Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Lore op maart 29, 2016, 14:11:56
De businesscase is wel degelijk rond, of de gemeente moet wederom aanvullende voorwaarden hebben gesteld!

De tijd zal het leren  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DK

Citaat van: Lore op maart 29, 2016, 14:11:56
De businesscase is wel degelijk rond, of de gemeente moet wederom aanvullende voorwaarden hebben gesteld!

bioscoopje erbij??

vialli

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2016, 14:23:43
De tijd zal het leren  ;)

Maar die wordt met de dag KORTER!!!!

Ronnie tng

Citaat van: Nightmarelwd op maart 29, 2016, 11:03:52
Zonder nieuw stadion is het over twee jaar gebeurd.
Wat een bull shit zeg.

R-member

Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2016, 15:25:49
Wat een bull shit zeg.

_O_

Huidig stadion is prima voor een club die tussen plek 12 tm plek 24 speelt van Nederland.
Wat mij betrefd blijven we lekker op huidige plaats. Verliezen we de identiteit ook niet, wat Smid en De Graaf willen.

Die zien het liefst een koffieclub ala dkv.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

moodygrunn

Citaat van: R-member op maart 29, 2016, 15:46:10
_O_

Huidig stadion is prima voor een club die tussen plek 12 tm plek 24 speelt van Nederland.
Wat mij betrefd blijven we lekker op huidige plaats. Verliezen we de identiteit ook niet, wat Smid en De Graaf willen.

Die zien het liefst een koffieclub ala dkv.

Dus er is niks waar van de betonrot in de Zuid- en Oosttribune?
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op maart 29, 2016, 16:24:17
Dus er is niks waar van de betonrot in de Zuid- en Oosttribune?
Nee dat is allang naar het rijk der fabelen verwezen. Je kunt ook van de buitenkant zien dat deze tribunes hun langste tijd gehad hebben.

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op maart 29, 2016, 15:25:49
Wat een bull shit zeg.

Met stip op nummer 1 dit antwoord.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: R-member op maart 29, 2016, 15:46:10
_O_

Huidig stadion is prima voor een club die tussen plek 12 tm plek 24 speelt van Nederland.
Wat mij betrefd blijven we lekker op huidige plaats. Verliezen we de identiteit ook niet, wat Smid en De Graaf willen.

Die zien het liefst een koffieclub ala dkv.

Welke van de clubs die meedoen om de plek tussen 12 - 18 van Nederland hebben een soortgelijk stadion dan? Het is ondoenlijk om structureel mee te doen in de eredivisie met deze begroting. Een structurele plek in de eerste divisie tussen plaats 5 en 18 is realistischer.

En Smid en De Graaf willen dat Cambuur haar identiteit verliest? Echt?  :_schater

Dokkumer

RKC heeft ook jaren in een fietsenstalling mee kunnen draaien ;) Ben het zeker met je eens dat je niet eens structureel top JL kunt spelen met deze accomodatie en voorzieningen.

Naar buiten toe niet natuurlijk, maar hoe het beleid is op het gebied van SV's slaat alles. Bij het kleinste vermoedelijke vergrijp kun je je kaart inleveren. Alles wordt direct doorgegeven aan de KNVB zodat beroep bij de CSC amper nog mogelijk is en een beroepsprocedure bij de KNVB frustrerend is.

Ja dan verlies je je identiteit als volksclub!

Marc S

Citaat van: Lore op maart 30, 2016, 10:13:57
Welke van de clubs die meedoen om de plek tussen 12 - 18 van Nederland hebben een soortgelijk stadion dan? Het is ondoenlijk om structureel mee te doen in de eredivisie met deze begroting. Een structurele plek in de eerste divisie tussen plaats 5 en 18 is realistischer.

En Smid en De Graaf willen dat Cambuur haar identiteit verliest? Echt?  :_schater

Willen? Nee dat denk ik niet. Maar wel een gevolg van bepaalde keuzes. Wat overigens weinig met het stadion te maken heeft.

Cor

Citaat van: Marc S op maart 30, 2016, 11:33:22
Willen? Nee dat denk ik niet. Maar wel een gevolg van bepaalde keuzes. Wat overigens weinig met het stadion te maken heeft.

De hele wereld veranderd maar door. Dus denken dat je dat hier tegen kan houden is vechten tegen windmolens.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op maart 30, 2016, 10:38:51
RKC heeft ook jaren in een fietsenstalling mee kunnen draaien ;) Ben het zeker met je eens dat je niet eens structureel top JL kunt spelen met deze accomodatie en voorzieningen.

Naar buiten toe niet natuurlijk, maar hoe het beleid is op het gebied van SV's slaat alles. Bij het kleinste vermoedelijke vergrijp kun je je kaart inleveren. Alles wordt direct doorgegeven aan de KNVB zodat beroep bij de CSC amper nog mogelijk is en een beroepsprocedure bij de KNVB frustrerend is.

Ja dan verlies je je identiteit als volksclub!

RKC draaide op Mandemaker. Toen hij minder geld aan RKC ging geven, stortte de boel in.

brambo3004

Citaat van: Cor op maart 30, 2016, 17:27:56
De hele wereld veranderd maar door. Dus denken dat je dat hier tegen kan houden is vechten tegen windmolens.

Wat een dooddoener. Zo kun je nog 100 oneliners verzinnen die zowel voor of tegen grootschalige modernisatie zijn. Ik hou zelf meer van "de voetbalclub Cambuur hoort in de wijk Cambuur", maar ik begrijp ook dat er situaties kunnen voorkomen dat dit niet meer mogelijk is. Maar ondertussen is er zoveel flauwekul verkondigd over commerciƫle ruimtes, parkeermogelijkheden/problemen en de heiligheid van Eredivisievoetbal. Parkeerproblemen zijn onzin als je probleemloos op 5 minuten lopen van het stadion kan parkeren. Eredivisievoetbal is allesbehalve gegarandeerd met een nieuw stadion. Ik denk dat velen nog eens achter de oren krabben als blijkt dat we iedere 2 weken naar de andere kant van de stad moeten fietsen, om bij een industrieterrein, in een Zwolleachtig stadion, alsnog naar Cambuur-Telstar te kijken. Ja, het kan ook anders. Maar ik zou die gok niet zo gauw nemen. Zeker niet ten koste van alles. Je geeft dan namelijk wel erg veel op om erbij te horen.

Len Cantello

#4739
Citaat van: Dokkumer op maart 30, 2016, 10:38:51
Naar buiten toe niet natuurlijk, maar hoe het beleid is op het gebied van SV's slaat alles. Bij het kleinste vermoedelijke vergrijp kun je je kaart inleveren. Alles wordt direct doorgegeven aan de KNVB zodat beroep bij de CSC amper nog mogelijk is en een beroepsprocedure bij de KNVB frustrerend is.
Dat is het gevolg van het aanstellen van mensen die totaal geen gevoel bij de club en de supporters hebben. Keimpe had z'n nukken (sprak hij met nuance...), maar kende bijna iedereen wel van naam of gezicht die wat fanatieker was dan de doorsnee supporter. En wist ook hoe de fanatieke aanhang de club beleeft. Mensen die nu op veiligheid en supporterszaken zitten, zien hun werk als werk. Mensen zonder blauw-geel bloed, regels zijn regels., etc. Om te kotsen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli