al die jaren '90 argumenten van deze man op leeftijd.
We hebben hier vast copywriters onder ons.
Cambuur is Leeuwarden is toekomst!

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 09:33:04
Hoe is het mogelijk dat zo'n zwak betoog in de krant geplaatst wordt? Is er hier niet iemand met schrijftalent die een ingezonden stuk kan schrijven waarom het stadion wél moet komen, en tegelijk dit verhaal onderuit kan halen?

Dat lijkt mij iets voor Mugel, maar ik weet niet of hij nog meeleest!

DK

haha wat een idioot die Geerts...  en de LC is er weer als de kippen bij om het te plaatsen.. 

Friesland te klein om 2 voetbalclubs te herbergen?? wat een onzin.. in Overijssel, Brabant, Limburg.. overal kan het.. maar in Friesland niet.. en dan dat gezeik om gemeenschapsgeld.. misschien dit stukje uit de Groene Amsterdammer over de steun aan onze vrienden van  DKV er maar eens bijhalen: https://www.groene.nl/artikel/overheid-steunt-betaald-voetbal-met-ruim-1-miljard-euro

DayDreamer

Daarnaast heeft Cambuur een jaar of 3-4 geleden toch een officieel onafhankelijk onderzoek laten doen of er ruimte is voor 2 clubs in Friesland.

Oosttribune

Deze meneer wil graag een beetje onrust stoken, daar heeft hij drie jaar op gewacht. Als ik het goed heb is dit niet de eerste keer en heeft hij ook al eens geschreven in de VI.

Ik stel voor de beste man een grote slagroomtaart te bezorgen met Cambuur logo en twee kaarten voor de laatste wedstrijd. Wij vinden het namelijk zo jammer dat hij teleurgesteld is :devil

Dokkumer

Zo geeft de media iedere gek een podium om zijn of haar frustraties te kunnen uiten. Denk er serieus over na om vanmiddag of vanavond eens een ingezonden stuk te schrijven.

Vlampiep

Het lijkt er op dat de heer Geerts zijn psychische gesteldheid enigszins is aangetast, wat uiteraard op grond van zijn leeftijd zeer wel mogelijk is.
Daarom verwonder ik mij er ook over dat iedereen op het forum furieus reageert op dit epistel waarin hij de krochten vanuit zijn vertroebelde geest neer heeft gezet.
Iemand met deze aandoening kun je niet meer serieus nemen.
Dergelijke epistels van een persoon met een beperking doe je met een glimlach af in de wetenschap, hij weet niet beter.


Dokkumer

Zo zie je maar weer dat jarresnúve in niet bevorderlijk is voor je intelligentie.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2016, 10:48:53
Zo geeft de media iedere gek een podium om zijn of haar frustraties te kunnen uiten. Denk er serieus over na om vanmiddag of vanavond eens een ingezonden stuk te schrijven.
Dou kest wel een inzonden stuk skrieve, mar bij de LC hewwe su wel 12 mm kogelvrij glas voor hun harsus, want andes hadden su allang begrepen waarom hun abonnementen su terug lopen binne.
Mar baat ut niet, ut skaat oek niet.

El Ma-kri-niii

Kees Geerts uit Goutum is niet altijd tegen verspilling van overheidsgelden geweest. Hij is kennelijk een vriend van de 'hoge' cultuur, de meeste onrendabele bedrijfstak die er is.

http://www.liwwadders.nl/kom-op-jannewietske-kom-op-provinciale-staten-de-wrald-is-grutter/

Oosttribune

Honderd jaar tennis en nooit een baan leeg
Leeuwarden – De Leeuwarden Lawn Tennis Club (LLTC) Catch stond zaterdag even stil bij het honderdjarig bestaan. Het is de oudste nog bestaande tennisclub in de Friese hoofdstad.
BERT KALTEREN
Het is echter niet zomaar een club, maar een kleine vereniging voor de veelal oudere leden. De nadruk ligt daarbij niet op de prestatie, maar vooral op het genoegen te tennissen in een goede onderlinge sfeer. Want daarmee vangt Catch haar leden.
Voor de rest is de verenigingsnaam (catch is Engels voor vangen) niet echt logisch. Desondanks weet Catch al honderd jaar haar leden te vangen met een formule die aanslaat. ,,Meedoen is belangrijker dan winnen. Het gaat om de olympische gedachte'', zegt secretaris mevrouw Corrie Brada. ,,We spelen geen competitie, maar doen heel erg ons best'', vertelt voorzitter Kees (Cornelis) Geerts.

We spelen geen competitie maar doen heel erg ons best.... wat dat betreft moet hij een Cambuur supporter zijn...

Montana

#4901
Citaat van: DayDreamer op april 26, 2016, 10:32:21
Daarnaast heeft Cambuur een jaar of 3-4 geleden toch een officieel onafhankelijk onderzoek laten doen of er ruimte is voor 2 clubs in Friesland.

Klopt. Nog recenter zelfs. (Weet niet precies hou oud).

Dokkumer

Citaat van: Montana op april 26, 2016, 12:08:20
Klopt. Nog recenter zelfs. (Weet niet precies hou oud).

Hoho, maar wat Kees zegt is gewoon waar. Hij zegt het dus het is zo. (Mentaliteit van jarresnúvers)

Vlampiep

Oude Wethouder Geerts stond bekend in Leeuwarden als Cees de Sloper( niet verwarren met Auke)
Terug naar de geschiedenis. We kennen in Leeuwarden nog altijd Cees Geerts. Ofwel Cees de Sloper. Dit was de PvdA-wethouder die in de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw een gevaar vormde voor de monumentale binnenstad. Cees diende, zo kunnen we nu vaststellen, als lichtend voorbeeld voor zijn opvolgers. Slopen om nieuw te bouwen. Laat de gemeenschappelijke euro rollen! De wethouders Bearn Bilker (CDA), Peter den Oudsten (PvdA) en Roel Sluiter (PvdA) waren volgzame leerlingen. En vergeet Henk Deinum (PvdA) in dit verband niet. Van opbouwwerker via corporatiedirecteur naar woningbouw-wethouder. Zij dein(d)en heerlijk mee op de verlangens van de bouwers. In de wijk Bilgaard, en de buurten de Meenthe en Mariniersespel werden honderden betaalbare en kwalitatief goede wooneenheden met de grond gelijk gemaakt. Hier kwam maar ten dele nieuwbouw voor terug. Er ontstond een reusachtige wooncarrousel. Kinderen een kwartje!

vialli

#4904
De lafaards durven nu weer uit de spelonken te komen nu na enkele mooie jaren de club weer op de rug ligt in de eredivisie.Ze durven nu de club weer in de hoek te trappen.