Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: De Gast op juni 08, 2015, 17:29:27
Ik bedoel dus dat ze bij Ajax inmiddels dicht op het veld zitten.. althans de lange zijdes.. en bij Groningen inmiddels ook. Maar dat dit in eerste instantie bij beide clubs niet het geval was  :)

Bedoel je dan in dit topic dat hij eigenlijk een topper is?  :zweep

De Gast

 :devil

Ik ben zeker een groot fan van deze man.. alleen zou ik hem soms niet in de basis zetten

Stiens


SCC-J

Raar, aanmelding was maandag al gesloten volgens de KVC website.

jeff

Cambuur had op twitter een reactie aan iemand gegeven dat het termijn verlengd is

papier

Wat een gelul ook :') met zulke afspraken ga je geen stadion afkrijgen hoor

Cambuur LWD

Voor de liefhebbers interview van Crone nav onderzoek veiligheid huidige stadion:
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/auditteam-cambuurstadion-een-stuk-veiliger-geworden

Bascambuur


oostside

Citaat van: Bascambuur op juni 25, 2015, 11:34:10
http://www.lc.nl/friesland/nieuwe-pathebioscoop-met-veel-glas-18788433.html

Dan zou er dus geen bioscoop bij het nieuwe stadion komen.

Was het niet Tivoli die misschien de concurrentie met Pathé in de binnenstad zou willen vermijden?

Mogelijk bioscoop bij bouw nieuw stadion hoeft niet perse direct aan Pathé te zijn gekoppeld.

Galdiano

Tivoli en cinema vallen toch om. Veel te oud bollig en nooit met de tijd meegegaan.
Nu komt Pathé en ze beginnen te janken.
Laat naast Pathé ook maar een bios in het Cambuur stadion komen.
Komen er in het centrum weer twee grote panden leeg waar aansprekende mode ketens in kunnen komen, aangezien er te weinig grote panden beschikbaar zij .
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Ik was onder de indruk dat een naamgever van een stadion honderdduizenden euro's per jaar zou betalen.

http://www.tubantia.nl/sport/heracles/polman-laat-zich-het-stadion-van-heracles-niet-uitjagen-1.5064044

Blijkt dat het per jaar om minder dan 100.000 euro gaat. Willen we voor dat bedrag onze club verhoeren aan de commercie?
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

#4046
Citaat van: moodygrunn op juli 08, 2015, 13:20:27
Ik was onder de indruk dat een naamgever van een stadion honderdduizenden euro's per jaar zou betalen.

http://www.tubantia.nl/sport/heracles/polman-laat-zich-het-stadion-van-heracles-niet-uitjagen-1.5064044

Blijkt dat het per jaar om minder dan 100.000 euro gaat. Willen we voor dat bedrag onze club verhoeren aan de commercie?
Ze kunnen nu meer, veel meer geld krijgen,alleen houd de huidige sponsor dat tegen...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2015, 13:23:45
Ze kunnen nu meer, veel meer geld krijgen,alleen houd de huidige sponsor dat tegen...

Maar die beste man heeft natuurlijk volledig gelijk. Er ligt een overeenkomst en dat is een weloverwogen beslissing geweest. Nu wil de club ineens van zijn naam af. Tsjah, dan had je maar niet moeten tekenen.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op juli 08, 2015, 14:50:27
Maar die beste man heeft natuurlijk volledig gelijk. Er ligt een overeenkomst en dat is een weloverwogen beslissing geweest. Nu wil de club ineens van zijn naam af. Tsjah, dan had je maar niet moeten tekenen.
Ja en nee.. Er is wel een nieuwe situatie ontstaan..
IN HENK WE TRUST!!!

johnmillwall

De twee nieuwe tribunes bij de Eagles schieten al aardig op, zij krijgen zeker een mooi stadion op hun huidige locatie en komen vast binnen een paar jaar terug in de eredivisie, dan zijn zij  nog de enige volksclub in een woonwijk met een Engels aandoende stadion.
http://www.ga-eagles.nl/webcam-verbouwing-adelaarshorst/