Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2016, 21:26:42
Laat ik na alle negativiteit van mezelf eens positief zijn. Ik heb na wat hoor en wederhoor begrepen dat het echt wel goed komt met het nieuwe stadion.

Om toch even te zeiken... Het duurt allemaal natuurlijk wel veeeeel te lang ;)

Maar ws wel een kutontwerp

Lore

Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2016, 21:26:42
Laat ik na alle negativiteit van mezelf eens positief zijn. Ik heb na wat hoor en wederhoor begrepen dat het echt wel goed komt met het nieuwe stadion.

Om toch even te zeiken... Het duurt allemaal natuurlijk wel veeeeel te lang ;)

Er komen inderdaad steeds meer positieve signalen. Daar houd ik mij voorlopig maar aan vast. Maar er is werkelijk geen alternatief, doorvoetballen in dit stadion kan op de middellange termijn echt niet meer.

Destroyer

mijn gevoel zegt, alleen met een nieuw stadion is er toekomst. Zo niet, zinkend schip...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Destroyer op maart 26, 2016, 10:37:09
mijn gevoel zegt, alleen met een nieuw stadion is er toekomst. Zo niet, zinkend schip...

Jou gevoel wordt wekelijks bevestigt, zonder budget komen we nergens.

Harry L.

Citaat van: Cor op maart 25, 2016, 19:17:21
We zullen zien. En als het doorgaat zal het ontwerp wel afgezeken worden. En zo gaan we lekker door  :proost

Daar zou zomaar kunnen. Ik hoop op een stadion zoals we die al gezien hebben (ovaal met dichte hoeken). Als ik de geruchten mag geloven wordt het een betonbak zoals in Zwolle (:R). Maar voorlopig eerst maar eens afwachten of het wel rond komt.

brambo3004

Citaat van: Harry L. op maart 26, 2016, 19:47:29
Als ik de geruchten mag geloven wordt het een betonbak zoals in Zwolle (:R).

Ja, dan is de lol er snel af natuurlijk.

Galdiano

Citaat van: Harry L. op maart 26, 2016, 19:47:29
Als ik de geruchten mag geloven wordt het een betonbak zoals in Zwolle (:R). Maar voorlopig eerst maar eens afwachten of het wel rond komt.

De naam van wie je dit gehoord, kan je gelijk een streep door heen zetten  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Laat ik mijn naam eer aan doen...
Eind volgende week krijgen we goed nieuws over ons nieuwe stadion.
Daar krijgt de hele club een boost van en we gaan met de 3 punten aan de haal in Doetinchem!

Nightmarelwd

Citaat van: Harry L. op maart 26, 2016, 19:47:29
Als ik de geruchten mag geloven wordt het een betonbak zoals in Zwolle (:R)

Zonder beton is het moeilijk bouwen.  8P
MI-Sider for Life

Cor


PePe

Citaat van: speculeter op maart 27, 2016, 11:55:05

Eind volgende week krijgen we goed nieuws over ons nieuwe stadion.


Toch niet 1-4 ?

Destroyer

Citaat van: speculeter op maart 27, 2016, 11:55:05
Laat ik mijn naam eer aan doen...
Eind volgende week krijgen we goed nieuws over ons nieuwe stadion.
Daar krijgt de hele club een boost van en we gaan met de 3 punten aan de haal in Doetinchem!

Ype heeft nog 4 dagen, ben benieuwd....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991


denistel

ik geloof er niet meer in hoor.

Harry L.

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2016, 08:26:02
De naam van wie je dit gehoord, kan je gelijk een streep door heen zetten  :D

Graag een verdere toelichting aub. Je hebt de keuze uit de volgende opties :y.

1. Het stadion komt er helemaal niet.
2. Het wordt uitgesteld omdat de urgentie er niet is als we degraderen, dit stadion kan in de jl. nog wel een paar jaar mee.
3. Het stadion komt er, maar lijkt in niets op dat van Zwolle ( waar is het wel mee te vergelijken?).