Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op mei 19, 2015, 20:35:29
Hou op man, die lelijke dingen heb ik nooit bij het huidige stadion vinden passen, laat staan bij een nieuw stadion.
Je draait het om, want die "lelijke dingen" waren er al voordat Noord en West herbouwd werden! Maar gaan we naar een wedstrijd om naar stoeltjes te kijken of om (voor de minder fanatiekeren) op te zitten?

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op mei 19, 2015, 20:36:04
Zo is het net. In heel Noord Nederland kom je hun bouw borden tegen.
Ik heb een aantal projecten van hun van nabij meegemaakt, onder andere de school van mijn kinderen. En wat ik ook hoor, alleen maar positief. Zelfs de grootste zeikerds hebben amper wat te jammeren.

poelie-lwd

Betere partners kun je niet krijgen. Alle vertrouwen in.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op mei 19, 2015, 20:38:25
Je draait het om, want die "lelijke dingen" waren er al voordat Noord en West herbouwd werden! Maar gaan we naar een wedstrijd om naar stoeltjes te kijken of om (voor de minder fanatiekeren) op te zitten?

Ja dat klopt Dokkie, bedoelde meer dat ze die destijds ook niet mee hebben vervangen. Maar ja, geldpot zou toen wel leeg zijn geweest. En ja staan mag ook  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op mei 19, 2015, 20:56:07
Ja dat klopt Dokkie, bedoelde meer dat ze die destijds ook niet mee hebben vervangen. Maar ja, geldpot zou toen wel leeg zijn geweest. En ja staan mag ook  :X
Waarschijnlijk een centjesprobleem. Ik vind de stoeltjes overigens wel wat hebben, je ziet ze nergens anders... Ook dat is weer uniek aan Cambuur :D

Geelblauwstiens

Lc alweer aan het stemmingmaken: achterban voelt niets voor verhuizing....
Wel beste LC ik ben ook deel van de achterban en ik ben vlakvoor!!

Destroyer

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 19, 2015, 21:13:06
Lc alweer aan het stemmingmaken: achterban voelt niets voor verhuizing....
Wel beste LC ik ben ook deel van de achterban en ik ben vlakvoor!!

LC = pro DKV = geen aandacht aanbesteden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Ik vraag me af wie ze hebben gevraagd meeste mensen die ik er over heb gesproken zijn er hartstikke blij mee..

Bernardo

Staat ook filmpje bij van LC, hebben ze 5 mensen gevraagd...en dan maken ze kop: Cambuurfans niet blij met verhuizing. :_schater

poelie-lwd

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 19, 2015, 21:13:06
Lc alweer aan het stemmingmaken: achterban voelt niets voor verhuizing....
Wel beste LC ik ben ook deel van de achterban en ik ben vlakvoor!!

Een kroegbaas die zijn grootste bron van inkomsten ziet verdampen, een gast die zegt van voetbal te houden maar wel trots rondloopt in een trainingspak van Chelsea, slaapverwekkender kan niet en tot slot nog een stel ouwe hooligans die het te ver vinden fietsen maar gemakshalve even vergeten dat het gebruik van een WMO taxi ook op hun van toepassing is...   

Kortom, de achterban  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: Bernardo op mei 19, 2015, 21:17:21
Staat ook filmpje bij van LC, hebben ze 5 mensen gevraagd...en dan maken ze kop: Cambuurfans niet blij met verhuizing. :_schater

Ja en op het cambuurplein of buurt stadion  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 21:18:43
Een kroegbaas die zijn grootste bron van inkomsten ziet verdampen, een gast die zegt van voetbal te houden maar wel trots rondloopt in een trainingspak van Chelsea, slaapverwekkender kan niet en tot slot nog een stel ouwe hooligans die het te ver vinden fietsen maar gemakshalve even vergeten dat het gebruik van een WMO taxi ook op hun van toepassing is...   

Kortom, de achterban  :_schater

:_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 21:18:43
Een kroegbaas die zijn grootste bron van inkomsten ziet verdampen, een gast die zegt van voetbal te houden maar wel trots rondloopt in een trainingspak van Chelsea, slaapverwekkender kan niet en tot slot nog een stel ouwe hooligans die het te ver vinden fietsen maar gemakshalve even vergeten dat het gebruik van een WMO taxi ook op hun van toepassing is...   

Kortom, de achterban  :_schater

:_schater

jeff

Wat een artikel..... Hebben ze niks beters te doen daar ofzo?  :_schater
Een nieuwe poll hier zo een beter beeld geven van wat de achterban denkt.

poelie-lwd

De riepe zit kwalitatief beter in elkaar dan de LC ooit voor elkaar zal krijgen. Sterker nog, mijn konijn wil er niet eens op schijten in zijn hok, ik bedoel maar...

Flutkrant!
Iedereen heeft recht op mijn mening.