Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: 058-4life op juni 04, 2015, 16:22:44
Spermabank bedoelst??  l8l
Als jij daar gelukkig van wordt....
IN HENK WE TRUST!!!

058-4life

Ook niet van een een Rabo, ABN of welke bank dan ook.

SCC-J

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:06:44
Een bank?
graag een pinautomaat!

Bij het zwolle stadion is de dichtstbijzijnde pinautomaat 3km lopen.

Geelblauwstiens

Citaat van: SCC-J op juni 04, 2015, 17:44:59
graag een pinautomaat!

Bij het zwolle stadion is de dichtstbijzijnde pinautomaat 3km lopen.
zou ook m'n laatste zijn om juist daar te zoeken naar een pinautomaat....

Cor

Citaat van: SCC-J op juni 04, 2015, 17:44:59
graag een pinautomaat!

Bij het zwolle stadion is de dichtstbijzijnde pinautomaat 3km lopen.

In de Isala kliniek vind je wel een pinautomaat, ligt er bijna naast  :_schater

Vakje 9

Citaat van: SCC-J op juni 04, 2015, 17:44:59
graag een pinautomaat!

Bij het zwolle stadion is de dichtstbijzijnde pinautomaat 3km lopen.

Consumpties( :ams) met pin of contactloos kunnen afreken ;) 

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op juni 05, 2015, 06:31:53
In de Isala kliniek vind je wel een pinautomaat, ligt er bijna naast  :_schater
Daar is wel sfeer...

De Gast



Zoiets zie ik hier wel graag. Stadion met 1 ring en een geweldige uitstraling.

666

Citaat van: De Gast op juni 07, 2015, 12:31:40


Zoiets zie ik hier wel graag. Stadion met 1 ring en een geweldige uitstraling.

Mooi stadion..   CapaciteitCapaciteit 20.000
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC-J

Citaat van: De Gast op juni 07, 2015, 12:31:40


Zoiets zie ik hier wel graag. Stadion met 1 ring en een geweldige uitstraling.
Geweldige uitstraling? vind het maar een 13 in een dozijn stadion.

Utekleitrokken

Citaat van: 666 op juni 07, 2015, 12:48:49
Mooi stadion..   CapaciteitCapaciteit 20.000

Veel te groot dus ;)

Marc S

Haal de hoeken weg en je bent al aardig op weg naar de 15000

Cambuur LWD

Citaat van: De Gast op juni 07, 2015, 12:31:40


Zoiets zie ik hier wel graag. Stadion met 1 ring en een geweldige uitstraling.

1 ring is inderdaad wel mooi!  |:) :0= Maar de tribunes moeten tegen het veld. Zoals dit:

Verder is het stadion niet mooi, maar tribunes dicht op het veld geeft veel meer sfeer

Cambuur123

Hoeken moeten sws open, zodat alle mensen die nu op noord zitten gewoon weer op een sfeertribune kunnen gaan staan. Een sfeervak is voor onze club te klein, zou zonde zijn.

SCC

Vind dichte hoeken juist mooier. Dicht op het veld zou natuurlijk grote klasse zijn ,maar weet niet of men dat aandurft.

Wat ik me afvraag (serieus): wat is de reden dat sommigen de voorkeur geven aan open hoeken?