Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

twingo

#4665
Ja business plan is klaar alleen zijn er geen bedrijven die daar invulling aan willen geven.Het zou mij niks verwonderen dat 80-90 procent van de bevolking van Leeuwarden geen barst kan schelen of cambuur wel of niet blijft bestaan.

Lore

Citaat van: twingo op maart 10, 2016, 18:44:13
Ja business plan is klaar alleen zijn er geen bedrijven die daar invulling aan willen geven.Het zou mij niks verwonderen dat 80-90 procent van de bevolking van Leeuwarden geen barst kan schelen of cambuur wel of niet blijft bestaan.

Een businessplan dat financieel rond is betekent echt dat er partijen zijn die zich er aan verbinden. Anders zou het niet rond zijn, maar een luchtkasteel

666

Citaat van: Lore op maart 10, 2016, 19:19:38
Een businessplan dat financieel rond is betekent echt dat er partijen zijn die zich er aan verbinden. Anders zou het niet rond zijn, maar een luchtkasteel

Wat waar is is waar.  Ik moet zeggen dat het mij allemaal wat te lang duurt, na de incidenten van 2009 riepen de hoge heren dat er zsm een nieuw stadion moest komen. Nu zijn we 2016 en is er nog niets concreets, zelfs de locatie is nog geheim.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op maart 10, 2016, 19:25:45
Wat waar is is waar.  Ik moet zeggen dat het mij allemaal wat te lang duurt, na de incidenten van 2009 riepen de hoge heren dat er zsm een nieuw stadion moest komen. Nu zijn we 2016 en is er nog niets concreets, zelfs de locatie is nog geheim.

Ik houd mij vast aan het feit dat Cambuur nog niet naar de media is gestapt met het verhaal. Dit is dus besloten in een vergadering van de commissarissen. Zij zien dus nog aanleiding om verder te praten met de gemeente.

Locatie geheim? WTC!

Dokkumer

In 2009 waren er volgens mij alleen ideeën, nog geen gespreksontwikkelingen omtrent alle zaken.
Tijd die we eigenlijk niet mee mogen rekenen.

DayDreamer

Is al doorgeschoven naar April.

PePe


mario


denistel

1 grote soap volgens mij.

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 19, 2016, 12:50:14
1 grote soap volgens mij.
Met dit in competente bestuur en een college waar de belangstelling niet verder strekt dan CH 2018, is een nieuw of verbouwd stadion nog ver weg.

John Hiatt

Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2016, 13:06:27
Met dit in competente bestuur en een college waar de belangstelling niet verder strekt dan CH 2018, is een nieuw of verbouwd stadion nog ver weg.

Onzin. Het is nog nooit zo dichtbij geweest.

Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op maart 19, 2016, 14:49:41
Onzin. Het is nog nooit zo dichtbij geweest.
Hoe ver is dicht bij? :?

vialli

We wurre met sien allen gewoon de gek anstoken. Reken er mar op dat ze 30 km verderop,d'r alles an doeen om un mooi stadion in Leeuwarden te voorkommen met steun van de POLITIEK!!!!!

zeewolde

Citaat van: vialli op maart 19, 2016, 15:09:59
We wurre met sien allen gewoon de gek anstoken. Reken er mar op dat ze 30 km verderop,d'r alles an doeen om un mooi stadion in Leeuwarden te voorkommen met steun van de POLITIEK!!!!!
:O

poelie-lwd

Citaat van: vialli op maart 19, 2016, 15:09:59
We wurre met sien allen gewoon de gek anstoken. Reken er mar op dat ze 30 km verderop,d'r alles an doeen om un mooi stadion in Leeuwarden te voorkommen met steun van de POLITIEK!!!!!

Wacht nou maar even rustig af. Dat stadion komt er echt wel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.