Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Marc S op mei 19, 2015, 21:15:40
meeste mensen die ik er over heb gesproken zijn er hartstikke blij mee..

Het is maar net aan wie je het vraagt.

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op mei 19, 2015, 14:25:36
- Hoge lichtmasten, geen verlichting aan het dak

Een absolute must! Alle nieuwbouw stadions hebben dit helaas niet meer  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 21:29:45
De riepe zit kwalitatief beter in elkaar dan de LC ooit voor elkaar zal krijgen. Sterker nog, mijn konijn wil er niet eens op schijten in zijn hok, ik bedoel maar...

Flutkrant!
Moet je het beestje de papieren versie een keer geven :P
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 21:46:14
beetje respect is wel op zijn plaats niet? daap
Respect? Waarvoor? Voor het suggestieve "onderzoek" van de Geeuwarder? Een gast die van voetbal houdt en in een Chelsea apenpakje rondloopt kan ik niet serieus nemen (iets met support your locals).

Marc S

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 21:46:14
beetje respect is wel op zijn plaats niet? of ben jij hier de achterban?

Heeft niets met wel of geen respect te maken maar meer dat dit onderzoek compleet waardeloos is. Ze ondervragen wel 5 mensen en noemen dat de achterban. Waarvan 1 afhankelijk is van de mensen die naar het stadion gaan voor de inkomsten. En een liefhebber in een heus Chelsea pakkie.

Bernardo

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 21:54:32
de lc boeit me eigenlijk helemaal geen reet. omdat hij in een Chelsea pakje  traint moet je hem niet serieus nemen? wat maakt t uit wat je aan heb. Ik kan die jonge en die komt al wat jaren bij cambuur.

Hij zegt zelf in een filmpje dat hij geen Cambuur supporter is, maar meer een voetbal liefhebber.

Grijskijkert

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 21:54:32
de lc boeit me eigenlijk helemaal geen reet. omdat hij in een Chelsea pakje  traint moet je hem niet serieus nemen? wat maakt t uit wat je aan heb. Ik kan die jonge en die komt al wat jaren bij cambuur.
Ik kan me nog wel een paar uitspraken van die familie m.b.t. Cambuur heugen en dat zet ze gelijk in een ander daglicht...
IN HENK WE TRUST!!!

Johan058...

ik vind t persoonlijk een zware tegenvaller dat we naar het WTC gaan. Ik hoop echt dat dit niet tenkoste zou gaan aan de identiteit die we nu hebben, daar ben ik best wel bang voor.

brambo3004

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 22:00:51
ik vind t persoonlijk een zware tegenvaller dat we naar het WTC gaan. Ik hoop echt dat dit niet tenkoste zou gaan aan de identiteit die we nu hebben, daar ben ik best wel bang voor.

En daar ben ik het nou helemaal mee eens.

Grijskijkert

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 22:00:51
ik vind t persoonlijk een zware tegenvaller dat we naar het WTC gaan. Ik hoop echt dat dit niet tenkoste zou gaan aan de identiteit die we nu hebben, daar ben ik best wel bang voor.
NAC is wel een goed voorbeeld, kreeg een nieuw stadion en de sfeer bleef ook goed en het bleef een volksclub...
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 21:54:32
de lc boeit me eigenlijk helemaal geen reet. omdat hij in een Chelsea pakje  traint moet je hem niet serieus nemen? wat maakt t uit wat je aan heb. Ik kan die jonge en die komt al wat jaren bij cambuur.
Ik ken mezelf en kom ook al 35 jaar bij Cambuur, maar zal het van mijn levensdagen niet in mijn botte harses halen om ook maar iets van een andere club aan te trekken. Dus een Woming United FC string zal ik van mijn leven niet dragen :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 19, 2015, 22:05:01
Ik ken mezelf en kom ook al 35 jaar bij Cambuur, maar zal het van mijn levensdagen niet in mijn botte harses halen om ook maar iets van een andere club aan te trekken. Dus een Woming United FC string zal ik van mijn leven niet dragen :devil
Maar die Cambuur string draag je nog wel?
IN HENK WE TRUST!!!

Johan058...

Citaat van: Marc S op mei 19, 2015, 21:53:43
Heeft niets met wel of geen respect te maken maar meer dat dit onderzoek compleet waardeloos is. Ze ondervragen wel 5 mensen en noemen dat de achterban. Waarvan 1 afhankelijk is van de mensen die naar het stadion gaan voor de inkomsten. En een liefhebber in een heus Chelsea pakkie.
mijn excuses ik ben er niet helemaal bij met t hoofd. Ik dacht dat jullie over iemand anders hadden.  8P  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Johan058... op mei 19, 2015, 22:00:51
ik vind t persoonlijk een zware tegenvaller dat we naar het WTC gaan. Ik hoop echt dat dit niet tenkoste zou gaan aan de identiteit die we nu hebben, daar ben ik best wel bang voor.
Eerlijk is eerlijk, je verliest wel een deel van de identiteit en ik hoop dat men met de bouw van het nieuwe stadion toch probeert iets van het huidige stadion mee te nemen. Wanneer het mogelijk was om achter of op de huidige stadionlocatie te bouwen en met dezelfde mogelijkheden dan had ik me tot het uiterste in willen zetten (met vele anderen) om hier te blijven.

De slapende reus is nu eindelijk wakker en we moeten er voor waken dat hij niet weer indommelt of comateus wordt. En dan is een nieuw stadion een vereiste.

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 22:06:31
Maar die Cambuur string draag je nog wel?
Die dragen mijn vrouw, vriendin en maƮtresse :D
En mijn jongste zoon draagt uiteraard een Cambuur romper :_schater