Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Robinho op april 03, 2016, 12:32:26
volgende week presentatie stadion plannen die doorgaan!
En waar haal jij die wijsheid weg?

Viper

Dit is dezelfde Robinho die ook aankondigde dat Media Markt de nieuwe hoofdsponsor van Cambuur werd.

DK

Citaat van: Robinho op april 03, 2016, 12:32:26
volgende week presentatie stadion plannen die doorgaan!

Bron??

Lore

Citaat van: Viper op april 03, 2016, 12:53:12
Dit is dezelfde Robinho die ook aankondigde dat Media Markt de nieuwe hoofdsponsor van Cambuur werd.

DAt kan natuurlijk ook nog steeds!

:_schater

Harry L.

Citaat van: Lore op april 03, 2016, 20:04:15
DAt kan natuurlijk ook nog steeds!

:_schater

Jij weet omtrent het stadion ook wel vaak (nuttige) info te melden, kun jij dit bevestigen?

dizzhead

#4760
 
Citaat van: Viper op april 03, 2016, 12:53:12
Dit is dezelfde Robinho die ook aankondigde dat Media Markt de nieuwe hoofdsponsor van Cambuur werd.
Citaat van: Robinho op juni 09, 2013, 13:21:06
Media markt mogelijk nieuwe hoofdsponsor van Cambuur, geruggie




Mijn inziens beweerde hij niks. Maar nu wel!  :proost

Oosttribune

Citaat van: Robinho op april 03, 2016, 12:32:26
volgende week presentatie stadion plannen die doorgaan!

Weet niet wie je bron is maar heb dezelfde informatie. Het lijkt behoorlijk op witte rook wat er volgende week komt!!

zeewolde

Citaat van: Oosttribune op april 04, 2016, 08:59:54
Weet niet wie je bron is maar heb dezelfde informatie. Het lijkt behoorlijk op witte rook wat er volgende week komt!!
en je bron is betrouwbaar?

Lore

Citaat van: Harry L. op april 03, 2016, 20:06:24
Jij weet omtrent het stadion ook wel vaak (nuttige) info te melden, kun jij dit bevestigen?

Helaas niet, maar ik heb wel goede hoop. Het is een beetje via een omweg en ik trek er een eigen conclusie uit.

Maar, enige tijd geleden (denk 1 1/2 maand) heb ik gesproken met iemand van de raad van commissarissen. Deze gaf aan dat zij erg werden tegen gewerkt en dat zij daar helemaal klaar mee waren. Die week was er een vergadering van de raad van commissarissen en daarin wilde zij beslissen of zij naar de media wilde stappen om alles open te gooien. Hij was hier een voorstander van.

Dit is uiteindelijk niet gebeurd. Mijn conclusie: de raad van commissarissen ziet momenteel voldoende aanknopingspunten dat het stadion er gaat komen. Dat zag hij 1 1/2 maand geleden in ieder geval niet, dus dat lijkt mij vooruitgang.

Vlampiep

Citaat van: Lore op april 04, 2016, 09:48:19
Helaas niet, maar ik heb wel goede hoop. Het is een beetje via een omweg en ik trek er een eigen conclusie uit.

Maar, enige tijd geleden (denk 1 1/2 maand) heb ik gesproken met iemand van de raad van commissarissen. Deze gaf aan dat zij erg werden tegen gewerkt en dat zij daar helemaal klaar mee waren. Die week was er een vergadering van de raad van commissarissen en daarin wilde zij beslissen of zij naar de media wilde stappen om alles open te gooien. Hij was hier een voorstander van.

Dit is uiteindelijk niet gebeurd. Mijn conclusie: de raad van commissarissen ziet momenteel voldoende aanknopingspunten dat het stadion er gaat komen. Dat zag hij 1 1/2 maand geleden in ieder geval niet, dus dat lijkt mij vooruitgang.
De partij die de tegenwerking bewerkstelligt is waarschijnlijk de Leeuwarder politiek.
Voor de transparantie zou het een goede zaak zijn dat het duidelijk is wie de plannen voor een nieuw stadion frustreert.

Oosttribune

Citaat van: zeewolde op april 04, 2016, 09:28:48
en je bron is betrouwbaar?

zoals ik zeg, het lijkt ernstig op witte rook en er zit schot in de zaak. volgende week meer nieuws.

Lore

Citaat van: Vlampiep op april 04, 2016, 10:04:26
De partij die de tegenwerking bewerkstelligt is waarschijnlijk de Leeuwarder politiek.
Voor de transparantie zou het een goede zaak zijn dat het duidelijk is wie de plannen voor een nieuw stadion frustreert.

Ik weet dus niet of dat nu nog gebeurd, maar de "Leeuwarder politiek" lijkt wat te breed geformuleerd. Er zijn mensen in de gemeente die tegen werken

Dokkumer

Citaat van: Oosttribune op april 04, 2016, 10:21:19
zoals ik zeg, het lijkt ernstig op witte rook en er zit schot in de zaak. volgende week meer nieuws.
Zolang het verhaal nieuw stadion maar niet in die witte rook opgaat :P

PePe

Witte rook? wordt er een nieuwe TD gekozen?

vialli

#4769
Er zijn vermoedelijk krachten bezig om het project elke keer te frustreren om met nieuwe eisen te komen.Maar het bestuur van Cambuur of de andere betrokkenen moeten zo langzamerhand maar eens met een verklaring komen waarom het zo lang duurt en waar de knelpunten liggen zo die er zijn.