Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Harry L. op maart 28, 2016, 18:49:40
Graag een verdere toelichting aub. Je hebt de keuze uit de volgende opties :y.

1. Het stadion komt er helemaal niet.
2. Het wordt uitgesteld omdat de urgentie er niet is als we degraderen, dit stadion kan in de jl. nog wel een paar jaar mee.
3. Het stadion komt er, maar lijkt in niets op dat van Zwolle ( waar is het wel mee te vergelijken?).

3
Area 58

Scc4-ever


denistel


speculeter


Jandehulk


Jandehulk

Hoop op 3... Maar duurd allemaal zo lang  |:)

Dokkumer

Ik ga steeds meer uit van 3 of een variant daarop. Dat het stadion er komt ben ik steeds meer overtuigd van.

Of ik heb me door bepaalde mensen om laten lullen :_schater

poelie-lwd

Citaat van: denistel op maart 28, 2016, 22:46:15
1

De wens is de vader van de gedachte  ;)

3. WMO taxistandplaatsen incluis  :clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Nightmarelwd

Citaat van: Harry L. op maart 28, 2016, 18:49:40
Graag een verdere toelichting aub. Je hebt de keuze uit de volgende opties :y.

1. Het stadion komt er helemaal niet.
2. Het wordt uitgesteld omdat de urgentie er niet is als we degraderen, dit stadion kan in de jl. nog wel een paar jaar mee.
3. Het stadion komt er, maar lijkt in niets op dat van Zwolle ( waar is het wel mee te vergelijken?).

Zonder nieuw stadion is het over twee jaar gebeurd.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op maart 29, 2016, 11:03:52
Zonder nieuw stadion is het over twee jaar gebeurd.
Nog 3 jaar Tweede Divisie erbij en dan is het tijd voor stadsderbies tegen Lions.

Zuid1991

Heb mij laten vertellen dat de gemeente vele miljoenen moet bijleggen voor de infrastructuur bij het fec....
En dat dit op het cambuurplein veel minder is...




Dokkumer

Gek, ik heb mij meerdere keren laten vertellen dat juist de gemeente een partij is die het stadion van het plein af wil hebben omwille van de veiligheid en infrastructuur.

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op maart 29, 2016, 11:18:27
Nog 3 jaar Tweede Divisie erbij en dan is het tijd voor stadsderbies tegen Lions.

hopen op een gelijk spelletje  :proost

Galdiano

#4723
Citaat van: Harry L. op maart 28, 2016, 18:49:40
Graag een verdere toelichting aub. Je hebt de keuze uit de volgende opties :y.

1. Het stadion komt er helemaal niet.
2. Het wordt uitgesteld omdat de urgentie er niet is als we degraderen, dit stadion kan in de jl. nog wel een paar jaar mee.
3. Het stadion komt er, maar lijkt in niets op dat van Zwolle ( waar is het wel mee te vergelijken?).

Mag 4 ook?

Zo ja dan:
Het realiseren van de plannen schiet niet op, echter de ideeen omtrent hoe het stadion er uit moet zien, als het wel gerealiseerd gaat worden zijn ZEER positief.  ;)

Daarnaast gehoord dat business case nog niet geheel sluitend is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2016, 14:00:41

Daarnaast gehoord dat business case nog niet geheel sluitend is.

De businesscase is wel degelijk rond, of de gemeente moet wederom aanvullende voorwaarden hebben gesteld!