Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 15:37:40
Dat lijkt mij niet de rol van de gemeente, dat lijkt mij de rol van de ontwikkelaar. Als Wyckerveste een goed verhaal heeft waarom zou Pathe dan niet daar voor kiezen? Kennelijk hebben ze niet zo'n goed verhaal en trekt Pathe z'n eigen plan. Dat de gemeente dat tegen Pathe zegt joh dat kunnen we regelen is omdat zij het financiële plaatje gewoon rond hebben en het hele stadionplan niet. Ik heb nog niet een keer iets gelezen over een een gesloten business case van Wyckerveste, het enige wat ze gesloten hebben is de gedachte met wat er in moet komen maar thats it. Een luchtkasteel dus (nog).

Is het makkelijk om naar de politiek te wijzen, en natuurlijk willen die gasten eigenlijk alleen op de foto maar feit is dat ze wel gekozen zijn door de bewoners van Leeuwarden. Misschien is er wel geen draagvlak om een bedrijf als Cambuur te ondersteunen? Anders zou men wel anders hebben gestemd?

Als Wyckerveste er geen heil meer in zou zien, zouden ze allang gestopt zijn. Geloof nu maar, dat het echt de gemeente is die steeds nieuwe drempels opwerpt.

papier

Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2016, 16:52:45
Als Wyckerveste er geen heil meer in zou zien, zouden ze allang gestopt zijn. Geloof nu maar, dat het echt de gemeente is die steeds nieuwe drempels opwerpt.

Dat zou zomaar kunnen hoor, ik zeg ook niet dat het niet kan. Enkel worden er vooral veel dingen geroepen en weinig tot niet onderbouwd.

Len Cantello

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 16:49:24
Heb je de post van zwolsecambuurfan wel gelezen?
Jawel. Een leuk verhaal wat jij wit horen, maar zoals al 1.000 keer eerder in dit topic is aangegeven niet gaat gebeuren.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

#4488
Citaat van: papier op januari 28, 2016, 16:57:21
Dat zou zomaar kunnen hoor, ik zeg ook niet dat het niet kan. Enkel worden er vooral veel dingen geroepen en weinig tot niet onderbouwd.
Onderbouwing genoeg, mits je goed naar alle verhalen vanuit club, media en gemeente zou luisteren.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 16:57:21
Dat zou zomaar kunnen hoor, ik zeg ook niet dat het niet kan. Enkel worden er vooral veel dingen geroepen en weinig tot niet onderbouwd.

Je kunt nu nog niet met concrete zaken naar buiten komen, dat zou het proces nog meer verstoren.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op januari 28, 2016, 16:47:57
Telstar heeft tegenwoordig een iets beter onderkomen dan voorheen. Die afgekeurde bouwval is niet meer. Hoogste tijd dat jij weer eens naar buiten gaat, ouwe.  :y
Iets beter de discussie volgen ouwe kantelaar. Het ging over verbouwen op de huidige plek en ja dat heeft Telstar ook met 2 tribunes gedaan...

Sakas

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 15:02:13
Hoezo? Er komt toch geen asielzoekerscentrum in het stadion? :_schater

Misschien nog niet zo'n gek idee, dan kan de gemeente namelijk ineens wél haast maken.
Spelen wij in de winterstop van 2016/2017 in ons nieuwe stadion.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Dokkumer

Dacht je dat? Dan beginnen we komend seizoen al in het nieuwe stadion!

Sakas

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 21:45:05
Dacht je dat? Dan beginnen we komend seizoen al in het nieuwe stadion!

Denk dat dat iets te snel is, alhoewel in de jup leg heb je veel minder plaats nodig.  1 tribune is dan genoeg.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

vialli

Als die Crone nou eens net zo aktief was voor een nieuw Cambuurstadion als hij nu is voor een asielzoekerscentrum was het allang voor elkaar.

DayDreamer

Citaat van: vialli op januari 28, 2016, 22:59:10
Als die Crone nou eens net zo aktief was voor een nieuw Cambuurstadion als hij nu is voor een asielzoekerscentrum was het allang voor elkaar.

:0=  PVDA bolwerk

vialli


Oosttribune

Bioscoop onder nieuw stadion - politiek zegt nee
XXL Supermarkt onder nieuw stadion - politiek zegt nee. beschikbare vierkante meters is al overschreden
Hornbach onder nieuw stadion - politiek zegt nee, mega bouwmarkt zorgt voor te grote concurrentie

Ik kan nog wel even doorgaan
Stadion gaat er niet komen, politiek wil niet.
Huidige locatie is ook geen oplossing, huizenmarkt trekt aan en Leyten wil gaan verdienen dus die wil gaan bouwen

Hoe verder, geen idee.
De enige oplossing is financieel gezond blijven dan heeft de gemeente vroeg of laat en probleem, zal een keihard spel worden

DayDreamer

Kunnen we met de club niet verhuizen naar een andere Gemeente  :insane

Cambuur Leeuwarderadeel of Cambuur Menaldumadeel

poelie-lwd

Citaat van: DayDreamer op januari 29, 2016, 09:52:19
Kunnen we met de club niet verhuizen naar een andere Gemeente  :insane

Cambuur Leeuwarderadeel of Cambuur Menaldumadeel

Doe Dantumadeel maar. Dan komen ze ook in aanmerking voor een starterslening.
Iedereen heeft recht op mijn mening.