Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Onze vorige Veiligheids medewerker Keimpe Vellinga was een man die rechtvaardig was, respect afdwong  en zijn hart pompte het blauw gele bloed op het ritme van het woanskip.
Dit ontbreekt bij onze huidige bestuursleden en dat is het grote probleem van onze club.
Nu ook Henk is vertrokken, verdween ook de positieve communicatie.
Investeerders, grote sponsoren zien dat ook en willen geen geld in kansloze missies steken.
Henk de Jong is vertrokken en daarmee ook het affiche Cambuur.
Dit werk zeer distructief op de plannen van een nieuw stadion.
Als we met een mooie selectie met Henk wat hoger hadden gestaan, waren er in ieder geval een aantal investeerders geweest die hadden willen investeren in een participatie fonds voor het aantrekken van spelers.
Deze bereidheid is momenteel absoluut verdwenen want, als er geen voedingsbodem  aanwezig is, kan er ook niets groeien.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op maart 30, 2016, 10:38:51


Bij het kleinste vermoedelijke vergrijp kun je je kaart inleveren. Alles wordt direct doorgegeven aan de KNVB zodat beroep bij de CSC amper nog mogelijk is en een beroepsprocedure bij de KNVB frustrerend is.

Ja dan verlies je je identiteit als volksclub!
Ik snap dat je als club je er alles aan gelegen is dat rottigheid binnen het buiten het stadion uit blijft en wordt voorkomen.
Hoe je dat doet is nu juist de kwaliteit die aanwezig moet zijn binnen de visie van het bestuur.
En die ontbreekt, want als je positief in contact blijft met de achterban en regelmatig de harde kern aanspreekt op gedrag wat je niet wenst en dit goed verwoordt, is de mogelijkheid dat dit positief zal worden ontvangen.
Maak deze groep verantwoordelijk voor het affiche Cambuur als volksclub.
Want een Volksclub heeft niets te doen met Hooligan gedrag en ander buitensporig gedrag, maar alles met de identiteit bij de oprichting en hoe het wordt beleefd.


Len Cantello

Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2016, 14:39:44
Onze vorige Veiligheids medewerker Keimpe Vellinga was een man die rechtvaardig was, respect afdwong  en zijn hart pompte het blauw gele bloed op het ritme van het woanskip.
Dit ontbreekt bij onze huidige bestuursleden en dat is het grote probleem van onze club.
Nu ook Henk is vertrokken, verdween ook de positieve communicatie.
Investeerders, grote sponsoren zien dat ook en willen geen geld in kansloze missies steken.
Henk de Jong is vertrokken en daarmee ook het affiche Cambuur.
Dit werk zeer distructief op de plannen van een nieuw stadion.
Als we met een mooie selectie met Henk wat hoger hadden gestaan, waren er in ieder geval een aantal investeerders geweest die hadden willen investeren in een participatie fonds voor het aantrekken van spelers.
Deze bereidheid is momenteel absoluut verdwenen want, als er geen voedingsbodem  aanwezig is, kan er ook niets groeien.
Dus, omdat Henk weg is. Geen stadion, geen sponsoren en geen voedingsbodem. Ik stel voor dat we Henk onmiddellijk terugslepen richting stadion. Volgens jou heeft 'ie meer in z'n mars dan Onze Lieve Heer....


Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vlampiep

Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2016, 14:57:29
Dus, omdat Henk weg is. Geen stadion, geen sponsoren en geen voedingsbodem. Ik stel voor dat we Henk onmiddellijk terugslepen richting stadion. Volgens jou heeft 'ie meer in z'n mars dan Onze Lieve Heer....
Of je begrijpt het niet of je leest alleen wat je wilt lezen.
Jammer en ik neem het je niet kwalijk af hoor. :zweep

Dokkumer

Vlampiep: Samenvattend is dit allemaal de schuld van Henry van der V.!

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2016, 14:56:33
Ik snap dat je als club je er alles aan gelegen is dat rottigheid binnen het buiten het stadion uit blijft en wordt voorkomen.
Hoe je dat doet is nu juist de kwaliteit die aanwezig moet zijn binnen de visie van het bestuur.
En die ontbreekt, want als je positief in contact blijft met de achterban en regelmatig de harde kern aanspreekt op gedrag wat je niet wenst en dit goed verwoordt, is de mogelijkheid dat dit positief zal worden ontvangen.
Maak deze groep verantwoordelijk voor het affiche Cambuur als volksclub.
Want een Volksclub heeft niets te doen met Hooligan gedrag en ander buitensporig gedrag, maar alles met de identiteit bij de oprichting en hoe het wordt beleefd.
Vergis je niet, excessen moeten aangepakt worden (risico van het "vak") maar het doorgeven van een aansteker waarna iemand anders vuurwerk gooit is in mijn ogen niet strafbaar.
Ik heb nog verhalen gelezen van andere "vergrijpen", die direct tot inleveren van de kaart leidden en daarmee een sv.
Ik wil verder niet inhoudelijk op de exacte zaken ingaan, maar mij rezen de haren te berge.

Lore

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2016, 18:40:04
Vlampiep: Samenvattend is dit allemaal de schuld van Henry van der V.!

Ow, dan heeft hij wel een punt

speculeter

Nou kom maar op met de nieuws over het nieuwe stadion.
Ik zit er klaar voor!!

Galdiano

Er zijn al zoveel momenten genoemend, wanneer er nieuws zou komen.
En iedere keer gebeurd er niets.

Ga er maar vanuit dat we komende 2 a 3 maand geen officiƫle presentatie gaan krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2016, 22:29:17
Er zijn al zoveel momenten genoemend, wanneer er nieuws zou komen.
En iedere keer gebeurd er niets.

Ga er maar vanuit dat we komende 2 a 3 maand geen officiƫle presentatie gaan krijgen.
Mocht het wil binnen 2 maanden zijn, dan geeft galdiano zijn bron..

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op april 01, 2016, 00:06:20
galdiano zijn bron..

De put voor het huis van Vrouw Holle.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2016, 18:44:13
Vergis je niet, excessen moeten aangepakt worden (risico van het "vak") maar het doorgeven van een aansteker waarna iemand anders vuurwerk gooit is in mijn ogen niet strafbaar.
Ik heb nog verhalen gelezen van andere "vergrijpen", die direct tot inleveren van de kaart leidden en daarmee een sv.
Ik wil verder niet inhoudelijk op de exacte zaken ingaan, maar mij rezen de haren te berge.
Hier kan ik het helemaal mee eens zijn. :koffie

D.H.Skolten

Citaat van: speculeter op maart 31, 2016, 20:07:34
Nou kom maar op met de nieuws over het nieuwe stadion.
Ik zit er klaar voor!!
Ik denk niet dat er een nieuw stadion gaat komen op deze manier. Omdat er dus absoluut geen visie is binnen de club.

Nightmarelwd

Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2016, 14:56:33
Ik snap dat je als club je er alles aan gelegen is dat rottigheid binnen het buiten het stadion uit blijft en wordt voorkomen.
Hoe je dat doet is nu juist de kwaliteit die aanwezig moet zijn binnen de visie van het bestuur.
En die ontbreekt, want als je positief in contact blijft met de achterban en regelmatig de harde kern aanspreekt op gedrag wat je niet wenst en dit goed verwoordt, is de mogelijkheid dat dit positief zal worden ontvangen.
Maak deze groep verantwoordelijk voor het affiche Cambuur als volksclub.
Want een Volksclub heeft niets te doen met Hooligan gedrag en ander buitensporig gedrag, maar alles met de identiteit bij de oprichting en hoe het wordt beleefd.

Het is nog nooit zo rustig geweest binnen en buiten het stadion. Op Feyenoord thuis na geen incidenten.  Dus gaat men zoeken. Worden mensen die iets in de corridor gooien na de wedstrijd aangehouden en de week erop ontvangt men een sv.

Harde kern aanspreken? Net of wij bier op het veld gooien. Die komen toch echt uit andere vakken. 

Volksclub zijn we al niet meer sinds we in de eredivisie spelen. We zijn een knuffelclub geworden. Het braafste jongetje van de klas.

Trainingen lijken op open dagen.
Stadion lijkt voor, tijdens en na de wedstrijd op een mogelijke poging tot een aanslag door IS.
De twaalfde man wordt opgehemeld, terwijl we het stadion in willen worden we bijna in onze boxershorts gezet bij de fouillering.

Positief is dat het gastenvak tegenwoordig als gasten worden ontvangen.



MI-Sider for Life

Robinho

volgende week presentatie stadion plannen die doorgaan!