Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Destroyer op mei 07, 2013, 21:18:47
Vvv is ook net een apen kooi

1 van de mooiste! Kun je nog lekker in de hekken ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Treb op mei 07, 2013, 23:37:54
Mijn inziens,

100% risico zijn:

hveen
Ajax
Feyenoord
Twente
ADO
Utrecht
Groningen
PSV
Zwolle

Verminderd risico:

VVV (als ze erin blijven)
Roda (idem)
NAC
NEC
Heracles
AZ
Vitesse
RKC

Omdat ik op zondag altijd om 14:00 moet voetballen kan ik alleen maar naar de 'mindere' wedstrijden dus :zucht

Dikke onzin gaat niet gebeuren. Knvb past echte niet zijn complete programma aan.  Mooi zaterdagavond spelen  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op mei 08, 2013, 07:32:07
1 van de mooiste! Kun je nog lekker in de hekken ;)

Verschrikkelijk stadion
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Andre-Lwd

Die stoeltjes op Oost zien er niet uit nee, maar zitten wel een stuk beter dan de stoeltjes op West etc.

veroen

Ving afgelopen maandag bij huldiging nog geluiden op van mensen vanuit de club dat ze er toch serieus over nadenken om uitvak wel weer naar Noord te doen omdat daar de veiligheid vele malen beter te waarborgen is.....

zou echt zonde zijn!!

Goudvinger

Citaat van: Andre-Lwd op mei 08, 2013, 09:59:08
Die stoeltjes op Oost zien er niet uit nee, maar zitten wel een stuk beter dan de stoeltjes op West etc.

Ze zitten voortreffelijk  :y

Bascambuur

Zou zonde zijn als die stoelen weg moeten. Zit 100x beter dan het duurdere west!

brambo3004

Nou Goudvinger en Bascambuur, dan wacht jullie een mooi klusje in de zomermaanden:
Potje gele en potje blauwe verf mee en verven maar!

666

Provincie vraagt €20 miljoen voor Thialf
Gepubliceerd op 25 april 2013, 09:36 Laatst bijgewerkt op 25 april 2013, 09:42
LEEUWARDEN - Het Friese provinciebestuur vraagt de regering een bijdrage van €20 miljoen voor het nieuwe Thialf.
Daarnaast hoopt het Provinsjehûs op marktbijdragen van in totaal €11 miljoen. Dat maakt de financiering rond van het dubbelbaans plan dat Fryslân aan sportkoepel NOCNSF en schaatsbond KNSB presenteert.
De begroting is recent naar beneden bijgesteld: van €106 miljoen naar €81 miljoen. De provincie wil zelf €50 miljoen inleggen, zodat de plannen met de gevraagde bijdragen financieel rond zijn.

Ik hoorde volgens mij de burgemeester en consorten eerder al zeggen dat geld van de provincie niet naar het cambuurstadion mag gaan ivm europese regels (verkapte staatssteun). Waarom wel naar een ijshal???? Kan iemand dat uitleggen??
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCCornjum

Leeuwarden zegt dat ze het bestemmingsplan niet kunnen wijzigen, en vandaag in de krant....

De provincie friesland wordt hoofdaandeelhouder van Thialf.

De provincie koopt de aandelen van twee van de drie eigenaren: Essent en Aegon en krijgt daarmee tweederde van de aandelen in bezit.


Crone wees eens een kerel, kijk hoe het voetbal leeft in en buiten jouw stad!!!!!
Watching Football Is Not A Crime

mario

Citaat van: SCCornjum op mei 08, 2013, 14:17:37
Leeuwarden zegt dat ze het bestemmingsplan niet kunnen wijzigen, en vandaag in de krant....

Dit heeft de gemeente toch helemaal niet gezegd??

Clint

Vorige week heeft de gemeente aangegeven dat ze alle medewerking willen verlenen, alleen niet financieel. Ze wilden zelfs het bestemmingsplan wel aanpassen.

SCCornjum

Knip plak
WAAAR BLIJFT DAT STADION

6 mei, 2013 - 15:38

De gemeente Leeuwarden kan niet veel doen om Cambuur te helpen bij de bouw van een nieuw stadion op het terrein van het WTC. Dat zegt sportwethouder Andries Ekhart. Volgens Ekhart moet er in de eerste plaats een goede investeerder komen die geld in het project wil steken. Financiële steun van de gemeente voor topsport is volgens Europese regels verboden, zo stelt Ekhart.

Ruimte bieden aan winkels door het bestemmingsplan te wijzigen is wel mogelijk. Maar wel op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van andere winkels.



Ok dit bericht is dus achterhaald, we krijgen dus alle medewerking van de gemeente en het bestemmingsplan is al gewijzigd.
Watching Football Is Not A Crime

Lore

Citaat van: 666 op mei 08, 2013, 13:48:34


Ik hoorde volgens mij de burgemeester en consorten eerder al zeggen dat geld van de provincie niet naar het cambuurstadion mag gaan ivm europese regels (verkapte staatssteun). Waarom wel naar een ijshal???? Kan iemand dat uitleggen??

Volgens mij is dat omdat, volgens Europese wetgeving, de overheid geen (financiële) steun af geven aan topsport en wel aan de breedtesport!

piene hassus

Is foebal niet un bredere breedtesport dan skaatsen?