Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: NRG op december 03, 2015, 14:05:32

Er zitten 3 jumbo's in het westen van de stad. Zal wel één van die drie worden. Ik gok Snekertrekweg.
en ik gok dat we in 2018 nog steeds in het oude stadion spelen

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op december 09, 2015, 01:26:43
en ik gok dat we in 2018 nog steeds in het oude stadion spelen

Gokken doe je maar in het Holland Casino  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Ik gok dat daar helemaal geen jumbo komt.

Lore

Citaat van: SCC-J op december 09, 2015, 09:59:02
Ik gok dat daar helemaal geen jumbo komt.

Zou zomaar kunnen, maar Jumbo heeft wel toegezegd!

Cor

Citaat van: Lore op december 09, 2015, 20:27:23
Zou zomaar kunnen, maar Jumbo heeft wel toegezegd!

Was mij een hele tijd geleden ook al ingefluisterd door een Jumbomens

Lore

Citaat van: Cor op december 11, 2015, 15:52:03
Was mij een hele tijd geleden ook al ingefluisterd door een Jumbomens

Ik weet het van van der belt, ype smid en Henk deinum, maar het kan natuurlijk zijn dat er iets is verandert

Timmie

Zitten over vijf jaar nog steeds op dezelfde plek en dezelfde stoel..

DayDreamer

Citaat van: Timmie op december 14, 2015, 14:54:18
Zitten over vijf jaar nog steeds op dezelfde plek en dezelfde stoel..

Ik op west wel, maar de mensen op oost en zuid moet ik nog zien  :_schater

NRG

Citaat van: Timmie op december 14, 2015, 14:54:18
Zitten over vijf jaar nog steeds op dezelfde plek en dezelfde stoel..

Over 5 jaar staat er een prachtig mooi Engels aandoend stadion naast de elfstedenhal.

reisbureau

Citaat van: NRG op december 14, 2015, 16:07:53
Over 5 jaar staat er een prachtig mooi Engels aandoend stadion naast de elfstedenhal.

Zullen ze de straatnaam eerst nog ff moeten aanpassen denk ik  :rodekaart

NRG

Citaat van: reisbureau op december 14, 2015, 16:26:50
Zullen ze de straatnaam eerst nog ff moeten aanpassen denk ik  :rodekaart

Wat had je in gedachte?
Sandor van der Heide plein
Koko Hoekstra plantsoen
Andy King Square
Oscar Zijlstra Laan

Komt vast wel goed..

Timmie

Citaat van: reisbureau op december 14, 2015, 16:26:50
Zullen ze de straatnaam eerst nog ff moeten aanpassen denk ik  :rodekaart

Zal gewoon Cambuurplein 44 zijn..

Dokkumer

Citaat van: NRG op december 14, 2015, 19:20:36
Wat had je in gedachte?
Sandor van der Heide plein
Koko Hoekstra plantsoen
Andy King Square
Oscar Zijlstra Laan

Komt vast wel goed..
Ype Smid Boulevard :_schater

Dokkumer

Citaat van: Timmie op december 15, 2015, 10:24:22
Zal gewoon Cambuurplein 44 zijn..
Ik ben benieuwd waar jij dit op baseert Timmie... Was in een eerder stadium ook negatief, maar hoor nu verschillende (soms tegenstrijdige) verhalen.

roepieh

Waar blijft dat nieuws nu dan? Of is t weer uitgesteld?