Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Geel-Blauw HERT

ik lees net dat de politiek heeft ingestemd met de pathe bioscoop in het centrum. Was een bioscoop niet de kurk waar het hele WTC-plan op drijft?

Lore

Citaat van: Geel-Blauw HERT op september 02, 2015, 09:50:24
ik lees net dat de politiek heeft ingestemd met de pathe bioscoop in het centrum. Was een bioscoop niet de kurk waar het hele WTC-plan op drijft?

Nee, dat zijn twee andere grote bedrijven! Daarnaast hebben de bioscopen in het centrum ooit aangegeven dat zij het jammer vonden dat de gemeente niet met hun in gesprek is gegaan. Bijkomende voordeel is dat de centrum-bioscopen nu wel iets moeten. Misschien is een verhuizing naar het stadion nu wel extra aantrekkelijk!

Geel-Blauw HERT

Citaat van: Lore op september 02, 2015, 10:12:10
Nee, dat zijn twee andere grote bedrijven! Daarnaast hebben de bioscopen in het centrum ooit aangegeven dat zij het jammer vonden dat de gemeente niet met hun in gesprek is gegaan. Bijkomende voordeel is dat de centrum-bioscopen nu wel iets moeten. Misschien is een verhuizing naar het stadion nu wel extra aantrekkelijk!

ah weer wat wijzer, vond het al zo opmerkelijk dat dit besluit zo tussen 'neus en lippen' werd genomen. Zonder nu namen te noemen, is het al wel algemeen bekend welk type bedrijven dit zijn?

kickandrush

Citaat van: Geel-Blauw HERT op september 02, 2015, 11:09:40
ah weer wat wijzer, vond het al zo opmerkelijk dat dit besluit zo tussen 'neus en lippen' werd genomen. Zonder nu namen te noemen, is het al wel algemeen bekend welk type bedrijven dit zijn?

Ik weet niet of dat hier al vermeld mag worden, maar de ene is een grote farce en de andere een fopwinkel.

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op september 02, 2015, 13:53:51


Ik weet niet of dat hier al vermeld mag worden, maar de ene is een grote farce en de andere een fopwinkel.
Het alternatief is een synagoge en een moskee ;)

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op september 02, 2015, 14:32:14
Het alternatief is een synagoge en een moskee ;)

Dat is wat kickandrush zegt toch? Een farce en een fopwinkel

666

 
Citaat van: brambo3004 op september 02, 2015, 16:55:11
Dat is wat kickandrush zegt toch? Een farce en een fopwinkel

:_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op september 02, 2015, 16:55:11
Dat is wat kickandrush zegt toch? Een farce en een fopwinkel
Jij snapt het  :y :thumbsup

klaas

Ik hoopte lange tijd het verbouwen werd, Cambuur hoort in de wijk.
Maar in mijn achterhoofd denk ik ook wel naar WTC voor de groei van Cambuur

poelie-lwd

Citaat van: klaas op september 02, 2015, 23:33:22
Ik hoopte lange tijd het verbouwen werd, Cambuur hoort in de wijk.
Maar in mijn achterhoofd denk ik ook wel naar WTC voor de groei van Cambuur

Dronken Klaas of Klaas met een 'beroemde' VV Leeuwarden vader?  _O_

Welkom!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op september 03, 2015, 14:57:13
Dronken Klaas of Klaas met een 'beroemde' VV Leeuwarden vader?  _O_

Welkom!
Doe de laatste maar. Dronken Klaas zou iets als dit getypt hebben

Ik loopte kddmge tifd fat jet bewroucen werd; Bamcuuw hpper in de qijk

Geelblauwstiens

 :_schater
Citaat van: Dokkumer op september 03, 2015, 23:13:47
Doe de laatste maar. Dronken Klaas zou iets als dit getypt hebben

Ik loopte kddmge tifd fat jet bewroucen werd; Bamcuuw hpper in de qijk

hobbes

http://www.lc.nl/friesland/bond-kritisch-over-horeca-cambuur-19037953.html

Weer een mooie misleidende kop van ons dagblad. Ten eerste denk je aan de Knvb en aan het huidige stadion. Blijkt het de horeca bond die bang is voor concurrentie bij het nieuwe stadion.

RotterdamLeeuwarden

Als ze zo al beginnen dan zal de eerste paal nooit geslagen worden.
Een stadion bouwen zal nu eenmaal concurrentie opleveren in bepaalde sectoren dus tja.......
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)