Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: zeewolde op november 10, 2015, 20:33:00
Ype, aangezien je tijd over hebt om je te bemoeien met zaken waar je je niet mee zou moeten bemoeien (sandor). Zou je niet beter je tijd besteden aan het stadion. Of ben je al bezig met je nieuwjaarsspeech? Zal dan wel weer iets inde trant zijn van eind van het jaar meer duidelijkheid (eind 2016)

Die Ype komt geen zinnige letter uit man, die moet ons aan een nieuw stadion helpen :_schater. Gaat hem niet worden zo, kunnen die rukkers bij de gemeent ook weer rustig slapen :R

John Hiatt

Tijdens de sponsorbijeenkomst van gisteravond kwam het onderwerp nieuw stadion aan de orde. Volgens Ype loopt alles op schema en komen Cambuur, de gemeente en de ontwikkelaars rond de jaarwisseling met een totaalplan naar buiten. Het ziet er zeer positief uit. Dit werd bevestigd door de aanwezige wethouder.

hobbes

Citaat van: John Hiatt op november 14, 2015, 09:00:49
Tijdens de sponsorbijeenkomst van gisteravond kwam het onderwerp nieuw stadion aan de orde. Volgens Ype loopt alles op schema en komen Cambuur, de gemeente en de ontwikkelaars rond de jaarwisseling met een totaalplan naar buiten. Het ziet er zeer positief uit. Dit werd bevestigd door de aanwezige wethouder.

Ben heel benieuwd wat het schema is dan.

John Hiatt

Planning is om in 2018 in het nieuwe stadion te spelen.

Marc S

Dit is prachtig nieuws! Hopen dat we snel meer horen.

Dreet

Dit zou super de luxe zijn!

Ronnie tng

#4206
Citaat van: John Hiatt op november 14, 2015, 10:28:16
Planning is om in 2018 in het nieuwe stadion te spelen.

Ik vrees toch wel voor dit moment. Blijft de club haar identiteit houden, of wordt het net z'n zaadclub als een Groningen, Az of den Haag na de verhuizing?

Supporters worden meegenomen bij de plannen vanaf het begin, dus dat is een groot pluspunt. Maar toch zal een nieuw stadion de club (qua identiteit) een doodsteek zijn.

John Hiatt

Citaat van: Ronnie tng op november 14, 2015, 12:01:52
Ik vrees toch wel voor dit moment. Blijft de club haar identiteit houden, of wordt het net z'n zaadclub als een Groningen, Az of den Haag naar de verhuizing?

Supporters worden meegenomen bij de plannen vanaf het begin, dus dat is een groot pluspunt. Maar toch zal een nieuw stadion de club (qua identiteit) een doodsteek zijn.

Eens. en daarom is het ook zo belangrijk dat de ontwikkelaars heel goed luisteren naar de wensen van de supporters. Ook jij zit redelijk dicht op die groep, tot nu toe ziet het er goed uit!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Ronnie tng op november 14, 2015, 12:01:52
Ik vrees toch wel voor dit moment. Blijft de club haar identiteit houden, of wordt het net z'n zaadclub als een Groningen, Az of den Haag na de verhuizing?

Supporters worden meegenomen bij de plannen vanaf het begin, dus dat is een groot pluspunt. Maar toch zal een nieuw stadion de club (qua identiteit) een doodsteek zijn.
Maar wij zijn Groningen, AZ of ADO niet. We zullen moeten laten zien dat wij Cambuur zijn en dat onze identiteit in de mensen zit en niet in een bult stenen. Ik geloof niet in de doodsteek voor onze club, zeker niet met het werk dat de adviescommissie doet.

el haj

Citaat van: Ronnie tng op november 14, 2015, 12:01:52
Ik vrees toch wel voor dit moment.

En ik ben nog steeds bang dat er over 20 jaar nog steeds geen verhuizing of grote verbouwing is geweest.
Geloof 't allemaal pas zodra die eerste heipalen de grond in gaan...

Lore

Citaat van: John Hiatt op november 14, 2015, 09:00:49
Tijdens de sponsorbijeenkomst van gisteravond kwam het onderwerp nieuw stadion aan de orde. Volgens Ype loopt alles op schema en komen Cambuur, de gemeente en de ontwikkelaars rond de jaarwisseling met een totaalplan naar buiten. Het ziet er zeer positief uit. Dit werd bevestigd door de aanwezige wethouder.

Het lijkt mij dat ze dit dan bij de nieuwjaarsreceptie gaan doen

koosZevenaar

GROTE jongens die zich ZEEWOLDE en HARRY L. noemen, alleen maar negatieve dingen de wereld in slingeren.
Als er dan een positieve reactie komt, dan hoor je ze zniet meer.
Aan zulke heerschappen heeft onze club wat.
We zullen zien hoe lang SvdH bij de VOGELS zit
Waarschijnlijk mensen die thuis onder de duim zitten en hun gal hier dan maar spuien.
Ik moet er van naar de WC

Cambuur LWD

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 14, 2015, 16:27:31
Maar wij zijn Groningen, AZ of ADO niet. We zullen moeten laten zien dat wij Cambuur zijn en dat onze identiteit in de mensen zit en niet in een bult stenen. Ik geloof niet in de doodsteek voor onze club, zeker niet met het werk dat de adviescommissie doet.

En watvoor werk doet de adviescommissie precies nu dan? Kan iemand aangeven hoe de gesprekken tot nu toe verlopen tussen de adviesgroep, Cambuur en ontwikkelaars. En wat is er allemaal al gebeurd.

666

Citaat van: koosZevenaar op november 15, 2015, 09:48:53
GROTE jongens die zich ZEEWOLDE en HARRY L. noemen, alleen maar negatieve dingen de wereld in slingeren.
Als er dan een positieve reactie komt, dan hoor je ze zniet meer.
Aan zulke heerschappen heeft onze club wat.
We zullen zien hoe lang SvdH bij de VOGELS zit
Waarschijnlijk mensen die thuis onder de duim zitten en hun gal hier dan maar spuien.
Ik moet er van naar de WC

Is het je maandelijkse periode?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

R-member

Citaat van: Cambuur LWD op november 15, 2015, 09:52:59
En watvoor werk doet de adviescommissie precies nu dan? Kan iemand aangeven hoe de gesprekken tot nu toe verlopen tussen de adviesgroep, Cambuur en ontwikkelaars. En wat is er allemaal al gebeurd.

Ze hebben een geheimhouding moeten tekenen als ik me niet vergis.
Wat besproken is blijft intern. Maar het ziet er positief uit!  :thumbsup
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!