Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 19, 2015, 14:25:36
- Hoge lichtmasten, geen verlichting aan het dak
Gaat meer kosten.. En als de keuze is lichtmasten of echt gras,wat wordt het dan?
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 14:27:45
Maak van eisen maar wensen, dat staat een stuk beter.. De hoeken open betekend wel minder toeschouwers... Verder ben ik het aardig eens met de wensen..

Hoog inzetten ;)

dizzhead

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 14:27:45
Maak van eisen maar wensen, dat staat een stuk beter.. De hoeken open betekent wel minder toeschouwers ook mogelijkheid tot uitbreiding...


:y   :proost

DayDreamer

Citaat van: denistel op mei 19, 2015, 14:12:28
at er oek maar een mooi supportershome in komt..het hertje is qua sfeer echt geweldig maar bij een beetje
drukte is al smel vol daar en dat houdt omzet tegen. mooie muziek instalatie er in knallen dan komt dat allemaal
wel goed

achter de goals gewoon net zo doen als nu en recht geven op sk houders om daar een plaats te kopen.

lange zijden 1 voor de sponsers en enz en andere kant een stuk familie tribune aan de ene kant  een. mooi uitvak voor 600 a
700 man (huidige uitvak is echt niet best) aan de andere kant. bist al een heel eind. bij alle tribune,s wc,s en verkooppunten
voor bier koffie enz.winkel voor merchandising en zo kenne we wel door gaan.

Nadeel van het hertje is dat het er veel te klein, maar ook veel te warm is. Ik kom eigenlijk alleen als het buiten goed te doen is, zodat je daar even een biertje kan wegtikken.

Tukker

Citaat van: Treb op mei 19, 2015, 14:18:17
Absolute eisen:

- Tribunes tot aan het veld.
- Supportershome achter de tribune met fanatieke aanhang (zie FC Utrecht)
- Sta-tribune fanatieke aanhang.
- Natuurgras
- (Deels) open hoeken (zie stadion Mainz)
- Dat het er van de buitenkant ook uitziet als een stadion en niet als een fabriek (FC Groningen).

Aanvulling?
Iets als herinnering aan het huidige stadion. Een soort van Wall of History met foto's van hoe het was
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

moodygrunn

Citaat van: Tukker op mei 19, 2015, 16:18:16
Iets als herinnering aan het huidige stadion. Een soort van Wall of History met foto's van hoe het was
Zo veel mogelijk het huidige stadion meenemen, oude stoeltjes, scorebord etc?  :P
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Die stoeltjes van oost mogen ze wel meenemen, die zitten nog steeds top!  :D

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 19, 2015, 00:33:37
Ik heb toch het vermoeden dat veel mensen hier dat scenario enthousiast gaan toejuichen.... 5 mln van zo'n sjaak? Kom maar op! Want dat geeft immers mogelijkheid tot meer geld en dus betere prestaties?!

Nee, Jupiler League is echt wel kut, maar als ik dan sta te juichen voor een 1-0 winst op Telstar, voel ik mij misschien wel meer (trotse) supporter dan bij een 3-0 winst op Vitesse...
Met financiƫle impulsen ben ik altijd blij, maar dan wel met respect voor de clubcultuur. Niet voor 10 miljoen je hele ziel verkopen aan een idioot die in het Allah Al Akhbar stadion wil spelen en het hert wil vervangen door een kameel.

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op mei 19, 2015, 16:26:25
Die stoeltjes van oost mogen ze wel meenemen, die zitten nog steeds top!  :D
Kun je straks amper nog een vak mee vullen. Die dingen worden niet meer gemaakt...
Misschien mag je bij afbraak van het huidige stadion je stoel voor een vriendenprijs kopen ;)

Geelblauwstiens

Zijn we er van overtuigd dat we met een betrouwbare partner als DijkstraDraisma geen luchtkasteel in de kop hebben?
Vergelijkbaar met VVV in Venlo en de Graafschap in Doetinchem ?

Dokkumer

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 19, 2015, 19:59:53
Zijn we er van overtuigd dat we met een betrouwbare partner als DijkstraDraisma geen luchtkasteel in de kop hebben?
Vergelijkbaar met VVV in Venlo en de Graafschap in Doetinchem ?
Ik heb er alle vertrouwen in. BBDD is een van de best gemanagde bouwbedrijven in het noorden en leveren imo ook goed werk

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 19, 2015, 20:03:53
Ik heb er alle vertrouwen in. BBDD is een van de best gemanagde bouwbedrijven in Nederland en leveren imo ook goed werk
Het zijn beide betrouwbare bedrijven, zowel BBDD als Wyckerveste...
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: Bernardo op mei 19, 2015, 16:26:25
Die stoeltjes van oost mogen ze wel meenemen, die zitten nog steeds top!  :D

Hou op man, die lelijke dingen heb ik nooit bij het huidige stadion vinden passen, laat staan bij een nieuw stadion.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op mei 19, 2015, 20:03:53
Ik heb er alle vertrouwen in. BBDD is een van de best gemanagde bouwbedrijven in het noorden en leveren imo ook goed werk

Zo is het net. In heel Noord Nederland kom je hun bouw borden tegen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 20:18:52
Het zijn beide betrouwbare bedrijven, zowel BBDD als Wyckerveste...
Wyckerveste ken ik pas sinds kort van naam, dus daar kan en wil ik niet over oordelen. Ik ben zeer geneigd je te geloven en daarmee groeit mijn vertrouwen met het uur ;)