Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Witte rook of rookgordijn?
Area 58

gobo

We wachten al zo lang dat de batterijen van mijn witte rookmelder inmiddels leeg zijn.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Geelblauwstiens

Waar rook is, is Cambuur!

Thieske

Het stadion komt er wel. Medio april komt er meer naar buiten.  |:)


Treb

Prima natuurlijk, maar het moet geen Fortuna scenario worden.

Lore

Citaat van: Thieske op april 04, 2016, 22:56:59
Het stadion komt er wel. Medio april komt er meer naar buiten.  |:)

Voor de duidelijkheid, ik heb geen informatie. Maar het is toch zo dat de gemeenteraad de uiteindelijk stem heeft? Dus kan nu alleen duidelijk worden dat het plan compleet is en voldoet aan de eisen van de gemeente. De raad zal dan toch nog moeten stemmen?

Johan058...

Citaat van: Thieske op april 04, 2016, 22:56:59
Het stadion komt er wel. Medio april komt er meer naar buiten.  |:)
medio april 2024 zeker
r

Skolten

Vanmiddag was er een vergadering. Wat ik begrepen heb is dat de financiƫle onderbouwing zo goed als rond is (puntjes op de i), ook bij eventuele degradatie. Nieuw stadion komt er.

Lore

Citaat van: Skolten op april 05, 2016, 21:41:10
Vanmiddag was er een vergadering. Wat ik begrepen heb is dat de financiƫle onderbouwing zo goed als rond is (puntjes op de i), ook bij eventuele degradatie. Nieuw stadion komt er.

Dat is in lijn met het laatste nieuws dat ik heb gekregen. De financiele onderbouwing is alleen al tijden lang rond, er werden alleen aanvullende eisen gesteld! Het zou dus nieuw zijn als de gemeente ook vind dat de financiele onderbouwing rond is!

speculeter

Verhaal in voetbal internationaal
Bij degradatie naar eerste divisie betalen ze minder huur als in de eredivisie.
Het zou dus geen ramp zijn als...
Maar liever niet natuurlijk.

zeewolde

Citaat van: speculeter op april 06, 2016, 12:54:41
Verhaal in voetbal internationaal
Bij degradatie naar eerste divisie betalen ze minder huur als in de eredivisie.
Het zou dus geen ramp zijn als...
Maar liever niet natuurlijk.
dat is heel oud nieuws

speculeter


mario

Citaat van: zeewolde op april 06, 2016, 13:01:42
dat is heel oud nieuws
Als er geen 'nieuw' nieuws is dan maar 'oud' nieuws  8)

ruubmac

Nieuw stadion komt er zeker. Bij WTC.
Er zijn 3 grote partijen rond.
Ontwerp wat er in de krant stond vorig jaar is alweer aangepast.
Juni wordt het bekend gemaakt.

michello

Citaat van: ruubmac op april 11, 2016, 10:07:57
Nieuw stadion komt er zeker. Bij WTC.
Er zijn 3 grote partijen rond.
Ontwerp wat er in de krant stond vorig jaar is alweer aangepast.
Juni wordt het bekend gemaakt.

Is het nou april of juni  ;) ?