Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Stond gister in de lc ook nog een stuk over Aris dat een nieuw onderkomen nodig heeft en een geldschieter zoekt voor verbouwing. Het is hier al vaker gezegd, maar hebben Aris en Cambuur er al over nagedacht om de samenwerking te zoeken? Dan ontstaat er misschien eindelijk een echte sportstad in het noorden.

Ronald

Citaat van: Dreet op mei 11, 2013, 16:53:59
Afgaande op alle berichtgeving over het nieuwe stadion kunnen we concluderen dat we ondanks alle zoethoudertjes van de afgelopen jaren ('we zijn in gesprek op een constructieve manier' e.d.) nog steeds geen ene flikker zijn opgeschoten. Dat zo'n wethouder NU PAS begint over het positief staan tegenover het eventueel aanpassen van een bestemmingsplan, daar zakt je broek toch van af? Daar hadden we het vijf jaar geleden ook al over! Dat zou allang geregeld moeten zijn. Het enige waar we op kunnen hopen is komend seizoen herhaaldelijk gigantische rellen rond het oude stadion zodat de noodzaak pas écht blijkt, want dit gepannekoek leidt helemaal nergens toe.   

Als jij hoopt op rellen met regelmaat, dan is mijn mening dat je niet goed bij je hoofd bent. Mocht dit gebeuren, dan wordt elke wedstrijd een risicowedstrijd. Je krijgt dan ook te maken met wedstrijden zonder publiek en hoge boetes vanuit de knvb.
Daarnaast krijgt de club schadeclaims vanuit de gemeente en omwonenden, dat houd in nog meer kosten en waar moet dat van betaald worden? Juist: van een verhoging van de seizoenskaart en de reguliere kaarten over de rug van de goedwillende supporters. Je bent dus gewoon gek als je hier op hoopt.

Zwolsecambuurfan

Citaat van: Ronald op mei 11, 2013, 17:14:28
Als jij hoopt op rellen met regelmaat, dan is mijn mening dat je niet goed bij je hoofd bent. Mocht dit gebeuren, dan wordt elke wedstrijd een risicowedstrijd. Je krijgt dan ook te maken met wedstrijden zonder publiek en hoge boetes vanuit de knvb.
Daarnaast krijgt de club schadeclaims vanuit de gemeente en omwonenden, dat houd in nog meer kosten en waar moet dat van betaald worden? Juist: van een verhoging van de seizoenskaart en de reguliere kaarten over de rug van de goedwillende supporters. Je bent dus gewoon gek als je hier op hoopt.

Hear hear!!

Dreet

Citaat van: Ronald op mei 11, 2013, 17:14:28
Als jij hoopt op rellen met regelmaat, dan is mijn mening dat je niet goed bij je hoofd bent. Mocht dit gebeuren, dan wordt elke wedstrijd een risicowedstrijd. Je krijgt dan ook te maken met wedstrijden zonder publiek en hoge boetes vanuit de knvb.
Daarnaast krijgt de club schadeclaims vanuit de gemeente en omwonenden, dat houd in nog meer kosten en waar moet dat van betaald worden? Juist: van een verhoging van de seizoenskaart en de reguliere kaarten over de rug van de goedwillende supporters. Je bent dus gewoon gek als je hier op hoopt.

Wat reageer je nou verkrampt man! Denk je nou echt dat ik daar op hoop? Ooit van het woord cynisme gehoord?

Galdiano

Na veel gesteggel heeft Dordrecht het voor elkaar! Ze mogen een nieuw stadion bouwen met 6000 plaatsen.

Als Dordt het kan moet Cambuur het zeker kunnen! 
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

#260
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/267849_fc-dordrecht-krijgt-eindelijk-nieuw-stadion

De plannnen liggen er al sinds 2006. Het ontwerp was er ook al in 2006. Dit word het!
http://youtu.be/ytkmspY_Mj4
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

el haj

Iemand toevallig het hele artikel?

TM

Citaat van: el haj op mei 15, 2013, 14:58:23
Iemand toevallig het hele artikel?

Ja ben wel benieuwd wat v/d Belt te zeggen heeft over de uitkaart.

brambo3004

Waarschijnlijk een hele domme vraag. Ik heb ook geen verstand van veldverwarmingen. Maar als dat nu wordt aangelegd, en we gaan over een paar jaar naar een ander stadion, kan de veldverwarming dan niet worden verhuist? Of kan dat hele ding dan de grijze container in?

zeewolde

Citaat van: brambo3004 op mei 15, 2013, 15:15:12
Waarschijnlijk een hele domme vraag. Ik heb ook geen verstand van veldverwarmingen. Maar als dat nu wordt aangelegd, en we gaan over een paar jaar naar een ander stadion, kan de veldverwarming dan niet worden verhuist? Of kan dat hele ding dan de grijze container in?

Geen domme vraag, die kan volgens mij niet zomaar mee worden verplaatst. Hooguit een aantal onderdelen. Overigens zal zo'n installatie zeker geen half miljoen gaan kosten. Dat lijkt me wel heel sterk.

SCC-J

Kunnen we i.p.v. veldverwarming geen gebruik maken van tent en heat blowers? zie je in Engeland ook wel eens. En de Graafschap maakt er ook gebruik van aangezien hun veldverwarming al jaren niet meer werkt.

jeff

Volgens mij zijn het gewoon buizen waar water door heen stroomt.
Met verplaatsen heb je meer kans op lekkage lijkt mij. De pomp en dat soort dingen kan je natuurlijk wel verhuizen.  Maar dan is de vraag hoe snel we verhuizen.
De meeste kosten zijn vast de installatie van de buizen, aangezien het hele veld moet worden open gefreesd.
Knvb eist veld verwarming, weet niet hoe zie hier tegen aanzien

zeewolde

Citaat van: jeff op mei 15, 2013, 16:15:13
Volgens mij zijn het gewoon buizen waar water door heen stroomt.
Met verplaatsen heb je meer kans op lekkage lijkt mij. De pomp en dat soort dingen kan je natuurlijk wel verhuizen.  Maar dan is de vraag hoe snel we verhuizen.
De meeste kosten zijn vast de installatie van de buizen, aangezien het hele veld moet worden open gefreesd.
Knvb eist veld verwarming, weet niet hoe zie hier tegen aanzien

Frezen is de goedkoopste oplossing, zeker niet de beste. Weet niet of buizen zijn te hergebruiken, volgens mij niet zou ik na moeten vragen.

zeewolde

Citaat van: SCC-J op mei 15, 2013, 16:10:48
Kunnen we i.p.v. veldverwarming geen gebruik maken van tent en heat blowers? zie je in Engeland ook wel eens. En de Graafschap maakt er ook gebruik van aangezien hun veldverwarming al jaren niet meer werkt.


De gRaafschap heeft ooit gekozen voor lintverwarming, was een zeer goedkope oplossing, willen dit wel gaan vervangen. OF die heatblowers de oplossing zijn, geen idee, weet ook niet wat daarvan de kosten zijn (ook niet qua energie).