Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 21:31:16
Man of vrouw, wat maakt het uit. Ik heb mannen en vrouwen gehoord die er net zo over denken als ik.

Dat respecteer ik alleen snap je er dan geen pepernoot van in mijn ogen. Ik je wel vaker gemeld dat ook mijn roots naast en in het stadion liggen. Ik leerde hoe ik een bal moest oppompen van Siepie, ik schopte voor het eerst in mijn leven een tegenstander de bosjes in op het trainingsveld achter Noord waar nu auto's geparkeerd staan. De vele keren dat ik lam van een hek flikkerde omdat ik zo nodig moest inpikken en dan heb ik het nog niet eens over de voetbalhistorie die er ligt...

Mijn punt is dat alles betrekkelijk is, ook het cambuurstadion. Ook al heeft het voor menig supporter een speciaal plekje verworven.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 21:28:36
Kom kom, het uiteenvallen van take that en het einde van as the world turns heb je ook overleefd toch?

Gezien jou emotionele reacties moet je wel een vrouw zijn  :proost
Lollig man!

speculeter

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 20:42:36
Ik ben dan supporter-af. Het spijt me heel erg, maar zo liggen de zaken
fijne supporter ben jij.

scclwd

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 21:44:56
Dat respecteer ik alleen snap je er dan geen pepernoot van in mijn ogen. Ik je wel vaker gemeld dat ook mijn roots naast en in het stadion liggen. Ik leerde hoe ik een bal moest oppompen van Siepie, ik schopte voor het eerst in mijn leven een tegenstander de bosjes in op het trainingsveld achter Noord waar nu auto's geparkeerd staan. De vele keren dat ik lam van een hek flikkerde omdat ik zo nodig moest inpikken en dan heb ik het nog niet eens over de voetbalhistorie die er ligt...

Mijn punt is dat alles betrekkelijk is, ook het cambuurstadion. Ook al heeft het voor menig supporter een speciaal plekje verworven.

Mooi voor je dat je zo nuchter kunt denken. Anderen kunnen dat niet.

scclwd

Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 21:50:06
fijne supporter ben jij.

T is maar net hoe je het bekijkt. Ik was en ben supporter van cambuur. Als de club verhuist is het cambuur niet meer. Indien jij er anders over denkt vind ik dat prima.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:33:25
Maar het uiteengaan van Nick en Simon wordt andere koek ;)

Die twee zuurtjes boeien mij geen hol :O

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 21:52:53
T is maar net hoe je het bekijkt. Ik was en ben supporter van cambuur. Als de club verhuist is het cambuur niet meer. Indien jij er anders over denkt vind ik dat prima.
Ik deel die mening niet. Het wordt anders, dat zeker. Maar Cambuur is en blijft Cambuur zolang het in Leeuwarden blijft. Wanneer je beste vriendin verhuist is ze toch ook nog steeds je beste vriendin? ;)
Maar wat is voor jou de keuze? Een langzamerhand zieltogend bestaan ergens in de krochten van de JL of sportief ook nog wat leuke dingen zien met vele van jouw bekenden?
Het sociale aspect is voor mij net zo belangrijk als het sportieve.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:59:58
Ik deel die mening niet. Het wordt anders, dat zeker. Maar Cambuur is en blijft Cambuur zolang het in Leeuwarden blijft. Wanneer je beste vriendin verhuist is ze toch ook nog steeds je beste vriendin? ;)
Maar wat is voor jou de keuze? Een langzamerhand zieltogend bestaan ergens in de krochten van de JL of sportief ook nog wat leuke dingen zien met vele van jouw bekenden?
Het sociale aspect is voor mij net zo belangrijk als het sportieve.

Dat er geen toekomst op het cambuurplein is geloof ik niet. En zo niet, dan maar een divisie lager.

vialli

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 21:52:53
T is maar net hoe je het bekijkt. Ik was en ben supporter van cambuur. Als de club verhuist is het cambuur niet meer. Indien jij er anders over denkt vind ik dat prima.

Je hevve wel een probleem want dat Cambuurvirus raak je nooit weer kwiet, vroeg of laat gaan je d'r weer heen :y

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 22:03:53
Dat er geen toekomst op het cambuurplein is geloof ik niet. En zo niet, dan maar een divisie lager.
Weinig. Er is wel wat mogelijk, maar niet heel erg veel. Ik heb ooit begrepen dat we qua capaciteit maar 1000 plaatsen zouden kunnen groeien en dan is de rek er daar ook wel uit.
Zouden de velden van VV Leeuwarden een serieuze optie zijn geweest (was volgens mij niet realistisch), dan had wat mij betreft daar VOL op ingezet moeten worden.

Ik respecteer je mening, alleen zie ik geen heil meer in de biercompetitie die al definitief bedorven is door toelating van de beloftenelftallen. Ben bang dat er over een jaar of 10 dan helemaal geen Cambuur meer is.

mario

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 22:03:53
Dat er geen toekomst op het cambuurplein is geloof ik niet. En zo niet, dan maar een divisie lager.

Hest de Graafschap - Almere gezien met lege tribunes en drama voetbal....... Nee dat nooit meer.

Spine

Citaat van: scclwd op mei 17, 2015, 21:01:29
Jij ook veel plezier daar.
Dank u en jij veel plezier bij.... ja waarbij eigenlijk.
Log maar uit hier.

speculeter

Zal ook ons stadion gaan missen.
Maar ben wel realistisch.
Mooi stadion met 15000 supporters.
Belangrijk word wel dat ze goed gaan luisteren naar de tips van ons Hoe het stadion er uit moet gaan zien.
Maw Hoe krijgen we een gezellig stadion.
Om door te willen groeien zal dit wel moeten.




michello

De supporters maken de club. Als er mensen nu opeens gaan afhaken als het stadion bij het WTC komt dan gaat JUIST onze club na de kloten en krijgt het  een andere identiteit.