Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Hoe kom je erbij dat er een bioscoop bij het nieuwe stadion zou komen? Omdat dat hier geroepen is?

pvanbuijtene

#4171
http://m.lc.nl/friesland/Cambuurbios-zit-Path%C3%A9-dwars-20921856.html

Zo zie je nog wel meer artikelen als je ff googled..
Ik zie nie nergens dat een bios moet, wel dat ze het graag willen.

DK

Citaat van: pvanbuijtene op september 23, 2015, 08:56:05
http://m.lc.nl/friesland/Cambuurbios-zit-Path%C3%A9-dwars-20921856.html

Zo zie je nog wel meer artikelen als je ff googled..
Ik zie nie nergens dat een bios moet, wel dat ze het graag willen.

In dat artikel staat dat de eigenaar van de huidige bioscopen wel naar het cambuurstadion zou willen. Dat lijkt mij de beste oplossing dan. Ik vermoed dat Tivoli en Cinema de concurrentie met Pathe niet gaan winnen in de binnenstad.

El Ma-kri-niii

Ze hebben het over 1200/1000 stoelen. Ik ben wel benieuwd hoeveel stoelen Tivoli/Cinema tegenwoordig hebben. Om het in perspectief te kunnen plaatsen.

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 23, 2015, 12:41:07
Ze hebben het over 1200/1000 stoelen. Ik ben wel benieuwd hoeveel stoelen Tivoli/Cinema tegenwoordig hebben. Om het in perspectief te kunnen plaatsen.

inderdaad. En vind het ook wel een risico. Ik denk niet dat beide bioscopen in Leeuwarden bestaansrecht hebben. Dan zal er eentje winnen. Wie is er dan financieel risicodrager als het in het Cambuurstadion zit?

John Hiatt

Citaat van: Lore op september 23, 2015, 13:48:10
inderdaad. En vind het ook wel een risico. Ik denk niet dat beide bioscopen in Leeuwarden bestaansrecht hebben. Dan zal er eentje winnen. Wie is er dan financieel risicodrager als het in het Cambuurstadion zit?

Cambuur niet, want die huurt het stadion. De investeerders zijn eigenaar, dus risicodrager.

Lore

Citaat van: John Hiatt op september 23, 2015, 17:22:47
Cambuur niet, want die huurt het stadion. De investeerders zijn eigenaar, dus risicodrager.

Probleem opgelost! Binnenhalen die bioscopen

Zuid1991

Vanavond weer beelden gezien van het prachtige verbouwde stadion van eagles.....
Ik weet.....zal financieel misschien onhaalbaar zijn om op cambuur plein te blijven maar.....Wij zijn een volksclub en horen hier gewoon!
En....Ik zie het nieuwe stadion in de huidige tijd er echt niet komen...
Dus........Verbouw in engelse stijl in overleg met accolade ?

vialli

Citaat van: Zuid1991 op oktober 02, 2015, 21:57:09
Vanavond weer beelden gezien van het prachtige verbouwde stadion van eagles.....
Ik weet.....zal financieel misschien onhaalbaar zijn om op cambuur plein te blijven maar.....Wij zijn een volksclub en horen hier gewoon!
En....Ik zie het nieuwe stadion in de huidige tijd er echt niet komen...
Dus........Verbouw in engelse stijl in overleg met accolade ?


Leijten, maar dat gaat hem niet worden.

Zuid1991

Sorry Leyten.
Maar die willen toch ook verdienen op cambuur terrein?
Stel dat wtc niks wordt wat naar mijn mening realistisch is in de tijd waar we nu in leven. Dan moeten we toch op cambuur plein blijven en kunnen we beter renoveren voor 20 jaar?
De gemeente wil toch ook niet dat het gebied van het cambuur plein verpauperd?

vialli

Citaat van: Zuid1991 op oktober 02, 2015, 23:01:15
Sorry Leyten.
Maar die willen toch ook verdienen op cambuur terrein?
Stel dat wtc niks wordt wat naar mijn mening realistisch is in de tijd waar we nu in leven. Dan moeten we toch op cambuur plein blijven en kunnen we beter renoveren voor 20 jaar?
De gemeente wil toch ook niet dat het gebied van het cambuur plein verpauperd?

Van de gemeente Leeuwarden valt NIETS TE VERWACHTEN. CAMBUUR moet met investeerders zien dat ze het plaatje bij het WTC exploitabel krijgen met alle obstakels die de gemeente heeft opgeworpen om de BINNENSTAD te beschermen( Zie PATHÉ-BIOSCOOP).
Het zou het ALLEREERSTE stadion in Nederland zijn zonder gemeentelijke bemoeienis.
Als de investeerders dat voor elkaar krijgen hebben ze een wereldprestatie geleverd.

John Hiatt

Citaat van: Zuid1991 op oktober 02, 2015, 23:01:15
Sorry Leyten.
Maar die willen toch ook verdienen op cambuur terrein?
Stel dat wtc niks wordt wat naar mijn mening realistisch is in de tijd waar we nu in leven. Dan moeten we toch op cambuur plein blijven en kunnen we beter renoveren voor 20 jaar?
De gemeente wil toch ook niet dat het gebied van het cambuur plein verpauperd?

In welke tijd leven we dan?

Zuid1991

Cynisch bedoeld zeker?
Jij weet toch net zo goed als ik dat de halve stad leeg staat, de huizenmarkt nog aardig op zijn gat ligt, etc, etc.
Dus.....een nieuw stadion met winkels en dergelijke daarom heen zie ik nu niet gebeuren anno 2015.

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op oktober 03, 2015, 12:15:49
Cynisch bedoeld zeker?
Jij weet toch net zo goed als ik dat de halve stad leeg staat, de huizenmarkt nog aardig op zijn gat ligt, etc, etc.
Dus.....een nieuw stadion met winkels en dergelijke daarom heen zie ik nu niet gebeuren anno 2015.

Komen er winkels bij het nieuwe stadion dan?
Area 58

jeff

Ja, Cambuurshop of blijft die op het Cambuurplein?   8P