Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Zuid1991 op oktober 03, 2015, 12:15:49
Cynisch bedoeld zeker?
Jij weet toch net zo goed als ik dat de halve stad leeg staat, de huizenmarkt nog aardig op zijn gat ligt, etc, etc.
Dus.....een nieuw stadion met winkels en dergelijke daarom heen zie ik nu niet gebeuren anno 2015.

Nee, het was niet cynisch bedoeld, gewoon serieus. De huizenmarkt en winkels hebben nu net niks met een nieuw stadion te maken. Volgens mij mikken de investeerders juist op zaken die nog niet in Leeuwarden zijn.

Grijskijkert

Waarom geen stadion, met op elke hoek een woontoren(sociale woningen) en daar weer tussen de ondernemingen waar over wordt gesproken?

Er zullen zat supporters zijn die daar willen wonen...
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Citaat van: Grijskijkert op oktober 04, 2015, 11:38:52
Waarom geen stadion, met op elke hoek een woontoren(sociale woningen) en daar weer tussen de ondernemingen waar over wordt gesproken?

Er zullen zat supporters zijn die daar willen wonen...

Om te beginnen denk ik dat sociale huurwoningen niet genoeg opbrengen. Wat ik me wel kan voorstellen is dat de gemeente een woonwijk om het nieuwe stadion heen bouwt. Een beetje in de stijl van de woningen van rondom het cambuurplein.
In Henk en Sandor we trust

John Hiatt

Citaat van: Grijskijkert op oktober 04, 2015, 11:38:52
Waarom geen stadion, met op elke hoek een woontoren(sociale woningen) en daar weer tussen de ondernemingen waar over wordt gesproken?

Er zullen zat supporters zijn die daar willen wonen...

Dan moet je het bestemmingsplan denk ik veranderen. Zal vast geen woonbestemming op dat gebied liggen. Betekent nog meer procedures.

SCC-J

Citaat van: moodygrunn op oktober 04, 2015, 11:57:10
Om te beginnen denk ik dat sociale huurwoningen niet genoeg opbrengen. Wat ik me wel kan voorstellen is dat de gemeente een woonwijk om het nieuwe stadion heen bouwt. Een beetje in de stijl van de woningen van rondom het cambuurplein.
Dus gemeente wil ons uit de woonwijk hebben om ons vervolgens weer in een woonwijk te hebben? Wordt gewoon een stadion op een industrieterrein.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op oktober 04, 2015, 12:24:09
Dus gemeente wil ons uit de woonwijk hebben om ons vervolgens weer in een woonwijk te hebben? Wordt gewoon een stadion op een industrieterrein.

Welke industrie zit daar dan? Wel beetje realistisch blijven!

TopperM

Al met al weer te lange onzekerheid.

jeff

Citaat van: TopperM op oktober 04, 2015, 12:45:15
Al met al weer te lange onzekerheid.
Welke te lange onzekerheid? Er zou eind dit jaar/ begin volgend jaar een plan liggen wat de kosten moet dekken.
Dat wij als supporters het te lang vinden duren is wat anders. Of er moet iemand hier zijn met 30mil op ze bankrekening die het zonder plan in een stadion wilt investeren.

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op oktober 04, 2015, 12:25:27
Welke industrie zit daar dan? Wel beetje realistisch blijven!
bedrijventerrein dan. iig heel sfeervol.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op oktober 04, 2015, 14:27:44
bedrijventerrein dan. iig heel sfeervol.

Combi met ijshal en WTC vind ik niet echt slecht. Met een goede inrichting van het hele gebied kan het best wat worden. Zoals nu, wordt het helaas nooit weer.


DK

Citaat van: jeff op oktober 04, 2015, 14:13:48
Of er moet iemand hier zijn met 30mil op ze bankrekening die het zonder plan in een stadion wilt investeren.

geen plobleem, ik wil glaag helpen!!  :y :zweep :proost

Viper

Waarschuwing tegen Pathé

De verwevenheid van de lokale bioscopen met de Friese samenleving dreigt verloren te gaan door de komst van Pathé naar Leeuwarden.

Hiervoor waarschuwen de bioscoopondernemers van Leeuwarden, Drachten en Heerenveen in een gemeenschappelijke brief aan de Leeuwarder gemeenteraad.

De ondernemers zijn bang dat de komst van Pathé andere bioscopen in hun voortbestaan bedreigt en dat het aantal arbeidsplaatsen vermindert, zoals in de brief is te lezen: ,,Pathé kenmerkt zich door volledig geautomatiseerde systemen.''

Ook voorspellen de ondernemers dat Pathé de komst van een bioscoop naar het nieuwe Cambuurstadion bij het WTC in de weg staat.

http://www.lc.nl/friesland/waarschuwing-tegen-pathe-19156573.html

el haj

Tja, elke paap bidt voor zijn eigen parochie. Ik vraag me een beetje af hoeveel hier werkelijk van waar is.
Cambuur houdt zich in elk geval stil, ik ga dus niet met borden zwaaien en leuzen roepen bij het gemeentehuis. :P

zeewolde

Ype, aangezien je tijd over hebt om je te bemoeien met zaken waar je je niet mee zou moeten bemoeien (sandor). Zou je niet beter je tijd besteden aan het stadion. Of ben je al bezig met je nieuwjaarsspeech? Zal dan wel weer iets inde trant zijn van eind van het jaar meer duidelijkheid (eind 2016)