Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: el haj op mei 19, 2015, 23:52:03
Groen licht voor nieuw Cambuurstadion


Bedankt El Haj  _O_ _O_ dit krijg ik anders nooit te lezen hier in dit gehucht
Henk, held, bedankt

Nightmarelwd

Wanneer je vooruit wilt als club dan is het WTC een logische keus.  Ik vind het ook jammer dat het niet kan op de huidige locatie.

Ik lees dat we onze identiteit kwijtraken, geen volkclub meer zijn bij het WTC etc.

We moeten er zelf straks een onneembare vesting van maken. Sfeer maken ligt de verantwoordelijkheid bij ons.

Een nieuw stadion op de huidige plek is ook van beton en had je ook moeten afwachten of het allemaal zo blijft zoals het nu is. De wijk om het stadion veranderd ook. De Insulindestraat worden de woningen binnenkort gesloopt en komt nieuwbouw voor terug.

Komende drie jaar genieten van het oude stadion en dan in 2018 naar het nieuwe en gaan voor de playoffs voor de EL.

MI-Sider for Life

speculeter

Citaat van: Nightmarelwd op mei 20, 2015, 14:07:41
Wanneer je vooruit wilt als club dan is het WTC een logische keus.  Ik vind het ook jammer dat het niet kan op de huidige locatie.

Ik lees dat we onze identiteit kwijtraken, geen volkclub meer zijn bij het WTC etc.

We moeten er zelf straks een onneembare vesting van maken. Sfeer maken ligt de verantwoordelijkheid bij ons.

Een nieuw stadion op de huidige plek is ook van beton en had je ook moeten afwachten of het allemaal zo blijft zoals het nu is. De wijk om het stadion veranderd ook. De Insulindestraat worden de woningen binnenkort gesloopt en komt nieuwbouw voor terug.

Komende drie jaar genieten van het oude stadion en dan in 2018 naar het nieuwe en gaan voor de playoffs voor de CL

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 09:16:04
Blijft genoeg over anders... Tenminste dat zegt Hessel Meijer van Wyckerveste. Werden genoeg voorbeelden gegeven..

Die lui van Wyckerveste.... hebben die al eens een fatsoenlijk stadion geproduceerd? Zat even op hun website... Beveren nee bedankt. Zwolle donder op. Roda, ook teveel afstand tot het veld.

Bernardo

Roda is toch net zover van het veld als ons huidige stadion?

papier

Citaat van: Bernardo op mei 20, 2015, 20:14:16
Roda is toch net zover van het veld als ons huidige stadion?

West/Noord misschien, Oost/Zuid zitten er volgens mij wel dichterop hoor. Moet natuurlijk zoals bij Groningen dat lijkt me duidelijk.

Lore

Citaat van: papier op mei 20, 2015, 20:13:08
Die lui van Wyckerveste.... hebben die al eens een fatsoenlijk stadion geproduceerd? Zat even op hun website... Beveren nee bedankt. Zwolle donder op. Roda, ook teveel afstand tot het veld.

Daar ben je als club zelf bij toch? Wat mij betreft  kunnen wij Groningen wel als voorbeeld nemen. Tenminste wat betreft de binnenkant. Zeker dat je vanaf de loopring het veld nog kan zien.

Grijskijkert

Citaat van: papier op mei 20, 2015, 20:13:08
Die lui van Wyckerveste.... hebben die al eens een fatsoenlijk stadion geproduceerd? Zat even op hun website... Beveren nee bedankt. Zwolle donder op. Roda, ook teveel afstand tot het veld.
Hangt van de input die ze krijgen.. Zoals vermeld het Zwolle stadion mocht niks kosten en dat zie aan alles.. Het Roda stadion is in vergelijk met het Zwolle stadion 10 stappen vooruit.. Dus als we het Roda stadion als basis nemen en dat aangepast wordt aan onze wensen, dan zijn we er lijkt me...

Ik hoorde tijdens de persconferentie dat er gesproken werd over een aantal toeschouwers en sponsorplaatsen is dit totaal 15000 of is het 15000 en 2500(geloof dat dit aantal door Smid werd genoemd) sponsorplaatsen?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

PvdA: 'Positieve uitstraling Cambuur'


LEEUWARDEN - De PvdA in Leeuwarden denkt dat de komst van een nieuw Cambuur Stadion bij het WTC-gebied een kans voor de hele stad is.

Cambuur wil namelijk in 2018 een nieuw stadion betrekken omdat het huidige complex sterk verouderd is. Om het te bekostigen, zijn er diverse winkel- en vrijetijdsfuncties noodzakelijk bij het stadion. Dat kan alleen als de binnenstad aantrekkelijk blijft, stelt PvdA-raadslid Jelmer Staal op de website van de partij.

Positieve uitstraling
,,Het is goed dat Cambuur plannen maakt voor een nieuw stadion. De club heeft ons overtuigd dat dit noodzakelijk is voor een duurzame toekomst: sportief en financieel. In het huidige stadion met de huidige faciliteiten is een stabiel verblijf in de eredivisie niet mogelijk. Wij zien het belang van een goed presterend Cambuur. Het draagt bij aan een positieve uitstraling van Leeuwarden binnen en buiten Friesland'', aldus Staal.

De PvdA hoopt dat Cambuurs plannen de stad versterkt en aantrekkelijker maakt. Ook wil de partij overlast met de naastgelegen buurt zoveel mogelijk voorkomen. De gevolgen voor het Cambuurplein, wanneer het stadion verdwijnt, moeten ook worden besproken.
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Vraagje...Wie bepaalt er nu Hoe het stadion er van binnen uit komt te zien?
De projectontwikkelaar?
Cambuur?
In hoeverre hebben wij als supporters nog inspraak?

hobbes

http://www.lc.nl/friesland/achterban-cambuur-voelt-niks-voor-verhuizing-18670353.html

Weer een mooi opruiend stukje van ons plaatselijke dagblad, altijd opzoek naar de negatieve kant.

Grijskijkert

#3942
Citaat van: speculeter op mei 21, 2015, 09:53:04
Vraagje...Wie bepaalt er nu Hoe het stadion er van binnen uit komt te zien?
De projectontwikkelaar?
Cambuur?
In hoeverre hebben wij als supporters nog inspraak?
Cambuur...Er zal een budget voor het stadion zijn en daar moet Cambuur binnen blijven.. En ik denk dat er gewoon veel in overleg gebeurt..

Naar goede ideeën zullen ze vast luisteren...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op mei 21, 2015, 10:17:19
http://www.lc.nl/friesland/achterban-cambuur-voelt-niks-voor-verhuizing-18670353.html

Weer een mooi opruiend stukje van ons plaatselijke dagblad, altijd opzoek naar de negatieve kant.
Die ondernemer denkt alleen maar aan zijn poen en denkt totaal niet in het belang van Cambuur en probeert  daarbij te stoken met zijn 100 miljoen extra.. En die oudjes hebben moeite met elke verandering.. Het is jammer, maar beter voor de club..
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 11:17:05
Die ondernemer denkt alleen maar aan zijn poen en denkt totaal niet in het belang van Cambuur en probeert  daarbij te stoken met zijn 100 miljoen extra.. En die oudjes hebben moeite met elke verandering.. Het is jammer, maar beter voor de club..

En op zich snap ik die ondernemer ook heel goed, maar laat dan ook ondernemers aan het woord die juist kansen zien bij het nieuwe stadion. Altijd maar dat negatieve naar voren halen