Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2015, 11:02:40
Over welke macht heb je het?

Met macht bedoel ik bedrijven die een monopoly positie hebben.  De al eerder genoemde Leeuwarder Bioscopen bijvoorbeeld.
En verder de woonbedrijven op de Centrale. Die zitten niet te wachten op een IKEA. Dat zal ze de helft aan inkomsten schelen.

Een IMAX en een IKEA bij het stadion zullen een geweldige impuls geven aan je stad.

Grijskijkert

Citaat van: Treb op juni 01, 2015, 11:07:28
Met macht bedoel ik bedrijven die een monopoly positie hebben.  De al eerder genoemde Leeuwarder Bioscopen bijvoorbeeld.
En verder de woonbedrijven op de Centrale. Die zitten niet te wachten op een IKEA. Dat zal ze de helft aan inkomsten schelen.

Een IMAX en een IKEA bij het stadion zullen een geweldige impuls geven aan je stad.
Nee oke, wat ik bedoel, wat willen ze doen? Dreigen met weggaan/vertrek? Dat zie ik niet snel gebeuren, en wel dan komen er wel weer anderen..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: roepieh op juni 01, 2015, 09:23:41
het volledige artikel geeft meer duidelijkheid. Projectontwikkelaar praat met Pathe of zij naar het stadion willen. De holding van de lwd bioscopen wil ook naar het stadion en gaat de bioscopen in de binnenstad dan veranderen qua concept.

Daarnaast is er nog een andere bioscoop keten in beeld, JT.

Maar als Pathe nou meteen een IMAX gaat bouwen in het stadion, dat zou pas echt een aanvulling zijn!!

Vraagje mijnerzijds, wat is IMAX? Ik ben allen bekend met BETAMAX  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Treb

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2015, 11:12:01
Nee oke, wat ik bedoel, wat willen ze doen? Dreigen met weggaan/vertrek? Dat zie ik niet snel gebeuren, en wel dan komen er wel weer anderen..

Vervelende rechtzaken gaan beginnen en eindeloos rekken.

Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2015, 11:14:42
Vraagje mijnerzijds, wat is IMAX? Ik ben allen bekend met BETAMAX  :_schater

Ik heb Betamax moeten googlen  8P

Maar je weet best wat ik bedoel ;)

Grijskijkert

Citaat van: Treb op juni 01, 2015, 11:18:59
Vervelende rechtzaken gaan beginnen en eindeloos rekken.

Dan moeten wij niks meer kopen bij die zaken...en gaat het hun dubbel kosten, geen of minder inkomsten en de rechtszaken,als je dat kan organiseren dan piepen ze wel anders..
IN HENK WE TRUST!!!

roepieh

Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2015, 11:14:42
Vraagje mijnerzijds, wat is IMAX? Ik ben allen bekend met BETAMAX  :_schater

IMAX is een filmformaat dat is ontworpen door de IMAX Corporation. Films kunnen op een veel groter scherm worden weergegeven dan op normale filmschermen. Door de hoge resolutie is het beeld toch nog scherp. Een standaard IMAX-scherm is 22 meter breed en 16 meter hoog, maar kan ook groter zijn. Films zijn vaak digitaal, en anders een 70 mm film.

In Nederland momenteel alleen in de randstad en brabant. Filmliefhebbers uit het noorden rijden nu voor een dergelijke filmbeleving naar Amsterdam Arena Pathe... Als je nou een dergelijke filmzaal gaat organiseren heb je voor Noord Nederland echt iets unieks waarmee je ook uit een bredere regio publiek trekt en voor de deur parkeren is daarbij wel handig...

Maar 't zal wel bij dromen blijven :wall met ons kneuterige gemeente bestuur...

Cor

Citaat van: Treb op juni 01, 2015, 11:07:28
Met macht bedoel ik bedrijven die een monopoly positie hebben.  De al eerder genoemde Leeuwarder Bioscopen bijvoorbeeld.
En verder de woonbedrijven op de Centrale. Die zitten niet te wachten op een IKEA. Dat zal ze de helft aan inkomsten schelen.

Een IMAX en een IKEA bij het stadion zullen een geweldige impuls geven aan je stad.

Van mij mogen ze komen, maar een geweldige impuls? Dat is een beetje management gebrabbel om iets door te drukken  :clint

roepieh

overigens, een IKEA gaat nooit in Leeuwarden komen. Met Zwolle als nieuwste vestiging is IKEA in Nederland wel klaar. En de combinatie met een stadion is al helemaal niet te maken aangezien een standaard IKEA vestiging inclusief parkeerterrein etc groter is dan een gemiddeld stadion (qua bouwoppervlakte).

papier

Citaat van: roepieh op juni 01, 2015, 17:10:56
overigens, een IKEA gaat nooit in Leeuwarden komen. Met Zwolle als nieuwste vestiging is IKEA in Nederland wel klaar. En de combinatie met een stadion is al helemaal niet te maken aangezien een standaard IKEA vestiging inclusief parkeerterrein etc groter is dan een gemiddeld stadion (qua bouwoppervlakte).

Maar over de kleuren hoeven ze niet te discussiƫren dus dat scheelt

dizzhead

Dan kan er look wel n ns station en belastingkantoor bij

Pielkebuus

Makro dan ook maar even verhuizen naar het stadion.

DK

Burger King, KFC, IMAX, IKEA, Holland Casino, Monkey Town, Kartbaan, hoofdkantoor FIFA, Health City / Ursus, Hooters..   ik zie opties genoeg, wie nog meer??

IsmailvanEssen

#4002
Ikea komt sowieso niet en houden altijd aan hetzelfde principe vast.. elke winkel is hetzelfde, zelfs hier in BG zijn ze het zelfde..

Misschien een mooi hotel/spa center/fitness & wellness center..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

058-4life

Spermabank bedoelst??  l8l