Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Staat een behoorlijk positief stuk in de LC over de nieuwe ijshal, inclusief een kleine sneer naar DKV. Nu ons nieuwe stadion nog.  |:)


El Ma-kri-niii

Citaat van: DK op september 22, 2015, 09:11:20
http://www.lc.nl/friesland/cambuur-bios-lastiger-door-pathe-19092283.html

goh, verrassend!  :zucht
Kunnen de Leeuwarder Bioscopen niet verhuizen naar het nieuwe stadion? Ik geef je op een blaadje dat ze het in de binnenstad verliezen van Pathé, bij het WTC biedt nieuwe kansen.

Galdiano

Tivoli en Cinema draaien onwijs slecht. Bundel de krachten (zelfde eigenaar) en ga verhuizen naar 1 locatie. Dit is de enige manier om alles draaiende te houden. Anders zitten we straks met alleen pathe.

Maar financieel moet je wel kunnen en durven investeren dat is vraag 2.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Area 58

DK

Citaat van: Yellow Army op september 22, 2015, 09:29:33
Tja, deze man is dan ook niet geheel objectief lijkt me.

daar hoef je ook niet objectief voor te zijn, dat begrijpt iedereen toch?  inderdaad misschien een idee om de Leeuwarder Bioscopen te verhuizen, maar dan nog...

Utekleitrokken

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 22, 2015, 09:25:53
Kunnen de Leeuwarder Bioscopen niet verhuizen naar het nieuwe stadion? Ik geef je op een blaadje dat ze het in de binnenstad verliezen van Pathé, bij het WTC biedt nieuwe kansen.

Vertel eens, wat voor kansen? Uiterst kansloos vind ik het, voor een stadje als Leeuwarden, om twee bioscopen te hebben. Laat staan dat ze hemelsbreed een kilometer uitelkaar liggen.

(in het geval dat er een bioscoop in het nieuwe stadion komt en de Pathe up and running is)

El Ma-kri-niii

Citaat van: Utekleitrokken op september 22, 2015, 11:35:28
Vertel eens, wat voor kansen? Uiterst kansloos vind ik het, voor een stadje als Leeuwarden, om twee bioscopen te hebben. Laat staan dat ze hemelsbreed een kilometer uitelkaar liggen.

(in het geval dat er een bioscoop in het nieuwe stadion komt en de Pathe up and running is)
Als je een film wilt combineren met een etentje of borrel in het centrum, ga je naar Pathé. Als je alleen een film wilt zien naar het Cambuurstadion. Is makkelijker te bereiken, en daar kun je gratis en naast de deur parkeren. Bovendien, de winnaar van twee concurrerende bedrijven is meestal de consument.

Geel-Blauw HERT

Citaat van: Geel-Blauw HERT op september 02, 2015, 09:50:24
ik lees net dat de politiek heeft ingestemd met de pathe bioscoop in het centrum. Was een bioscoop niet de kurk waar het hele WTC-plan op drijft?

Citaat van: Lore op september 02, 2015, 10:12:10
Nee, dat zijn twee andere grote bedrijven! Daarnaast hebben de bioscopen in het centrum ooit aangegeven dat zij het jammer vonden dat de gemeente niet met hun in gesprek is gegaan. Bijkomende voordeel is dat de centrum-bioscopen nu wel iets moeten. Misschien is een verhuizing naar het stadion nu wel extra aantrekkelijk!

dit was een eerdere reactie op mijn vraag wat het gevolg was van het raadsbesluit over het goedkeuren van pathe naar de binnenstad.

Utekleitrokken

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 22, 2015, 11:46:57
Als je een film wilt combineren met een etentje of borrel in het centrum, ga je naar Pathé. Als je alleen een film wilt zien naar het Cambuurstadion. Is makkelijker te bereiken, en daar kun je gratis en naast de deur parkeren. Bovendien, de winnaar van twee concurrerende bedrijven is meestal de consument.

Oke, dat gratis parkeren en bereikbaarheid had ik nog niet eens over nagedacht.

moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 22, 2015, 11:46:57
Als je een film wilt combineren met een etentje of borrel in het centrum, ga je naar Pathé. Als je alleen een film wilt zien naar het Cambuurstadion. Is makkelijker te bereiken, en daar kun je gratis en naast de deur parkeren. Bovendien, de winnaar van twee concurrerende bedrijven is meestal de consument.

Dat van dat gratis parkeren is nog maar de vraag. Het is immers de duurste ruimte om te creëren (levert niet direct geld op en kost per m2 wel behoorlijk wat). Daarnaast kun je bij concurrentie ook dubbel zo hard genaaid worden :)
In Henk en Sandor we trust

SCC-J

Dat gratis parkeren kan je wel vergeten.

El Ma-kri-niii

Toen bij die persconferentie is aangegeven dat het de bedoeling was dat parkeren daar gratis zou zijn. Bij het stadion van Roda JC is dat ook het geval, en ik denk ook dat het belangrijk is voor het slagen van zo'n project.

Yellow Army

Citaat van: DK op september 22, 2015, 09:43:48
daar hoef je ook niet objectief voor te zijn, dat begrijpt iedereen toch?  inderdaad misschien een idee om de Leeuwarder Bioscopen te verhuizen, maar dan nog...

Wat ik bedoel te zeggen is dat deze man zijn eigen handel probeert te beschermen. Wat nou als die nieuwe bioscoop dermate vernieuwend en beter blijkt dan Pathe, dan is Pathe dus de lul en dus ook deze meneer.
Area 58

DK

Citaat van: Yellow Army op september 22, 2015, 18:19:46
Wat ik bedoel te zeggen is dat deze man zijn eigen handel probeert te beschermen. Wat nou als die nieuwe bioscoop dermate vernieuwend en beter blijkt dan Pathe, dan is Pathe dus de lul en dus ook deze meneer.

klopt, die man spreekt inderdaad voor eigen parochie. Maar welke bioscoopexploitant wil nog investeren bij Cambuur wanneer er al 3 bioscopen, waaronder een Pathe, in de binnenstad te vinden zijn.

Ik vraag me af wie er hier iets te verwijten valt: Cambuur, want de plannen laten wel heel lang op zich wachten... of de gemeente/Henk Deinum, die een bioscoop gewoon toe laat in de binnenstad, terwijl hij weet heeft van de plannen van Cambuur..  affijn, ik denk dat de kansen op een stadion hierdoor wel weer een stukje kleiner worden..