Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mindra

Volgende week wordt er als het goed is groot nieuws omtrent stadion bekend gemaakt...

Viper

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 21:47:39
Dan hoeven we alleen maar West en Noord open te houden. Een capaciteit van 6000 man is meer dan genoeg in de JL en is de noodzaak voor een nieuw stadion vanuit gemeente oogpunt een stuk kleiner geworden.

Noodzaak. Dat woord klinkt de gemeente als muziek in de oren ja.

Citaat van: mindra op april 21, 2016, 21:54:46
Volgende week wordt er als het goed is groot nieuws omtrent stadion bekend gemaakt...

Als het goed is wordt er volgende week niets bekend gemaakt...

vialli

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 21:47:39
Dan hoeven we alleen maar West en Noord open te houden. Een capaciteit van 6000 man is meer dan genoeg in de JL en is de noodzaak voor een nieuw stadion vanuit gemeente oogpunt een stuk kleiner geworden.

Ja, span ut peerd mar weer achter de wagen, dan wud ut dus NOOIT wat met oons mooie  clubke.

Baksteen

Na 2018 wordt er pas serieus naar een nieuw stadion gekeken.

Baksteen


DK

Citaat van: Baksteen op april 21, 2016, 22:06:03
Na 2018 wordt er pas serieus naar een nieuw stadion gekeken.

ja, zo rond 2031...

Baksteen

De gemeente probeert nu aan alle kanten de te korten  op te vullen voor culturele hoofdstad 2018. Ze halen overal geld vandaan. Korten op van alles.

Destroyer

Het nieuwe stadion is rond, begroting sluitend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mario

Citaat van: mindra op april 21, 2016, 21:54:46
Volgende week wordt er als het goed is groot nieuws omtrent stadion bekend gemaakt...
Day klopt. Dat de noodzaak v/h stadion niet meer zo hoog is nu we gedegradeerd zijn.

mindra

Laat je maar verrassen volgende  week.
.

mario

Citaat van: mindra op april 21, 2016, 22:31:22
Laat je maar verrassen volgende  week.
.
Ik hoop het. Beetje goed nieuws kunnen we wel gebruiken  ;(

michello


Treb

Citaat van: Destroyer op april 21, 2016, 22:11:39
Het nieuwe stadion is rond, begroting sluitend.

Dat is jammer. Had gehoopt op open hoeken.

Geelblauwstiens


Cambuur Groningen

Citaat van: mario op april 21, 2016, 22:34:50
Ik hoop het. Beetje goed nieuws kunnen we wel gebruiken  ;(
Hier sluit ik me bij aan. Als er inderdaad een nieuw stadion komt dan wordt ik weer een stuk positiever na een nacht veel wakker te zijn geschrokken. Hoe serieus is dit nieuws, gaat het echt goedkomen?