Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Persoonlijk vind ik het authentieker. Maar t liefst heb ik ook houten bankjes en n scorebord waar de score nog met de hand moet worden aangepast

Cor

Citaat van: dizzhead op juni 07, 2015, 19:46:23
Persoonlijk vind ik het authentieker. Maar t liefst heb ik ook houten bankjes en n scorebord waar de score nog met de hand moet worden aangepast

Daarom ben je op Malta gaan wonen  :_schater

Bascambuur

Ik vind open hoeken ook veel mooier, past beter bij een voetbalstadion naar mijn mening. Stadions met dichte hoeken zijn vaak van die lelijke betonbakken.

Cambuur LWD

Citaat van: SCC op juni 07, 2015, 18:48:43
Vind dichte hoeken juist mooier. Dicht op het veld zou natuurlijk grote klasse zijn ,maar weet niet of men dat aandurft.

Waarom zullen ze het niet aandurven? Enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat ze bang zijn dat supporters op het veld komen met agressieve bedoelingen. Dat kan nu ook en dat gebeurd nu ook niet, omdat er hoge straffen zijn. De angst zit nog van vroeger toen er vaak supporters op het veld gingen en dat er veel vandalisme voorkwam in stadions. Daarom hebben stadion van 15 a 20 jaar geleden allemaal van die lelijke grachten en hoge tribunes (bv. De Arena).

Maar dat is nu niet meer van deze tijd, we zitten nu in de overgang dat weer meer mogelijk is  (staantribunes, geen hekken, dicht op het veld). Laten we dan ook vooruit kijken in de tijd. Met hoge straffen gebeurd er minder snel iets, zie Engeland. Als we nu niet kiezen voor tribunes dicht bij het veld dan zal het lang duren voor we wel een stadion hebben met tribunes tegen het veld.

De Gast

Tribunes moeten inderdaad ook dicht tegen het veld. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen. Daar is Ajax al de fout mee ingegaan, Groningen ook en bij Zwolle hebben ze er vast ook al spijt van dat ze het niet hebben gedaan. Maar geen open hoeken svp..


AL

Citaat van: De Gast op juni 07, 2015, 20:48:39
Tribunes moeten inderdaad ook dicht tegen het veld. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen. Daar is Ajax al de fout mee ingegaan, Groningen ook en bij Zwolle hebben ze er vast ook al spijt van dat ze het niet hebben gedaan. Maar geen open hoeken svp..

Groningen niet dicht op het veld??? Wil je op het veld zitten??

De Gast

Even beter lezen misschien AL..

Pielkebuus

De Groningen Fanatics zitten toch echt dicht op het veld hoor..

speculeter

Citaat van: Pielkebuus op juni 08, 2015, 09:51:42
De Groningen Fanatics zitten toch echt dicht op het veld hoor..
inderdaad...zou mooi zijn als zoiets bij ons ook kan.

Marc S

Citaat van: De Gast op juni 08, 2015, 07:25:55
Even beter lezen misschien AL..


Hij is niet de enige dan hoor, het staat erg vreemd geformuleerd.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op juni 07, 2015, 20:48:39
Tribunes moeten inderdaad ook dicht tegen het veld. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen. Daar is Ajax al de fout mee ingegaan, Groningen ook en bij Zwolle hebben ze er vast ook al spijt van dat ze het niet hebben gedaan. Maar geen open hoeken svp..

Citaat van: De Gast op juni 08, 2015, 07:25:55
Even beter lezen misschien AL..

Ook ik lees het alsof de tribunes van Groningen niet kort op het veld staan

Yellow Army

Area 58

dizzhead

Je schrijft toch duidelijk dat ze er bij Ajax al de fout mee in zijn gegaan, om vervolgens te stellen dat dit in Groningen ook het geval is. Het woordje 'ook' refereert hierbij automatisch bij het eerder geschreven (voor de komma) stukje proza.

Cor


De Gast

Ik bedoel dus dat ze bij Ajax inmiddels dicht op het veld zitten.. althans de lange zijdes.. en bij Groningen inmiddels ook. Maar dat dit in eerste instantie bij beide clubs niet het geval was  :)