Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Deze gemeenteraad is maar met 1 ding bezig en dat is Culturele Hoofdstad 2018,

El Ma-kri-niii

Citaat van: wiekie1969 op januari 29, 2016, 09:59:14
Deze gemeenteraad is maar met 1 ding bezig en dat is Culturele Hoofdstad 2018,
Waar wij ook nog eens reclame voor maken. Wij bieden de club gratis city marketing en doen in het kader van Cambuur Verbindt allerlei projecten voor de gemeenschap. En wat krijgen we er voor terug? Een fucking erepenning van Leeuwarden bij het kampioenschap.

Len Cantello

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 10:12:37
Waar wij ook nog eens reclame voor maken. Wij bieden de club gratis city marketing en doen in het kader van Cambuur Verbindt allerlei projecten voor de gemeenschap. En wat krijgen we er voor terug? Een fucking erepenning van Leeuwarden bij het kampioenschap.
De gemeente is slaaf van haar eigen beleid. Omdat men zoveel gemeenschapsgeld in de binnenstad heeft gestoken en het maar geen succes wil worden, doet men er echt alles aan om de bedrijvigheid die kant op te sturen. Flink aangemoedigd door de binnenstedelijke kruideniersvereniging, natuurlijk.

Dus, alle initiatieven rondom het nieuwe SCC stadion worden per definitie gedwarsboomd. Zie de eerder aangehaalde voorbeelden inzake mega-supermarkten, bouwmarkten en bioscopen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op januari 29, 2016, 09:52:19
Kunnen we met de club niet verhuizen naar een andere Gemeente  :insane

Cambuur Leeuwarderadeel of Cambuur Menaldumadeel

Leeuwarderadeel komt al bij de gemeente Lwd in 2018 met een gemeentelijke herindeling dus die valt al af
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Stadion definitief van de baan?  Bestuur stapt op??

moodygrunn

Citaat van: sunderland op januari 29, 2016, 12:11:20
Stadion definitief van de baan?  Bestuur stapt op??

?

Waar tover je dat vandaan?
In Henk en Sandor we trust

kickandrush

Citaat van: wiekie1969 op januari 29, 2016, 09:59:14
Deze gemeenteraad is maar met 1 ding bezig en dat is Culturele Hoofdstad 2018,

Wat snappen ze niet daar op het oldehoofsterkerkof?? Wij geen stadion zij geen CH2018.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 09:56:57
Doe Dantumadeel maar. Dan komen ze ook in aanmerking voor een starterslening.
Ik vind het prima.. Ergens boven Damwoude is nog wel ruimte genoeg en kan ik mooi op het fietske naar het stadion.
Dokkum is helaas uitgesloten omdat anders de lokale fienen denken dat Bah Kwiek een BVO is geworden :devil

mario

Citaat van: sunderland op januari 29, 2016, 12:11:20
Stadion definitief van de baan?  Bestuur stapt op??
Waar komt dit vandaan?

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mario


speculeter

Citaat van: sunderland op januari 29, 2016, 12:11:20
Stadion definitief van de baan?  Bestuur stapt op??
of je licht dit toe je haalt het weer weg lijkt me...

Dokkumer

Eentje uit de categorie


CiteerBreaking



Citeervd Looi weg bij Groningen


:devil

Destroyer

Citaat van: speculeter op januari 29, 2016, 13:55:16
of je licht dit toe je haalt het weer weg lijkt me...

:O Ze zitten allemaal in wat een negatieve spiraal. Je kan ook het volgende formuleren:

Bestuur blijft! Nieuw stadion komt!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mario

#4514
Citaat van: Destroyer op januari 29, 2016, 14:34:15
:O Ze zitten allemaal in wat een negatieve spiraal. Je kan ook het volgende formuleren:

Bestuur blijft! Nieuw stadion komt!
Juist, daarom laat je dit soort posts achterwege.
Menigeen is al wat edgy na alle ellende van afgelopen week. Zonder bronvermelding oid zit niemand hier op te wachten.

Dit zou me in de huidige situatie helemaal niet verbazen.