Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DK

Uit het verslag van college B&W:

CiteerIn het voorjaar van 2015 heeft Cambuur samen met Bouwgroep Dijkstra Draisma en Wijckerveste aangegeven business cases te maken omtrent de huisvesting van Cambuur. Hierbij was de verwachting dat de business cases rond de jaarwisseling 2015/2016 door de partijen zouden worden afgerond en aan de gemeente ter beoordeling zouden worden gegeven. De ontwikkeling en de vele partijen die daarmee gemoeid zijn resulteren in het verzoek van de ontwikkelende partijen en Cambuur om uitstel te vragen en de business cases medio maart op te leveren. Het college van B&W heeft begrip voor de complexiteit en kan instemmen met het verzoek.

En het blijft verdacht stil... 

Vlampiep

Citaat van: DK op maart 25, 2016, 14:51:08
Uit het verslag van college B&W:

En het blijft verdacht stil...
Een stadion met plm 13000  plaatsen lijkt mij essentieel voor het betaalde voetbal in Leeuwarden op het hoogste niveau.
Dit bestuur beschikt waarschijnlijk over te weinig charisma en daadkracht om de dwarsliggende gemeentelijke bestuurders om te oren te slaan met de bouw/verbouw plannen.
Waarschijnlijk denkt het bestuur dat bij degradatie de noodzaak voor een nieuw of verbouwd stadion ook daarmee verdwijnt.


speculeter

Volgens de oude garde hier op het forum komt het wel goed.
Daar vertrouw ik dan maar op.

DK

Citaat van: speculeter op maart 25, 2016, 16:31:37
Volgens de oude garde hier op het forum komt het wel goed.
Daar vertrouw ik dan maar op.

ja, alleen geen idee waar dat op gebaseerd is...

John Hiatt

Citaat van: DK op maart 25, 2016, 17:17:23
ja, alleen geen idee waar dat op gebaseerd is...

Is gebaseerd op kennis. Nog even geduld.

Nightmarelwd

Bij degradatie is een stadion voor 5000 toeschouwers prima. We zijn hard op weg om dezelfde kant op te gaan als RKC en Dordt. Seizoen 2018/2019 spelen we tweede divisie.  :y
MI-Sider for Life

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2016, 15:26:56
Een stadion met plm 13000  plaatsen lijkt mij essentieel voor het betaalde voetbal in Leeuwarden op het hoogste niveau.
Dit bestuur beschikt waarschijnlijk over te weinig charisma en daadkracht om de dwarsliggende gemeentelijke bestuurders om te oren te slaan met de bouw/verbouw plannen.
Waarschijnlijk denkt het bestuur dat bij degradatie de noodzaak voor een nieuw of verbouwd stadion ook daarmee verdwijnt.

In de communicatie over een nieuw stadion is altijd rekening gehouden met jupiler league, simpelweg omdat het stadion 'op instorten' staat.
In Henk en Sandor we trust

Cor


Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Cor

Citaat van: Nightmarelwd op maart 25, 2016, 19:09:18
Doemdenken of realisme!

We zullen zien. En als het doorgaat zal het ontwerp wel afgezeken worden. En zo gaan we lekker door  :proost

moodygrunn

Citaat van: Cor op maart 25, 2016, 19:17:21
We zullen zien. En als het doorgaat zal het ontwerp wel afgezeken worden. En zo gaan we lekker door  :proost

We mutte wel wat af te seiken hewwe, nou?
In Henk en Sandor we trust

Nightmarelwd

Citaat van: Cor op maart 25, 2016, 19:17:21
We zullen zien. En als het doorgaat zal het ontwerp wel afgezeken worden. En zo gaan we lekker door  :proost

We moeten natuurlijk wel iets te zeuren hebben  :_schater

MI-Sider for Life

Cor

Citaat van: Nightmarelwd op maart 25, 2016, 19:21:06
We moeten natuurlijk wel iets te zeuren hebben  :_schater

Precies  8)

Marc S

Zonder zeiken en zeuren kan je cambuuronline net zo goed opdoeken :_schater

Dokkumer

Laat ik na alle negativiteit van mezelf eens positief zijn. Ik heb na wat hoor en wederhoor begrepen dat het echt wel goed komt met het nieuwe stadion.

Om toch even te zeiken... Het duurt allemaal natuurlijk wel veeeeel te lang ;)