Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: papier op januari 07, 2016, 19:00:38
Wat heeft verbouwen met winkels te maken? Volgens mij is de core business van Cambuur voetbal. Als je je voetbal in geld om wil zetten moet je meer kaartjes kunnen verkopen. Vermoedelijk zijn kaartjes in het "lage" segment en het "hoge" segment wel in trek nu. Als je een stadion bouwt of verbouwd is het dus zaak om meer stoeltjes op de tribunes en meer stoeltjes in business seats te krijgen.

Goede financiƫle basis leg je zelf. Die laat je niet invullen door derden.

Core business is voetbal. Huuropbrengsten van winkeliers is ook mooi meegenomen.

El Ma-kri-niii

Cambuur heeft zelf geen geld om een nieuw stadion of zelfs nieuwe tribune neer te zetten. Daarom zijn er investeerders nodig die ook geld kunnen verdienen in zo'n complex. Op het Cambuurplein zullen die bedrijven er niet zijn.

michello

Twitterbericht van Smid zegt voldoende: Cambuur kan alleen blijven bestaan bij een nieuw stadion. 

Lore

Citaat van: michello op januari 07, 2016, 19:23:54
Twitterbericht van Smid zegt voldoende: Cambuur kan alleen blijven bestaan bij een nieuw stadion.

Tuurlijk niet! Hij speelt het spel!

Als Telstar kan overleven kunnen wij het ook!

Yellow Army

Citaat van: diekhuzen op januari 07, 2016, 19:17:36
Core business is voetbal. Huuropbrengsten van winkeliers is ook mooi meegenomen.

Want de winkeliers betalen nu ook huur aan Cambuur?
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op januari 07, 2016, 20:24:10
Want de winkeliers betalen nu ook huur aan Cambuur?

Lijkt mij niet, aangezien het stadion niet van Cambuur is

Dokkumer

Citaat van: Lore op januari 07, 2016, 19:58:06
Tuurlijk niet! Hij speelt het spel!

Als Telstar kan overleven kunnen wij het ook!
Telstar heeft ook een half nieuw stadion ;) Maar om op die manier te moeten overleven lijkt me ook niks.

Lore

Citaat van: Dokkumer op januari 08, 2016, 06:09:59
Telstar heeft ook een half nieuw stadion ;) Maar om op die manier te moeten overleven lijkt me ook niks.

Mij ook niet! Maar zeggen dat Cambuur verdwijnt zonder nieuw stadion is onzin. Zeggen dat wij gedoemd zijn tot een bestaan in de middenmoot van de Jupiler League is realistischer!

Harry L.

Citaat van: michello op januari 07, 2016, 19:23:54
Twitterbericht van Smid zegt voldoende: Cambuur kan alleen blijven bestaan bij een nieuw stadion.

Weer zo'n nietszeggend bericht. heb die vent nog nooit op een zinnige tekst kunnen betrappen. Dan wordt het tijd dat hij eens gas gaat geven om er voor te zorgen dat het nieuwe stadion er snel komt. Heb er trouwens een hard hoofd in. Ik hoor hem nog zeggen dat het er in 2018 zou staan. Of zou hij daar mee bedoeld hebben dat het om een kartonnen variant gaat voor op zijn buro :zweep

Vedetski

Citaat van: Harry L. op januari 08, 2016, 21:17:54
Weer zo'n nietszeggend bericht. heb die vent nog nooit op een zinnige tekst kunnen betrappen. Dan wordt het tijd dat hij eens gas gaat geven om er voor te zorgen dat het nieuwe stadion er snel komt. Heb er trouwens een hard hoofd in. Ik hoor hem nog zeggen dat het er in 2018 zou staan. Of zou hij daar mee bedoeld hebben dat het om een kartonnen variant gaat voor op zijn buro :zweep

Zelfs die kartonnen versie is nog aan eindeloze vertraging onderhevig, vrees ik.
:koffie

Dokkumer

Ik meende dat we ingezet hadden op de luchtversie?

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op januari 09, 2016, 00:09:29
Ik meende dat we ingezet hadden op de luchtversie?

Ze gaan alvast een Dokkumer boortoren bouwen, lees ik in de krant

Dokkumer

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 09, 2016, 08:11:15
Ze gaan alvast een Dokkumer boortoren bouwen, lees ik in de krant
De krant brengt leugens in het land!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

roepieh

dat heeft vooral betrekking op de binnensteden. Overigens vind ik wel dat het gemeente bestuur, hoewel ik niet echt een hoge pet op heb van de heren en dames, goed bezig is om de binnenstad qua winkelen te verkleinen. Toestaan dat winkels weer woningen worden. Daarmee het aanbod m2's terug te dringen. Dat is iets wat je niet zomaar geregeld hebt.

De m2's die het stadion gaat toevoegen zijn geen concurrentie want dat is een hele andere mark. Ik snap dan ook niet dat de gemeente altijd zo tegen familia en dergelijke ketens is. Iemand die naar een dergelijke winkel gaat gaat voor gemak. De binnenstad shopper is een heel ander type. Beide zitten elkaar naar mijn idee niet in de weg.

maar ja, ons gemeentebestuur...

wanneer gaat cambuur eens kiezen voor het oorlogspad. We zijn in dit traject veel te lief. Kom op, zet de druk op de ketel. En dan bedoel ik wel wat anders dan die calimero tweets van Ype.